----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun vahvin maaliskuussa oli toi toiseksi ylin ja sekin vaan vahva toisesta reunasta.

Liitteet

• 20190326_191843.jpg
    20190326_191843.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 198
Millä testillä oot tehnyt? Mulla on nyt nuo one step testit, niillä en ole saanut kuin samanvahvuisia (tässä kierrossa ekaa kertaa nuo kokeilussa) aiemmin kun testasin apteekkarin testillä (7 puikkoa n. 15€, kallista...) niissä tuli selvästi testiviiva kontrolliviivaa vahvempi! Mut voihan olla että just siinä kierrossa lh-huippu oli mulla vahvempi, kuka tietää. En raaskinu niitä enää ostaa, köyhä kun olen :)

Mä testasin Sofilla, kun edullisesti sain :grin En kans malta ostella kalliimpia :hilarious: On mulla jemmassa toistakin
merkkiä, en nyt muista, mitä se on, et testaan sillä varmaan seuraavaks o_O

Hyvin tummuu, mutta ei ole vielä plussa. Huomista testiä jännätään.

Vastavirran akka :) Onneksi ei ole vielä plussa:p Muuten hakkaisin päätäni seinää, että pitääkin myöhästyä:banghead:

Onneksi plussa ei osunut pyhälle/viikonlopulle.

Klinikalla haluavat plussan sille päivälle, kun on inssi. Tai se on paras mahdollinen lähtötilanne.

Toki tekevät inssin, jos plussa on päivää airmmin, mutta sit ollaan jo myöhästymässä ja munasolu usein jo ehtinyt karata.

Jännää, kun molempia muniksia juimii. Voisin olettaa ovuloivani tällä kertaa kaksoset.
Luomu - Inositosoli kaksoset:laughing001

Ovisplussa on satavarmaksi huomenna ja saattaapi olla, etten ehdi tänne kuvaa saamaan, kun inssi on aamulla. Utrahan tuon kaiken sitten kertoo....
...ompa taas jännää:happy093

Plussaa kaikille!!:smiley-angelic003 :smiley-angelic003 :smiley-angelic003

Vastavirran akka :) Onneksi ei ole vielä plussa:p Muuten hakkaisin päätäni seinää, että pitääkin myöhästyä:banghead:

Onneksi plussa ei osunut pyhälle/viikonlopulle.

Klinikalla haluavat plussan sille päivälle, kun on inssi. Tai se on paras mahdollinen lähtötilanne.

Toki tekevät inssin, jos plussa on päivää airmmin, mutta sit ollaan jo myöhästymässä ja munasolu usein jo ehtinyt karata.

Jännää, kun molempia muniksia juimii. Voisin olettaa ovuloivani tällä kertaa kaksoset.
Luomu - Inositosoli kaksoset:laughing001

Ovisplussa on satavarmaksi huomenna ja saattaapi olla, etten ehdi tänne kuvaa saamaan, kun inssi on aamulla. Utrahan tuon kaiken sitten kertoo....
...ompa taas jännää:happy093

Plussaa kaikille!!:smiley-angelic003 :smiley-angelic003 :smiley-angelic003
Kyllä kuva pitää meidän saada. Ehdottomasti.

Joillakin tulee limaa monta päivää. Toisilla taas sitä saattaa tulla vain joidenkin tuntien ajan. Oviksen ennustamiseen limoista pitäisi olla useiden kuukausien kokemusperäinen tieto nimenomaan omista limoista.

Hentohaave :) Kyllä omat limani tiedän, menkat alkoi 11-vuotiaana, että on niiden kanssa jo eletty.

Muiden limoista en menisi vannomaan:laughing002

Letrot muuttaa kiertoa, joten silloin olen epävarma jotenkin. Näin luomuna on taas tuttua:happy:

Motto78 :) Hmmm...voi kai kaksi kertaa tehdä....

Ajoitus on kyllä.haaste....

Pestyt siittiöt elävät sitten aika kivasti tuon infon mukaan :)
Minusta taas tuo teksti oli masentava simppojen valmiusajasta, todella lyhyt tehokas marginaali.

Minusta taas tuo teksti oli masentava simppojen valmiusajasta, todella lyhyt tehokas marginaali.

No kyllä Yölento, mutta on enemmän aikaa, kuin 6-12tuntia....yhden vrk sisällä ajoitus ehtii :)

Last edited by a moderator:
Oon ihan puhki hotellissa ja en tainnut ymmärtää mitään lukemastani, kun olitte monta sivua kirjoittaneet.:dead:

Tulin vaan kertomaan, että kyllähän se eilinen oli ihan menkat, eikä mitään tiputtelun alkua. Mutta siis se mitä tulin teille kertomaan, niin mulla on KOLMANNET menkat tässä kuussa!:arghh: Tälleen about 15pv syklillä ehtii paljon.:hungover:
Tajusin myös, että olen tässä porukassa kai nuorimmasta päästä (?) ja ainut jolla on mummotauti. (Esivaihdevuosien aiheuttama kiertojen lyhentyminen) Voittajaolo:smiley-ashamed004

Oon ihan puhki hotellissa ja en tainnut ymmärtää mitään lukemastani, kun olitte monta sivua kirjoittaneet.:dead:

Tulin vaan kertomaan, että kyllähän se eilinen oli ihan menkat, eikä mitään tiputtelun alkua. Mutta siis se mitä tulin teille kertomaan, niin mulla on KOLMANNET menkat tässä kuussa!:arghh: Tälleen about 15pv syklillä ehtii paljon.:hungover:
Tajusin myös, että olen tässä porukassa kai nuorimmasta päästä (?) ja ainut jolla on mummotauti. (Esivaihdevuosien aiheuttama kiertojen lyhentyminen) Voittajaolo:smiley-ashamed004
Ei hätää! Minulla on vuosien varrella ollut noita superlyhyitä kiertoja eikä silti vaihdevuosista vielä tietoakaan. Itselläni syitä kiertohäiriöihin ei ole löytynyt, mutta ovat menneet itsekseen ohi. Ensimmäisellä kerralla kesti puoli vuotta, toisella vuoden. Silloin kierron pituus oli 7-15 ja kun vuoto kesti 3-5 päivää, useimmiten sen viisi, niin aika vähän oli vuodottomia päiviä.

Ei hätää! Minulla on vuosien varrella ollut noita superlyhyitä kiertoja eikä silti vaihdevuosista vielä tietoakaan. Itselläni syitä kiertohäiriöihin ei ole löytynyt, mutta ovat menneet itsekseen ohi. Ensimmäisellä kerralla kesti puoli vuotta, toisella vuoden. Silloin kierron pituus oli 7-15 ja kun vuoto kesti 3-5 päivää, useimmiten sen viisi, niin aika vähän oli vuodottomia päiviä.
Kiitos, tämä lohdutti.:smiley-angelic003 Ettei siis olisikaan välttämättä lopullista. Stressiä on kyllä ollut ihan riittävästi elämässä, niin periaattessa voisi sieltäkin johtua, vaikkei ennen olekaan tapahtunut.

En kyllä minäkään usko esivaihtareihin. Eikös kierto ensin lyhene vain joitain päiviä ja sitten taas pitene. Paljonko sulla on ikää? Kaikkiin kummallisiin vuotoihin välillä joutuu törmäämään. Minä jopa raskaana. Selittämättömäksi nekin jäi.

Takaisin