----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, ihanaa että pääset näkemään pojan heti.

Huomenna on sormet, varpaat ja kaikki isommat nivelet ristissä sen puolesta, että selviäisit mahdollisimman vähillä komplikaatioilla.

Miten omat fiiliksesi on kehittyneet, auttoiko tsekki yhtään?
No anestesialääkärin näkeminen oli lähinnä vitsi :hilarious: yllättäen hän ei puhu englantia joten mun hyvin huonoa englantia osaava mies yritti tulkata, onneksi olen itse hoitaja ja ymmärrän suurimmaksi osaksi mitä puhuvat turkiksi laughing7 muuten meillä olisi ehkä ollut ongelmia

N
Kuulostaa hallitulta suunnitelmalta. Miltä itsestäsi tuntuu? Täällä kädet kyynerpäitä myöten ristissä.

Hippunen, plussa on plussa. Nyt vain voimia alun epävarmuuteen!

Jos irrotan kädet hetkeksi rististä, niin pitäisi alkaa juhannuskaakkua leipomaan.
no näillä mennään mitä on annettu, eipä tuo vauva sisällekään voi jäädä joten ehkä se sitten on vaan näin. Toivotaan parasta :smiley-angelic001 ainankin saan pojan nähdä ja saan tietää että toivottavasti hänellä on kaikki kunnossa.

Dpo 11 ja ihan blanco. Sofi one step. Juhannusviini huhuilee mua. Ei myöskään minkäänlaisia oireita ja menkkojen pitäisi alkaa viimeistäön la. Katotaan siirtääkö letrot tai ovitrelle alkamispäivää. Onko jollain? Siis kierto pidentynyt?
Hyvin ehtii vielä :wink :dummy:

Viime kierrossa aloitin letrot ja kierto oli sattumalta pari päivää pidempi. Veikkaan että johtui kyllä alkupäivien omista sekoiluista ja ehkä oli jotain kiinnittymisyritystäkin, koska vuotokin edelliseltä kierrolta on ollut poikkeuksellisen runsas.

Vedin putkeen myös apteekin oman 10herkän ja nega. Avaan viinin illalla ilman huonoa omaatuntoa.

Ulkosuomalainen olet varmasti meidän kaikkien ajatuksissa. Mun plussatoiveen sijasta siirrän toiveen sulle. Uskomme, että kaikki menee hyvin ja pääset vkl nuuhkimaan uutta tulokasta. :Heartbigred

Muokattu viimeksi:
Dpo 11 ja ihan blanco. Sofi one step. Juhannusviini huhuilee mua. Ei myöskään minkäänlaisia oireita ja menkkojen pitäisi alkaa viimeistäön la. Katotaan siirtääkö letrot tai ovitrelle alkamispäivää. Onko jollain? Siis kierto pidentynyt?

Peppipupu :) Menet vielä aikaisilla päivillä.... joo, letrot pidentää ainakin mulla paripäivää...(joten ajattelin mennä vaihteeksi luomuna tämänkin inssin).

Toivotaan juhannusplussa sinne!:cheers:cheers:cheers

Hei kaikki!:hello

Otan tähän rakoon kesätauon. Toivotaan plussia palsta täyteen siinä välissä, kun (jos) palaan:cheers:cheers:cheers

Oman jaksamisen kannalta pidän taukoa, koska vielä ei ole kesälomakaan alkanut.
Ja talvilomakin pitämättä.

Tässä on painettu pitkä siivu liian hyvin vähillä yöunilla, työmuutosten takia. Mutta jee, tänään olen ainakin yhdestä asiasta onnellinen - sain uuden asiakkaan projektin kunnialla kotiin..:happy:

Palstalle toivon hyvää kesää, plussia ja Peace -mieltä!:smiley-angelic003

Kp4

Last edited by a moderator:
Hei kaikki!:hello

Otan tähän rakoon kesätauon. Toivotaan plussia palsta täyteen siinä välissä, kun (jos palaan):cheers:cheers:cheers

Oman jaksamisen kannalta pidän taukoa, koska vielä ei ole kesälomakaan alkanut.
Ja talvilomakin pitämättä.

Tässä on painettu pitkä siivu liian hyvin vähillä yöunilla, työmuutosten takia. Mutta jee, tänään olen ainakin yhdestä asiasta onnellinen - sain uuden asiakkaan projektin kunnialla kotiin..:happy:

Palstalle toivon hyvää kesää, plussia ja Peace -mieltä!:smiley-angelic003

Kp4
Onnea maaliin saadusta projektirutistuksesta! Nyt lepoa ja (toivottavasti) kohta myös oikeaa lomaa. Se tulee taatusti tarpeeseen tuollaisen mankelikevään jälkeen.

Ja tietenkin myös hedelmällistä kesää, mikäli tärppimahdollisuuksia on luvassa!

Ylin tältä illalta ja sen alla oleva aamulta. Lasken ylimmän plussaksi :happy: Miehen kellistys tänään :woot: Huomenna tulee tupa täyteen vieraita yön yli.

Sisko ilmoitti äsken hääuutisia ens vuodelle :love7

Liitteet

• 20190620_193535.jpg
    20190620_193535.jpg
    50.7 KB · Katsottu: 208
Hyvännäköisiä viivoja!! Eikun kellistämään!

Aikooko sisko pitää isot juhlat?

Hyvä kysymys o_O Sukua on kyllä paljon kummallakin ja tämä varmasti on odotettu tapahtuma. Luulen, että joku 100 hlöä kutsutaan :)

Tiedän, et sisko haluaa jo lapsia ja ikää hänellä 33v. Keskimmäisin meidän sarjasta. Meidän välissä 35v, jolla la ens kuussa. Pikkuveli 31v ja sisko 28v.

Jos muistan aamulla niin taidan jo huomenna testata ekan negan.:rolleyes: Vaikkei pitänyt niin nyt olisikin vieraita tulossa juhannusta viettämään ja pitäisi kai jotain naista väkevämpääkin nauttia. Aika ristiriitaiset fiilikset sen suhteen. Kun entä jos kuitenkin olisi tärpännyt, vaikken yhtään siihen jaksa uskoa. Ei mulla vaan ole niin hyvä tuuri, että ekasta letrokierrosta onnistuisi.

Kosmoskukka, onhan se hyvä varokselta vertailutikku pissiä, että voi niitä hailuroita myöhemmin siihen verrata ja sitten seurata tummumista :)
Ei sitä koskaan tiedä!

View attachment 79264
Oikein kun kääntelee niin näkyy niissä viivanpaikka.:angelic:

Muoks. Olipa kökkö kuvanlaatu. Laitoin myös aijaahan:
https://aijaa.com/fbXzMj

Muoks2. Niin ja dpo 9
No samperi, kun et nyt saanutkaan sitä täysin tyhjää, mihin voi vertailla myöhemmin, mutta tokihan on helppo vertailla myös sitä, milloin viiva alkaa saada väriä.
Aikaiset päivät, jäämme odottamaan seuraavia!

Nythän siellä Turkissa jo synnytetään. Kunpa kaikki menisi hyvin.
Vai oliko se vasta puoli kymmenen?

Takaisin