----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hippunen, mikä dpo noissa oli?

Dpo 18 tosiaan.

Ekan kerran näkyi predictor earlylla dpo 13. Tosi hitaasti, hailusti ja epämääräisesti on tämä tullut esiin. En halua onnitteluja vielä, vaikka hyvää kaikki tarkoitattekin. Kiitos siitä. :Heartred

Voi luoja mikä nuija mä oon... Pregcheck näyttää vasta kun kk on myöhässä. 25 herkkä. Moni saa one steppeihin vielä hailumpia vaikka sen pitäisi olla herkkä. Mikä sit on oikeasti testi joka saattaa näyttää ennenkun kk on myöhässä?

Ton Predictor Earlyn (tai Early predictorilla, kummin päin nimi nyt onkaan) pitäis näyttää ennen kk alkua. Tilasin nettiapteekista myös Medigoo -raskaustestin, jonka pitäisi näyttää aikaisin. En oo aikaisemmin tällä testillä testannut. Testi tosin tuli vasta nyt, että en viitsi siitä enää tässäkohtaa tuhlata.

Mulle on pc liuskat aiemminkin näyttäny haamua vasta dpo 14, mut ovat sit tummuneet kyl nopsaan.

Minusta tämä on ollut mukava palsta, mutta minä taidan poistua täältä. En jaksa tämmöistä vänkytystä.

Tähti on nyt vääntämällä ja kääntämällä asioita ärsyttänyt jo montaa ihmistä! Olisko nyt peiliin katsomisen paikka! Sä kommentoit jokaiseen kommenttiin ja väännät asioita! Lopeta ennenkuin kaikki lähtee täältä! Provokaattori?!

Tähti on nyt vääntämällä ja kääntämällä asioita ärsyttänyt jo montaa ihmistä! Olisko nyt peiliin katsomisen paikka! Sä kommentoit jokaiseen kommenttiin ja väännät asioita! Lopeta ennenkuin kaikki lähtee täältä! Provokaattori?!

Muska77 :) Ei sentään, peace!!:smiley-angelic003

Niitä mun kadonneita tikkuja ei löydy :hilarious: Kuopus sanoo, ettei tiedä niistä mitään ja jotenkin luulen, että puhuu totta. Mikä jännitysnäytelmä :woot::schoked025

Muska77 :) Tähän sinulle ystävällinen huomio, että olet huutelemassa ulkoapäin, koska et ole kuumeilemassa mukana.

Täällä toki saa olla, mutta tsemppaamassa ja tukemassa.

Jos tarvitaan "väliintuloa", niin eiköhän se tapahdu palstan ylläpitäjän toimesta :)

Täällä on jotain väärinkäsityksiä asioista, eikä tilanmetta ainakaan paranna ae, että käyt sormella osoittelemassa.

Peace!!:gen053

Kp3

Hippunen, piinaava alku, mutta digitesti on lahjomaton! Verikoe seuraavaksi? Ei ne viivojen vahvuudet kerro mitään varmaa tietoa.

Muokattu viimeksi:
Minäkin luotan tuohon digitestiin eniten.

Viivatikuissa valmistajakin sanoo, että viivan vahvuus vaihtelee eri erien välillä. Ja sitten viivan vahvuus riippuu myös pissan laimeudesta, eli onko juonut paljon vai vähän, hikoillut paljon vai vähän, jne. Minulla tässä raskaudessa kävi niin, että ensin tuli tosi hailea haamu, sitten seuraavana päivänä blanko, sitten seuraavana päivänä vahvempi haamu. Testiolosuhteita on vaikea vakioida, kun pitää vielä elääkin testattavassa kropassa. :wacky:

Verikoe toki kertoo vielä varmemmin, antaa ihan numerot, joiden nousua voi vertailla. Julkiselta niitä harvemmin saa, mutta yksityiseltä saa omalla kustannuksella aina.

Ulkosuomalainen, onko sinulla jo sektion päivämäärä tiedossa?

Olihan tullut sivutolkulla asiaa kun oli päivän poissa luurilta :schoked025!

Ulkosuomalaiselle ihan alkuun hurjasti voimia ja toivoa! Kädet ristissä teille täälläkin:Heartred

Vastavirran akka ui nyt hetki myötävirtaan ja palaa heti kun helpottaa. Muuten loppus kyllä multakin tämä foorumi:meh:, ei saa kaikki kivat lopettaa.
Tähti harkitsee nyt vähän sanojaan ( joohan? :shy:) ettei jengi hiilly. Sulla on hyvä tarkoitus mutta välillä menee ne ilmaisut vähän hassusti.

Peace love and understanding :angel12:smiley-angelic001:Heartred

Niitä mun kadonneita tikkuja ei löydy :hilarious: Kuopus sanoo, ettei tiedä niistä mitään ja jotenkin luulen, että puhuu totta. Mikä jännitysnäytelmä :woot::schoked025

Helena80 :) Mullakin on raskaustesti kadoksissa, tyhjä paketti loisti revittynä pöydällä, kun tuo lapsonen on repinyt sen auki ja tikku kadonnut. Poika on kova piilottelemaan kaikkia tavaroita...ja anoppi on tulossa juhannusvierailulle:schoked025:laughing002

Kröhöm, jos koitettaisi säilyttää täällä rauha. Vaikuttaisi siltä että aina ei ihan ymmärretä mitä toinen yrittää sanoa ja näin syntyy pahaa mieltä. Laitan myös yksityisviestiä asianosaisille.

ps. Täällä kuvalliset ohjeet yksittäisen käyttäjän viestien piilottamiseen. Toimii vaikka estetty käyttäjä olisi aloittanut ketjun. Tällöin pitää vain joko ottaa ketjun osoite talteen ja mennä osoitteella suoraan ketjuun tai klikata sivun alareunasta ketju näkyviin. Kun on ketjussa ei taas näy niiden viestit, joita ei halua nähdä.

Niin ja paljon voimia ja onnea matkaan Ulkosuomalainen. :shy:

Vastavirran akka ui nyt hetki myötävirtaan ja palaa heti kun helpottaa. Muuten loppus kyllä multakin tämä foorumi:meh:, ei saa kaikki kivat lopettaa.
Tähti harkitsee nyt vähän sanojaan ( joohan? :shy:) ettei jengi hiilly. Sulla on hyvä tarkoitus mutta välillä menee ne ilmaisut vähän hassusti.

Kiva kuulua niihin vähemmän kivoihin.:hilarious: No joo, huono vitsi taas.
En minäkään kyllä halua, että vastavirran akka lähtee yhtään mihinkään.:happy118

En minäkään kyllä halua, että vastavirran akka lähtee yhtään mihinkään.:happy118

Hei! Kaikki me kuulutaan täällä niihin kivoihin:p :cheers:cheers:cheers

Tämä virtuaalitodellisuus mahdollistaa sen, että tulee tulkintoja, jota toinen EI tarkoita.

Helpointa olisi, jos sovittais keskenään, että kukaan ei tarkoita toiselle mitään pahaa, vaan kyseessä on aina väärinkäsitys, koska näin se täällä on :)

Vastavirran akka, älä jätä meitä:happy093.

Mä lasken kyllä itseni myös niihin vähemmän kivoihin, muotoilin asiani huonosti :shy:

Lambi :) Olet ihana diplomaatti:angel12 Yritän olla hienovaraisempi sanoissani. Voin vakuuttaa, että en ole tarkoittanut Vastavirran akalle mitään, kyseessä on jokin väärinkäsitys, josta en ole edes tietoinen....

Toivottavasti kaikki palaa ennalleen:cheers :Heartpink

Takaisin