----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jokos Rauhan menkat ovat löytyneet? Mulla oli normaalia reippaampi vuotomäärä tällä kertaa. Kohta taas pääsee jännittämään, että ovatko siittiöt Suomessa h hetken lähellä. Tää ainainen kiire alkaa jo tympimään.

Hoitokuvioita olen miettinyt ja olen päätynyt jatkamaan luomuna. Jos kyse olisi vain ivf alkiodiagnostiikalla, se olisi hyvä juttu. Vaan kun minulla on myös selvästi vikaa kohdun puolellakin. Niin sama jatkaa näinkin. Mahdollisuus elävään lapseen on pikkiriikkinen, mutta yrittää pitää.

Nyt niitä tarvittavia plussia kaikille tikkuihin.

Hoitokuvioita olen miettinyt ja olen päätynyt jatkamaan luomuna. Jos kyse olisi vain ivf alkiodiagnostiikalla, se olisi hyvä juttu. Vaan kun minulla on myös selvästi vikaa kohdun puolellakin. Niin sama jatkaa näinkin. Mahdollisuus elävään lapseen on pikkiriikkinen, mutta yrittää pitää.

Nyt niitä tarvittavia plussia kaikille tikkuihin.

Vastavirran akka :) Kannattaa hakea hoito ajoissa, olikos sinulla vielä vuosi aikaa?

Uskon kuitenkin, että tulet pian uudestaan raskaaksi, kun se kävi kuitenkin aika pian polyypin poiston jälkeen :)

Nyt vaan mies ajoissa Suomeen:cheers:cheers:cheers

Tänään mies sai herätä Angelina Jolien vierestä. Tai ihan vähän rupsahtaneemman version, mutta mun alahuuli on toispuoleisesti ihan turvonnut. Niin kuin olisi ampiainen pistänyt. Nyt tuli mieleen, että en kai sittenkin ole allerginen Letroille.:shifty:
Illalla kylläkin puristin pienen finnin väkisin siitä huulen alta, kun oli niin ärsyttävän kipeä ollut koko päivän.

Mutta voiko oikeasti saada huulensa noin ruhjottua siinä touhussa?

Tänään mies sai herätä Angelina Jolien vierestä. Tai ihan vähän rupsahtaneemman version, mutta mun alahuuli on toispuoleisesti ihan turvonnut. Niin kuin olisi ampiainen pistänyt. Nyt tuli mieleen, että en kai sittenkin ole allerginen Letroille.:shifty:
Illalla kylläkin puristin pienen finnin väkisin siitä huulen alta, kun oli niin ärsyttävän kipeä ollut koko päivän.

Mutta voiko oikeasti saada huulensa noin ruhjottua siinä touhussa?
Voi hitto. Ja joo, pikku finni saattaa tolla alueella tulehduttaa kudoksia aika äkäiseen. Kannattaa desinfioida usein ja käydä lääkärissä jos kohtaa alkaa kuumottamaan/sykkimään tai turvotus ei asetu parissa päivässä.

Vastavirran akka :) Kannattaa hakea hoito ajoissa, olikos sinulla vielä vuosi aikaa?

Uskon kuitenkin, että tulet pian uudestaan raskaaksi, kun se kävi kuitenkin aika pian polyypin poiston jälkeen :)

Nyt vaan mies ajoissa Suomeen:cheers:cheers:cheers
Luulen, ettei hoidot auta, kun ei vikaakaan löydy. Siis ivf ja diagnostiikka olisi minun tie joka pelastaisi alun keskenmenoilta, mutta nuo verenvuodot raskaana ei näytä hyvältä. Kyllä me jatketaan näin luomutyylillä. Mies on kotimaassa, mutta lähtee ensiviikolla kesäksi pois. Jotta ovis voisi tulla ajallaan.

Eipä ole, kp 48 tänään menossa. Turhauttavaa. Jos viikon-parin sisällä tilanne ei laukea, on varmaan viisainta suunnata gynen pakeille. Imetys tai ei, nyt on pimppiosasto sekaisin.

Rsuha80 :) Mikä sinulla on kierron pituus yleensä? Entä mikä on pisin kiertosi?

Oudon pitkäksi kierto mennyt. Tai sitten oletkin raskaana:cheers

Eipä ole, kp 48 tänään menossa. Turhauttavaa. Jos viikon-parin sisällä tilanne ei laukea, on varmaan viisainta suunnata gynen pakeille. Imetys tai ei, nyt on pimppiosasto sekaisin.
No voi pimppiosasto sentään. Sekaisin on. Joo ehkäpä lääkäri on kohta hyvä idea.

Luulen, ettei hoidot auta, kun ei vikaakaan löydy. Siis ivf ja diagnostiikka olisi minun tie joka pelastaisi alun keskenmenoilta, mutta nuo verenvuodot raskaana ei näytä hyvältä. Kyllä me jatketaan näin luomutyylillä. Mies on kotimaassa, mutta lähtee ensiviikolla kesäksi pois. Jotta ovis voisi tulla ajallaan.

Vastavirran akka :) Toivottavasti sun ovis ehtii ennen ukon lähtöä. Onko ovis jo lähellä?

Letrozolin aloittamisen jälkeen täällä kärsitty vatsan turvotuksesta ja janosta. Jatkuu edelleen, vaikka ovis oli viikonloppuna. Olo on kuin odottavalla.. Oviksen aikaan turvotus katosi, mutta sen jälkeen jatkui entistäkin voimakkaammin. Oletteko havainneet vastaavaa?

Letrozolin aloittamisen jälkeen täällä kärsitty vatsan turvotuksesta ja janosta. Jatkuu edelleen, vaikka ovis oli viikonloppuna. Olo on odottavalla.. Oviksen aikaan turvotus katosi, mutta sen jälkeen jatkui entistäkin voimakkaammin. Oletteko havainneet vastaavaa?

Pernilla :) Mehän mennään sitten ihan täysin samoissa....dpo3 :)

Mulla letrojen sivuvaikutukset hävinneet nopeasti. Tässä kierrossa en letroja ottanut. Silti jano on jatkuva muutenkin ja pidän aina vesipullon mukana töissä, kotona ja jokapaikassa.
Toivotaan, että olet nyt raskaana!!:cheers:cheers:cheers

Jänniä aikoja... jonkun päivän kuluttua saadaan alkaa testatakin:p

Last edited by a moderator:
Voi hitto. Ja joo, pikku finni saattaa tolla alueella tulehduttaa kudoksia aika äkäiseen. Kannattaa desinfioida usein ja käydä lääkärissä jos kohtaa alkaa kuumottamaan/sykkimään tai turvotus ei asetu parissa päivässä.
Kiitos avusta.:angel1 Aloin jo oikeasti vähän pelkäämään, että jos yöllä menee hengitystietkin tukkoon iltalääkkeen jälkeen. Tai jotain. En ole moista kuullutkaan, että tuollaista voisi finnistä tapahtua.o_O

Pernilla :)
Mulla on vaan ihan pientä krampin tuntuista jomotusta, välillä.

Aion hakea nyt baby Aspirinia kiinnittymisen tueksi, mikäli apteekista sitä saa, kun se oli tukustakin loppu viimekerralla.

Dpo3

Pernillla mulla vika letropäivä ja vaikka kuinka juon ole ihan kuivunut. Silmäpussit katosivat toisena päivänä ja farkut pyörii jaloissa kun maha on kuopallaan.

Kiitos avusta.:angel1 Aloin jo oikeasti vähän pelkäämään, että jos yöllä menee hengitystietkin tukkoon iltalääkkeen jälkeen. Tai jotain. En ole moista kuullutkaan, että tuollaista voisi finnistä tapahtua.o_O
Eipä kestä! Toivotaan että huuli asettuu. Mun veli onnistui pääsemään antibioottikuurille ylähuulen finniä kiusattuaan, lääkäri sanoi että huulien ja nenänkärjen välinen kolmio on tosi herkkää tulehtumaan ja saattaa mennä vakavaksi etenkin ylähuulen puolella. Ilmeisesti tulehdus voi siitä levitä nopsaan muualle pään alueelle.

Pernillla mulla vika letropäivä ja vaikka kuinka juon ole ihan kuivunut. Silmäpussit katosivat toisena päivänä ja farkut pyörii jaloissa kun maha on kuopallaan.

Peppipupu :) Tuliko sinulla turvotusta korviem alle rauhasiin?

Mulle tulee se aina letroista, siihen ei kroppakaan totu ja olo on flunssainen aina letroja ottaessa.

Takaisin