Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Limoja tulee monta päivää. Ei se ovis eka limapäivänä ole.
Hyvin tummuu, mutta ei ole vielä plussa. Huomista testiä jännätään.Ovisviiva vahvistuu....lasken tämän lähes plussaksiComments?
Yllä aamupäiväinen testi ja alla uusin testi
View attachment 78606
Kp11
Millä testillä oot tehnyt? Mulla on nyt nuo one step testit, niillä en ole saanut kuin samanvahvuisia (tässä kierrossa ekaa kertaa nuo kokeilussa) aiemmin kun testasin apteekkarin testillä (7 puikkoa n. 15€, kallista...) niissä tuli selvästi testiviiva kontrolliviivaa vahvempi! Mut voihan olla että just siinä kierrossa lh-huippu oli mulla vahvempi, kuka tietää. En raaskinu niitä enää ostaa, köyhä kun olen :)
On mulla jemmassa toistakin'Koklaapa seuraavaks niitä apteekin omia. Sellanen pinkki pakkaus. Jos ei muuta, niin ainakin viivojen selkeys ja vahva väri on palkitsevampaa testaajalle![]()

Hyvin tummuu, mutta ei ole vielä plussa. Huomista testiä jännätään.

Kyllä kuva pitää meidän saada. Ehdottomasti.Vastavirran akka :) Onneksi ei ole vielä plussaMuuten hakkaisin päätäni seinää, että pitääkin myöhästyä:banghead:
Onneksi plussa ei osunut pyhälle/viikonlopulle.
Klinikalla haluavat plussan sille päivälle, kun on inssi. Tai se on paras mahdollinen lähtötilanne.
Toki tekevät inssin, jos plussa on päivää airmmin, mutta sit ollaan jo myöhästymässä ja munasolu usein jo ehtinyt karata.
Jännää, kun molempia muniksia juimii. Voisin olettaa ovuloivani tällä kertaa kaksoset.
Luomu - Inositosoli kaksoset
Ovisplussa on satavarmaksi huomenna ja saattaapi olla, etten ehdi tänne kuvaa saamaan, kun inssi on aamulla. Utrahan tuon kaiken sitten kertoo....
...ompa taas jännää
Plussaa kaikille!!![]()
![]()
![]()
Joillakin tulee limaa monta päivää. Toisilla taas sitä saattaa tulla vain joidenkin tuntien ajan. Oviksen ennustamiseen limoista pitäisi olla useiden kuukausien kokemusperäinen tieto nimenomaan omista limoista.

Minusta taas tuo teksti oli masentava simppojen valmiusajasta, todella lyhyt tehokas marginaali.Motto78 :) Hmmm...voi kai kaksi kertaa tehdä....
Ajoitus on kyllä.haaste....
Pestyt siittiöt elävät sitten aika kivasti tuon infon mukaan :)
Minusta taas tuo teksti oli masentava simppojen valmiusajasta, todella lyhyt tehokas marginaali.

Ei hätää! Minulla on vuosien varrella ollut noita superlyhyitä kiertoja eikä silti vaihdevuosista vielä tietoakaan. Itselläni syitä kiertohäiriöihin ei ole löytynyt, mutta ovat menneet itsekseen ohi. Ensimmäisellä kerralla kesti puoli vuotta, toisella vuoden. Silloin kierron pituus oli 7-15 ja kun vuoto kesti 3-5 päivää, useimmiten sen viisi, niin aika vähän oli vuodottomia päiviä.Oon ihan puhki hotellissa ja en tainnut ymmärtää mitään lukemastani, kun olitte monta sivua kirjoittaneet.
Tulin vaan kertomaan, että kyllähän se eilinen oli ihan menkat, eikä mitään tiputtelun alkua. Mutta siis se mitä tulin teille kertomaan, niin mulla on KOLMANNET menkat tässä kuussa!:arghh: Tälleen about 15pv syklillä ehtii paljon.
Tajusin myös, että olen tässä porukassa kai nuorimmasta päästä (?) ja ainut jolla on mummotauti. (Esivaihdevuosien aiheuttama kiertojen lyhentyminen) Voittajaolo![]()
Kiitos, tämä lohdutti.Ei hätää! Minulla on vuosien varrella ollut noita superlyhyitä kiertoja eikä silti vaihdevuosista vielä tietoakaan. Itselläni syitä kiertohäiriöihin ei ole löytynyt, mutta ovat menneet itsekseen ohi. Ensimmäisellä kerralla kesti puoli vuotta, toisella vuoden. Silloin kierron pituus oli 7-15 ja kun vuoto kesti 3-5 päivää, useimmiten sen viisi, niin aika vähän oli vuodottomia päiviä.
Ettei siis olisikaan välttämättä lopullista. Stressiä on kyllä ollut ihan riittävästi elämässä, niin periaattessa voisi sieltäkin johtua, vaikkei ennen olekaan tapahtunut.