----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä se ole kenenkään, Tähden eikä kenenkään muunkaan tehtävä ladella mitään sääntöjä siitä kuka tähän ketjuun saa osallistua. Tai jos kovin latelee niin pian on täällä yksin huutelemassa. Nih.

Meidän pojan nimi merkitsee suurta onnea, siitä nimi. Ja sitä hän meille on, kaikkien vastoinkäymisten jälkeen kun hänet vihdoin saimme. <3

ECC28535-DC1C-42E8-8C0E-68828C1FCD61.jpeg
Onkohan tämä implantation dip tai menkat alkamassa.:rolleyes:

Kosmoskukka :) Toivotaan plussaa!!:cheers:cheers:cheers

Onlo kohdussa tuntemuksia?
Ei mitään normaalista poikkeavaa. Sellasta tuikkivaa pikkukipua mulla on siellä ihan tavallisissakin kierroissa. Mutta osui niin sopivalle päivälle tuo lämpöjen syöksy, etten malttanut olla taas kuvaa laittamatta.:)

Ei mitään normaalista poikkeavaa. Sellasta tuikkivaa pikkukipua mulla on siellä ihan tavallisissakin kierroissa. Mutta osui niin sopivalle päivälle tuo lämpöjen syöksy, etten malttanut olla taas kuvaa laittamatta.:)

Kosmoskukka :) Pian sitten jo testaatkin:cheers

Dpo 11 ja ihan blanco. Sofi one step. Juhannusviini huhuilee mua. Ei myöskään minkäänlaisia oireita ja menkkojen pitäisi alkaa viimeistäön la. Katotaan siirtääkö letrot tai ovitrelle alkamispäivää. Onko jollain? Siis kierto pidentynyt?

Hippunen, hienosti on vahvistunut!!!

Kp15. Ikkunoiden pesu jatkuu ja kohta likat mukaan ja kauppaan hirveetä kuormaa hakemaan. Ruokaa siis :grin
Niin, meillähän on siis ikkunoiden lisäksi portaissa lasiseinät, joissa kivasti näkyy kaikki tahrat. Olen jo pessyt
terassilasitustakin, mutta ne on todella isoja ikkunoita.

Huomenna pitäis tulla 25 ihmistä laskujeni mukaan pippaloihin. Varmaan olen kyllä unohtanut jonkun :hilarious:

View attachment 79233
Näyttäisi vahvistuvan, mutta kovin hitaasti...
Kyllähän toi on jo lupaavaa - jos alkio on kiinnittynyt vähän myöhemmin, sekin voi vaikuttaa asiaan. Mulla oli suht saman vahvuinen viiva dpo 18 kuin sulla dpo 19, olin silloin käynyt labrassa ottamassa 2 x verikokeen joten tiesin että hcg nousee normaalissa tahdissa.

Lambillahan oli alkupäivinä paljon mua vahvemmat viivat vaikka oltiin samoissa dpo: ssa, ja molemmat ollaan (ainakin toistaiseksi) edelleen raskaana. :)

Huh, mitä unta mä näin. Tein raskaustestejä unessa ja mulla oli digi, joka näytti 1-2 viikkoa ja joku perustesti.
Mies tuli ja katsoi digiä ja sen sijaan, että olisi sanonut, että onpa kiva juttu, hän kysyi huokaisten, että voiko tästä digistä
nähdä sen, kuinka hyvin meidän rahat riittää uuteen lapseen :hilarious: Totesin hölmistyneenä, että sen tarkoitus on
kyllä vain näyttää, kuinka pitkällä raskaus on. Seuraavaksi unessa olin yhtäkkiä jossain huoneessa, joka oli
liveversio tästä foorumin toisesta ketjusta. Naapurihuoneissa oli muut ryhmät, joissa kirjoittelen. Huone oli täynnä äitejä ja
joillakin pieni lapsikin. En tuntenut ketään ja osa näytti olevan hyvää pataa keskenään. Yks kuumeilija sitten
yritti jutella mulle ja aloitti puhumaan autopesusta :hilarious::hilarious: Heräsin ja harmistuin, kun se olikin unta :sour:

Silloin, kun me aloitettiin yritys, käytiin läpi perheen tilanne rahaa myöten, kun mies on tarkka ja perusteellinen
näissä asioissa. Sain hänet vakuutettua siitä, että kyllä me pärjätään. Molemmilla vakityö, vaikka järjetön laina
talosta onkin. Näin pitkän ajan jälkeen tuli uniin sitten :grin

Anestesia tsekkauksessa käyty, leikkaus aloitetaan epiduraalissa joten kerkeän ainankin näkemään pojan kun syntyy, tarvittaessa sitten nukutetaan jos ja kun ongelmia alkaa ilmenemään. Leikkaus pyritään tekemään täysin epiduraalissa ja minua muuten lääkitään, on kuulemma verenpaineiden kannalta parempi niin.

Huomenna aamulla otetaan vasta kaikki verikokeet ja verille tehdään ristaus valmiiksi, jonka jälkeen sitten vielä ” sairaalahuoneen” valmistelu vauvaa varten ( täällä siis aina yksityishuoneet)

Anestesia tsekkauksessa käyty, leikkaus aloitetaan epiduraalissa joten kerkeän ainankin näkemään pojan kun syntyy, tarvittaessa sitten nukutetaan jos ja kun ongelmia alkaa ilmenemään. Leikkaus pyritään tekemään täysin epiduraalissa ja minua muuten lääkitään, on kuulemma verenpaineiden kannalta parempi niin.

Huomenna aamulla otetaan vasta kaikki verikokeet ja verille tehdään ristaus valmiiksi, jonka jälkeen sitten vielä ” sairaalahuoneen” valmistelu vauvaa varten ( täällä siis aina yksityishuoneet)
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, ihanaa että pääset näkemään pojan heti.

Huomenna on sormet, varpaat ja kaikki isommat nivelet ristissä sen puolesta, että selviäisit mahdollisimman vähillä komplikaatioilla.

Miten omat fiiliksesi on kehittyneet, auttoiko tsekki yhtään?

Huh mikä kirjoittelun vauhti teillä on! Joka kerta kun tänne kurkkii, on tullut ihan älyttömästi uusia viestejä. Kauhea homma seurata kaikkea :D

Hippusen viivat näyttää ihanalta. Nyt kyllä jo vähän onnittelen!

Ulkosuomalaisen suunnitelma kuulostaa järkevältä ja hyvältä. Sormet ristissä täälläkin että vuoto olisi vähäistä, hallittavissa olevaa ja kaikki sujuisi hyvin.

Omassa tilanteessa ei paljoa päivittämistä ole. Nyt mennään kp 60+ jotain. Viikon verran ollut kauhea panetus. Kylväjä kylvää uskollisesti vaikka maa vähän karu nyt onkin. Ehkä ne kesäsateet vielä huuhtelee että joskus joku itu pääsisi itämään.

Ai joo, ja näinhän mä toissa yönä sellaista unta että olin raskaana. Se oli ihanaa.

Kuulostaa hallitulta suunnitelmalta. Miltä itsestäsi tuntuu? Täällä kädet kyynerpäitä myöten ristissä.

Hippunen, plussa on plussa. Nyt vain voimia alun epävarmuuteen!

Jos irrotan kädet hetkeksi rististä, niin pitäisi alkaa juhannuskaakkua leipomaan.

Takaisin