----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei meilläkään mitenkään hurjan usein ole seksiä. Jos viisi kertaa kuussa, on se jo paljon. Nyt vielä,
kun miehen käsi paketissa, niin fyysisesti hankalampaa kuin normaalisti ja kättä särkee aika ajoin.
Ja nyt olen ite niin väsynyt, ettei yhtään huvita. Viime yönäkin sain huonosti nukuttua, jo toista yötä
peräkkäin..

Helena80 :) Minusta teillä on ihan sopivasti seksiä. Se on ihan oman valinnan mukaan. Harvalla seksiä on edes joka päivä, jollain ei ole vuosiin, vaikka eletään onnellisessa avioliitossa.

Seksi ei ole mikään elämän ykkösasia välttämättä. Jokaisella oma tapansa elää.

On myös seksi addikteja, joille ei riitä mikään määrä seksiä. Se on sitten jo sairaus, kuten muutkin kovat addiktiot.

Helena, en olisi huolissani teidän seksin määrästä :)

Last edited by a moderator:
Ei menkkoja vieläkään. Alkaa kohta usko loppua, vaikka tiedän tämän olevan ihan normaalia. Ukko lähtee pitkään reissuun 10.6 ja oviksen olisi paras olla niillä main. Joten, jos ei kohta ala, niin voi vee.

Ei menkkoja vieläkään. Alkaa kohta usko loppua, vaikka tiedän tämän olevan ihan normaalia. Ukko lähtee pitkään reissuun 10.6 ja oviksen olisi paras olla niillä main. Joten, jos ei kohta ala, niin voi vee.

Miten ois verikoe?

Itse en suosittele sitä silti.

Toivottavasti olet kuitenkin nyt raskaana!:cheers

Lapsi täyttää tiistaina viisi. Luulin, että kaverisynttärit olisi kova juttu. Jep, jep. Pyytää siis siskoni reilu 50v ja hänen hiukka alle kolmikymppisen pojan ja pojan tyttöystävän. Jotta on siinä kovat pirskeet tulossa.

Just eilen naurettiin mahat kippurassa yhdessä miehen kanssa, että vieläköhän me 30 vuoden päästä testaillaan ovista ja mietitään että jokohan nyt tärppäis :laughing025
Me ollaan repeilty 2050 -skenariolle, jossa me vireät eläkeläiset taivutaan seksiasentoihin eksoskeletonien avulla, ja keinokohtu pulputtelee nurkassa hautoen jälkikasvua. :hilarious:

Minä kyllä toivon että tärppäis vähän aiemmin! Ajatteles, jos se iltatähti tärppäiskin vasta 30 vuoden päästä, niin me oltais sitte lähes satavuotiaita kun se lapsi olis täysikäinen :)

Hentohaave :wink
Tulee se aiemmin, mutta seksiä voitte harrastaa loputtomiin:joyful: ja monta kertaa päivässä:p

:cheers

En pysty kohta enää syömään ruokaa kyn vatsa tulee täyteen jo lisäravinteista :computer005

Ehkä nälkä häviää, mutta aivot toimii entistäkin sosiaalisemmin/tehokkaammin Inotosolinin ansiosta!!:joyful:

Kohta nappaan kolmannen tabletin ja tosiaan yksi päivässä jo riittää, se 500mg:laughing002

Vielä hei palaten noihin lisäravinteisiin; millaista määrää D vitamiinia siis syötte?
Mulla menee mikro ja milligrammat sekasin. Onko mikrogramma kymmenesosa milligrammasta? Oon niin huono numeroissa...

Takaisin