----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä minä varmaan jään lähisairaalaan. Asutaan suuressa, kaupungissa ja yliopisto sairaala taas on vastaavasti pienessä kaupungissa.
Suomeen lentäminen ei ole enään vaihtoehto, eivätkä lääkärit edes antaisi lupaa

Ulkosuomalainen :) Toivon sydämestäni, että siellä kaikki menee onnistuneesti:Heartblue

En uskalla sanoa ääneen, että tilanne pelottaa. Turkki on kuitenkin edistynyt maa, että ei onneksi kehitysmaa. Toivon varjelusta ja kaikkea:Heartblue :cheers
:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
:wav

Nyt me ajattelemme sitä, että käy hyvin. Ehkä miehen ja aikuisten lasten kanssa on kuitenkin sinun syytä käydä läpi sitä huonoa vaihtoehtoa. Jos pystyt. Minulla vaikeissa hetkissä on auttanut se, että kirjoitan itselleni paperille. Kerrot vain jollekin, mistä ne kirjoitukset sitten löytää.

Voimia sinulle ja koko perheelle. Minulla myös vilahtelee lähipäivinä iltarukouksessa Turkissa asuva kohta synnyttävä äiti. Jos sinua helpottaa kirjoittaa tänne meille, niin täällä meitä on monta, jolla on jo pitkät kilometrit alla.
Lasten kanssa olen jo keskustellut ja tietysti vielä keskustellaan lisää. Mies ei oikein tajua, se kuvittelee että tää on jotenkin vaan pelkästään lääkärin “ peloittelua” se kun ei ymmärrä englantia mitenkään erityisen hyvin. Lääkäri kyllä selitti sille aika juurtajaksaen samat asiat, mutta kun meidän alkuperäinen lääkäri on koko raskauden ajan sille vakuutellut että ongelmia ei ole eikä tule niin haluaa uskoa sitä.
Itselle tää on ehkä nyt tällähetkellä kaikkein vaikein tilanne kun itse teho-osaston hoitajana ja myös hätäsektioissa avustaneena, sekä tällaisia potilaita hoitaneena ymmärrän asian ehkä liiankin hyvin.
Olen kuitenkin kahdesta hätäsektiosta selvinnyt ilman ns. Ongelmia ja nyt sitten tällainen tilanne mikä on vielä vakavampi kuin istukan irtoaminen.
Niin en vaan oikein juuri nyt osaa suhtautua....toisaalta kun leikkaukseen asti päästään niin onneksi en itse tule tajuamaan mitään käy sitten mitä tahansa.
Yritän täällä nyt laittaa asiat sellaiseen järjestykseen että lapsilla on sitten ainankin helpompi saada asiat eteenpäin.

Tähti mä ymmärrän kyllä prosenttisesti Vastavirran Akkaa mutta en enää sua.

Peppipupu :) :scratch

:scratch......Mitä? Anteeksi, jos seilaan ulapalla. Tahallaan en ole ketään loukannut.

Alan laittamaan esikoistaaperoa yöunille. Kuume taltutettu.

Olen aika väsynyt kovasta työrupeamasta ja jaksellut TOooosi vähillä yöunilla usemman päivän. Silmät pysyy nippa nappa auki:silent

Talviloma on yhä pitämättä ja kesälomaa vielä odotellessa. Sympatiaa en kerjää, totean vaan, että tuskin tässä iässä enää voi onnistua raskautumaankaan......:sign19:dontknow
.

Last edited by a moderator:
Ulkosuomalainen, hyvä juttu kuitenkin että dg tuli ennen synnytystä. Varautuminen on varmasti kaikkein parasta riskien hallintaa.
Parasta onnea ja kovasti voimia. Olette ajatuksissa.

Lasten kanssa olen jo keskustellut ja tietysti vielä keskustellaan lisää. Mies ei oikein tajua, se kuvittelee että tää on jotenkin vaan pelkästään lääkärin “ peloittelua” se kun ei ymmärrä englantia mitenkään erityisen hyvin. Lääkäri kyllä selitti sille aika juurtajaksaen samat asiat, mutta kun meidän alkuperäinen lääkäri on koko raskauden ajan sille vakuutellut että ongelmia ei ole eikä tule niin haluaa uskoa sitä.
Itselle tää on ehkä nyt tällähetkellä kaikkein vaikein tilanne kun itse teho-osaston hoitajana ja myös hätäsektioissa avustaneena, sekä tällaisia potilaita hoitaneena ymmärrän asian ehkä liiankin hyvin.
Olen kuitenkin kahdesta hätäsektiosta selvinnyt ilman ns. Ongelmia ja nyt sitten tällainen tilanne mikä on vielä vakavampi kuin istukan irtoaminen.
Niin en vaan oikein juuri nyt osaa suhtautua....toisaalta kun leikkaukseen asti päästään niin onneksi en itse tule tajuamaan mitään käy sitten mitä tahansa.
Yritän täällä nyt laittaa asiat sellaiseen järjestykseen että lapsilla on sitten ainankin helpompi saada asiat eteenpäin.
Tieto lisää tuskaa, mutta varmasti olet nähnyt myös paljon hankalista tilanteista selviytyneitä ihmisiä.

Onko sinulla kotona kaikki jo valmista vauvaa varten? Onko siellä isällä isyyslomaa yhtään?

Tieto lisää tuskaa, mutta varmasti olet nähnyt myös paljon hankalista tilanteista selviytyneitä ihmisiä.

Onko sinulla kotona kaikki jo valmista vauvaa varten? Onko siellä isällä isyyslomaa yhtään?
Kyllä Suomessa olen nähnyt, täällä ei ehkä juuri nyt ole oma luotto turkkilaiseen sairaanhoitoon kovin huipussaan.
Koska sen verran omaa päätä meinaa painaa niin kysyin neuvoa entisiltä työkavereilta ( lääkäreiltä) että mitä tällainen tilanne aivan oikeasti ja suomeksi tarkoittaa. Se ehkä hiukan omaa sydäntä kevensi.

Mies tekee sesonki töitä ja nyt sillä kaikkein kiireisin sesonki meneillään, miehen äiti tulee tänne avustamaan kaikessa.

171265C5-6124-4115-B8E7-929E67C49FF6.jpeg
Huomenta vaan, täällä edelleen vähän hämmentävää. Ensin tein pc:n ja onestep 10:n. Pc vahvistunut eilisestä, onestep paljon vaaleampi kuin eilen, hädin tuskin näkyvä.

Tein sit vielä digin ja se onneks näytti näin:
F8C504FA-ECD7-4381-B956-51F222E7F43C.jpeg

Mutta kyllä tää nyt edelleen vähän epämääräiseltä vaikuttaa. Ei uskalla ajatella suuntaan eikä toiseen...

Kyllä Suomessa olen nähnyt, täällä ei ehkä juuri nyt ole oma luotto turkkilaiseen sairaanhoitoon kovin huipussaan.
Koska sen verran omaa päätä meinaa painaa niin kysyin neuvoa entisiltä työkavereilta ( lääkäreiltä) että mitä tällainen tilanne aivan oikeasti ja suomeksi tarkoittaa. Se ehkä hiukan omaa sydäntä kevensi.

Mies tekee sesonki töitä ja nyt sillä kaikkein kiireisin sesonki meneillään, miehen äiti tulee tänne avustamaan kaikessa.
Toivottavasti saat työkavereilta helpottavaa tietoa ja anopista on varmasti apua, kun ei ole ensimmäistä kertaa vauvaa hoitamassa.

Peppipupu, tyhjästä testistä on hyvä lähteä. Seuraavia siihen verraten näkee hienosti viivan vahvistumisen.

Hippunen, aivan selkeä 1-2vko. Onneksi olkoon ❣

View attachment 79203
Huomenta vaan, täällä edelleen vähän hämmentävää. Ensin tein pc:n ja onestep 10:n. Pc vahvistunut eilisestä, onestep paljon vaaleampi kuin eilen, hädin tuskin näkyvä.

Tein sit vielä digin ja se onneks näytti näin:
View attachment 79204

Mutta kyllä tää nyt edelleen vähän epämääräiseltä vaikuttaa. Ei uskalla ajatella suuntaan eikä toiseen...

Hippunem77 :) Hyvältä tuo näyttää!!:cheers:cheers:cheers

Tottakai olo on epävarma....

Onnea!!!!:Heartbigred

Voi luoja mikä nuija mä oon... Pregcheck näyttää vasta kun kk on myöhässä. 25 herkkä. Moni saa one steppeihin vielä hailumpia vaikka sen pitäisi olla herkkä. Mikä sit on oikeasti testi joka saattaa näyttää ennenkun kk on myöhässä?

Täälläkin tottunut kaikenlaisiin hajuihin.. Superherkkä nenä tosin. Maalta myös kotoisin.

Lasten ilmestyttyä kuvioihin vaihdoin hajusteettomiin pesuaineisiin ja kosmetiikkatuotteisiin.

Täällä muuten uusi kierros täydessä vauhdissa eli kp - 1 ja huomenna alkaa letrot.

Tsemppiä kaikille - plussauutisia odotellaan :blob3:blob6:blob7

Täällä melko herkkänenäinen kaupungista. Paska pahin, saa kyökkimään. Navetan haju ei paha. Kettutarha paha.

Voi luoja mikä nuija mä oon... Pregcheck näyttää vasta kun kk on myöhässä. 25 herkkä. Moni saa one steppeihin vielä hailumpia vaikka sen pitäisi olla herkkä. Mikä sit on oikeasti testi joka saattaa näyttää ennenkun kk on myöhässä?
Minulla Pregcheckin liuskat näyttivät esikoisen jo dpo10, vaikka kuukautisten alkuun oli vielä monta päivää jäljellä. Mutta näkyminen on yksilöllistä ja raskauskohtaista, joillain näkyy aikaisemmin kuin toisilla.

Täällä melko herkkänenäinen kaupungista. Paska pahin, saa kyökkimään. Navetan haju ei paha. Kettutarha paha.
Minusta oksentaminen on pienempi paha kuin tuntikausien päänsärky, joten valitsen mieluummin paskanhajun kuin parfyymit tai muut kosmetiikkalöyhkät. :grin

Peppipupu :) Menet vielä aikaisilla....

Kyllä pc voi näyttää aikaisin, mulla oli selvä plussa eaikoisesta tasan dpo9.

Plussa tähän kiertoon!!:cheers:cheers:cheers

Takaisin