----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja siis tarkennuksena... minulla esikoinen sai alkunsa inseminaatiosta, jossa oli FSH-piikit tukena, jotta saatiin edes se yksi kypsä munasolu kehittymään, koska letrozolille ei tullut kunnon vastetta. Toki FSH:ta piikitettiin paljon vähemmän kuin IVF:ssä. Kropan vaste voi olla ihan erilainen eri lääkkeille, eikä sitä tiedä ennen kuin kokeilee.

Suski75 :) Mun esikko sai alkunsa luomuna inssillä 42-vuotiaana.

Letroilla ollaan nyt yritetty tätä sisarusta, mutta luulempa, ettei ne tälläkään kertaa tuo mulle plussaa...siksipä luomuna tehtiin nyt tämä inssi:cheers

Suski75 :) Mun esikko sai alkunsa luomuna inssillä 42-vuotiaana.

Letroilla ollaan nyt yritetty tätä sisarusta, mutta luulempa, ettei ne tälläkään kertaa tuo mulle plussaa...siksipä luomuna tehtiin nyt tämä inssi:cheers
Inssi on lapsettomuushoitoja, tosin kevyt sellainen. No onko hedelmöitystä tuntunut tällä kertaa?

Mulla oli myös käytössä inositolivalmisteet ennen viime ivf-hoitoa (josta vauva saatiin). Käytin ensin Inofolicia ja sit Donafertyä kun se tuli markkinoille ja oli hiukan edullisempi. Noissa myo-inositolin vuorokausiannos on 4g. Mitään muuta haittavaikutusta eikä muitakaan oloja tullut paitsi vatsa oli hiukan löysemmällä. Tämä ilmeisesti yleinen haittavaikutus.
Lisäksi käytin ubiqinonia 600-750 mg/vrk. Siitäkään ei tullut mitään oloja.
Tiä sit oliko noilla vaikutusta vai sattumaa, mutta siitä hoidosta saatiin ekaa kertaa blasto josta sitten tämä meidän vauva. :Heartred
Oon aloittamassa taas vastaavaa kuuria ennen syksyn ivf-hoitoa. Täytyy varmaan ostaa tota Inocapsia nyt.

MiuMau79 :) Aloitatteko luomu yrityksen jo ennen syksyä?

Tuli vaan mieleen:cheers

Inssi on lapsettomuushoitoja, tosin kevyt sellainen. No onko hedelmöitystä tuntunut tällä kertaa?

Vastavirran akka :) En muuten osaa sanoa...:scratch Lievää krampin tunnetta välillä ja valkkaria.

Luultavasti ei ole ollut selviä tuntemuksia tällä kertaa:laughing002

Dpo4/5

Nyt ladyt!! Tässä on 8kk yritetty täysin väärällä reseptillä. Nimittäin. Katsokaas nyt kuvaa. Näin hyviin lopputuloksiin pääsee ainoastaan parissa tunnissa, Viking Linen meriaamiaisella. Lapsettomuushoidon hinta 11€ plus risteily, joka oli 35€/2hlöä. Ei paha! Eikä ole yläikärajaa hoitoihin! Saa nähdä mitä tästä syntyy. Ainakin on ollut rentouttavaa ja lopputulos näyttää jo lupaavalta.

Hentohaave :) Onko tää kuva otettu synnäriltä?

Oottekin nyt sairaalalla synnyttämässä:Heartpink.....ettekä missään risteilyllä:laughing002

Älä huijaa:laughing021

Nyt sukkelaan ponnistamaan mikäli vielä olette merillä, eikös noi laivalla syntyneet saa ilmaiset merimatkat loppuiäkseen? Kätevä investointi tulevaisuuteen!

Ja saa kaksoiskansalaisuuden:cheers

Suomi - Ruotsi(ko)? :p:smiley-angelic003
Ettette vaan vahingossa seilaa Tallinnaan.

Hentohaave :) Kaulasi ja olkapäät kyllä punoittaa kuvassa tosi paljon, oletko ollut ihan jopa voimakkaassa auringossa?:eek:

Jospa te olettekin etelässä ja äsken palasitte biitsiltä hotellille ottamaan vatsasta valokuvaa.....?:joyful:

Ehdit synnyttää, kun palaatte Suomeen.

Last edited by a moderator:
Helena80 :)
Oot RASKAANA!! Nyt veritestiin:cheers

Ellei huomenna sitten jo näy jotain.....

Huhh...ompas taas meillä jännää:blob3:blob6:blob7:hello2

No mää maltan vielä muutaman päivän, kun jos mun pisin kierto 32 ja yleensä
näkyny testissä vasta kp34 :grin

On tää aina yhtä jännää, jännitti sitten kenen puolesta hyvänsä :hilarious:

Mä en kyllä käsitä, miten oon pystyny odottamaan aiemmissa raskauksissa menkkojen
myöhästymistä ennen testin tekemistä. Ei oo tullu edes mieleen testata ennen niiden
alkamista :eek: Siis miten ihmeessä oon voinu odotella, en käsitä :wideyed: Nyt aloin epäilemään
kp25, jolloin myös tein ekan testin. Kirjaimellisesti piinaviikot :woot: Kärräsin aamulla pc:n
testejä kotiin :hilarious::hilarious: Mun pitää hakea apoteekista hampaita varten yhtä geeliä, niin
taidanpa hommata sieltä vielä parit testit odottamaan laughing7

Näistä oireista täytyy sanoa, että siis pahoinvointi vielä lievää ja tulee aaltoina silloin tällöin.
Kohdun seudulla tuntuu ajoittain menkkakipua ja silloin iskee epätoivo, et oonko mä sittenkin
väärässä :oops: Mut sitte hetken päästä taas tulee varma olo, että kyllä sitä raskaana ollaan :rolleyes:
Rinnat eivät ole arat eikä muutakaan erikoista fiilistä. Mutta mulla rinnat ei ole koskaan
olleet arat edes menkkojen aikaan. No, ehkä todella harvoin. Tältä vuodelta muistan vain
yhden kerran olleen sellaisen tilanteen. Väsymys myös tulee aaltoina, mutta muuten olen
todella virkeä ja jaksan touhata kotonakin kaikenlaista :grin Ja vessassa pitää joka kerta
äkkiä tsekata, että eihän ne menkat vain kuitenkin tule. Ihan vainoharhainen olo :hilarious:

Tukholmassa +25 tänään. 5 tuntia kaupungilla kävelyä. Suojasin olkapäät huivilla, mutta mun iho kärvähtää jo siitä kun luen säätiedotuksesta että aurinko aikoo paistaa... suojavoide unohtui kotiin :sad001

Meidän perheessä ruskettuu muut paitsi esikko ja minä :meh: Kateeks käy, mut minkäs teet :shifty: Kiva,etelän lomalla aina rasvailla ihan mahdottomasti :confused:

Takaisin