----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jotenkin ihan sellainen vittuantaasitollajakokomaailmahaisee-olo. Kaiken piti olla loistavasti ja tulos kuraa. Ei tekis mieli edes aloittaa niitä myrkky letroja huomenna. Niistä mitään hyötyä kuitenkaan.

Peppipupu :) halit:hug013

Ja koita olla synkistymättä...
Niin minäkin ja kyllä rahat ovat uponneet Klinikalle. Niillä saisi paljon kivoja asioita. Joka kuukausi on pitänyt olla kaikki loistavasti, jopa IVF.

Nyt menen uuteen inssiin (=oisko 14inssi?) ihan täysin luomuna. Mutta nyt meen sinne tarkoituksella vähän jälkijunassa, jotta tulisi kunnon täsmäisku, sillä pestyt siittiöt elää lyhyemmän ajan.

Plussa sinulle tähän kiertoon!:cheers

Tsemppiä Peppipupu! Jos tiputtelu on loppunut, niin on niistä letroista sitten jotain näkyvää hyötyä. Mutta ei niilläkään kerrasta tärppää, meillä kun ikää on turhan paljon. :Heartred

Omakantaan oli tullu HcG, 104. Oikeassa olin, valitettavasti. On tää käsittämätöntä paskaa.

Voi perse. :smiley-angry017
Oon tosi pahoillani. Tiiän ihan liian hyvin miltä toi tuntuu kun ensin annetaan toivoa ja sitten otetaankin pois. :arghh:

Täällä kp1. Toisaalta hyvä, niin ei tartte loppulomaa miettiä ja vahtia ja pohtia. Silti nyt kyllä oli aika rankka kierron aloitus noin henkisesti.

Kosmoskukka mahtavaa! Koska digi?

Hippusta jännätään...

Missä Vastavirran Akka?

Voi kökkö. On tää niin kuluttavaa touhua! Tsemppiä ja voimia sinulle. :Heartred

Hippunen mun valitus tuntuu nyt pissiksen kynnen katkeamiselta. Olen pahoillani. En edes voi käsittää mitä käyt nyt läpi. Todella epäreilua.

Hippunen mun valitus tuntuu nyt pissiksen kynnen katkeamiselta. Olen pahoillani. En edes voi käsittää mitä käyt nyt läpi. Todella epäreilua.
Murheita ei kannata vertailla. Jokainen kp1 on menetetty mahdollisuus, joskus suurempi suru, joskus pienempi. Km on suuri suru joka kerran, joskus jopa jättimäinen. Suru joka tapauksessa.

Siitä selviää, kun vaihtoehtoja ei ole annettu.

Kp21, dpo5. Tuntuu niinkuin yrittäis flunssa iskeä. Vien lapset tänään HopLoppiin juoksemaan :grin Aika viileetä ja pilvistä on tänäänkin.

Voi kissat :hilarious: Otin kuvia mun uusista langoista ja meinasin alkaa laittaa niitä pussiin niin sillä välin oli katti tullut tuohon :grin

Liitteet

• 20190626_095429.jpg
    20190626_095429.jpg
    69.9 KB · Katsottu: 179
Hippuselle valtavasti voimia jatkoon, vaikka nyt varmasti tuntuu todella pahalta siellä surun alhossa :sad001 Itsellä on vain kaksi keskenmenoa takana, mutta suru on niissäkin ollut valtava, ensin on, ja sitten yhtäkkiä ei olekaan :sad015

HentoHaave, täällä toinen rottelo, joka ei kerro kyllä yhtään mitään, mitä tuolla sisuksissa tapahtuu :shifty: En osaa edes aloittaa mitään tai tehdä mitään mahdollisen vauvayrityksen suhteen, kun mitään(!?) ei tapahdu, eikä missään tunnu miltään, enkä pääse yhtään kärryille, mikä mahtaa olla tilanne. Ehkä pitäisi vaan harrastella niin että tyrät rytkyy, ja katsoa, mikä on lopputulos :wideyed:

Muoks: nyt on siis 4 viikkoa minipillereiden lopetuksesta.

Muokattu viimeksi:
Ei h*lvetti, voitteko uskoa, että ne Tayssista käski jatkaa tukilääkkeitä?! ”

Ilmoitin siis sinne, että olin valitettavasti oikeassa ja he väärässä, HcG laskenut selvästi ed viikosta. Haluavat nyt sit seurata HcG laskua. Ma labra. Totesin, että eihän ole mitään järkeä jatkaa lääkitystä näillä arvoilla ja lisäksi se estää /hidastaa vuodon alkamista. Lääkärin mukaan tukilääkitystä pitää jatkaa ”Koska tämä on meillä käytäntö”.

Ja mä kun haluasin vaan saada tän paskan ohi mahd nopeasti, mitä turhanpäiväisen lääkityksen jatkaminen ei ainakaan auta.

Takaisin