----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla hammaslääkäri kielsi omega-3:n syönnin, kun ikenet vuosi verta niin herkästi. Mulla muutenkin vuotanut verta herkästi nenästä lapsuudessa. "Sukuvika", joka loppuu parikymppisenä.

Viime kierrossa lopetin kalaöljykapselit + vehnänalkioöljyn sen jälkeen, kun alkoi se mulle tavaton tiputtelu jo alkukierrosta. Nyt ei (kop kop) ole vielä ainakaan alkanut tähän kiertoon ja ollaan jo pidemmällä.

Olen muuten minäkin syönyt näköjään liian vähän foolihappoa. Ei kukaan ole kertonut.
Ja D-vitamiiniakin voisi tarkastaa, varsinkin kun sitä ei enää tule kalaöljykapseleista.

Hannulille ei kuulu mitään, kiitos kysymästä. Tämä kierto meni ihan reisille, tai olis edes sinne... seksiä oli tasan kerran, kp7. Ovis oletettavasti kipujen perusteella (en tikuttanut) kp13. Nyt kp26, eli menkkoja odottelen viikonloppuna. Tässä kierrossa ei ole ollut MITÄÄN, ei rinnat arat (viimeksi oli sikakipeät yli viikon), ei loppukierron tiputtelua, vaikka en aloittanut lugeja... epäilen jo että kroppa on lakannut toimimasta.

Sympatiat hannuli77 :Heartred
, uus kierto uus mahdollisuus!?

Olisko jollain tikkuja tihrustettavsksi?

Mä söin/syön nyt ekaa kertaa ikinä foolihappoa 800. Josko pikkasen nostaisi terhon mahdollisuuksia. Vähän kyllä vaikee napsia lisäravinteita, ei ihan istu mun maailmankuvaan :hilarious:.
D vitamiinia ei vaan kertakaikkiaan muista syödä, mutta luotan sitä saavani tällä luolamiehen ruokavaliolla joka tapauksessa.

Täällä on kahvi alkanut tökkiä, tai ei vaan maistu enää:think005, eikä sokerikaan enää uppoa. Karkit homehtuu kaappiin.. Kunnon suolanen ruoka sen sijaan himottaa. Ehkä nää menee oireista.

Kun teillä nyt on lisäravinteet viritetty huippuunsa, niin muistattehan olla myrkyttämättä itseänne kemikaaleilla. Hormonihäiriköitä löytyy kosmetiikasta, astioista ja lääkkeistä.

Muokattu viimeksi:
Ei meilläkään mitenkään hurjan usein ole seksiä. Jos viisi kertaa kuussa, on se jo paljon. Nyt vielä,
kun miehen käsi paketissa, niin fyysisesti hankalampaa kuin normaalisti ja kättä särkee aika ajoin.
Ja nyt olen ite niin väsynyt, ettei yhtään huvita. Viime yönäkin sain huonosti nukuttua, jo toista yötä
peräkkäin..

Meillä on välillä viis kertaa päivässä... yleensä 2 kertaa päivässä kyllä riittää, mut joskus on vähän kiihkeämpää menoa :) Jos on joskus päivä väliä ettei rakastella, niin ollaan molemmat jo ihan epätoivoisia ja tuntuu siltä että edellisestä kerrasta on ainakin kuukausi. Siitä onkin tullu meidän sisäpiirivitsi, että jos on päivä jääny väliin ni ”ei olla ainakaan kuukauteen rakasteltu, rakastellaankohan me enää ikinä?” :wink

Kai tää tästä joskus rauhoittuu. Jos ei, niin hyvä näin. Ainakin saadaan liikuntaa ja sydän pysyy hyvässä kunnossa.
Oi joi mitä menoa. Tollaista se oli meilläkin alkuaikoina, vaan eipä tosiaankaan enää. Aika täsmäiskuja vaan ja joskus harvoin huvikseen. Antaa palaa vaan.

Lisäravinnekilpavarusteluhysteria etenee... nyt oon taas googlettanut yön (en osannut nukkua kun rakas ei ollut vieressäni) ja olen lähdössä ostamaan (viimeisillä rahoillani) L-karnitiinia, myo-inositolia ja cordysepsiä. Mitähän seuraavaksi... loppuuko tää koskaan? :dead:

Hentohaave :) Inositoli on aika ainetta...2tbl yhteensä syöty ja huomaan sillä jo ihan todellisia vaikutuksia.

Esimerkiksi se vaikuttaa jotenkin "aivoihin":wideyed: Huomasin, että olen ollut kaksi päivää elämästäni enemmän sosiaalinen työtilanteissa, kuin ennen. Höpötän ja nauran kovan kiireen ja tressinkin keskellä.

Itseluottamus on noussut, enkä enää pelkästään katsele sivusta hiljaa.

Töissä on nyt niin kiire, että miten sieltä kesälomalle edes pystyykään jäämään. Vaikka saatiin apuja, lisähenkilö, niin hänelläkin on nyt jo niin kiire, ettei ehtinyt tänäänkään syödä koko päivänä. Isoja projektitilauksia ollaan saatu lisää hoidettavaksi ja kiire on muutenkin.

Mutta sitten Inositolin toiseen vaikutukseen ja varmaan siihen tärkeimpään; hedelmällisyyteen....eilen repi oikeaa munasarjaa reilusti (kp5)....en muista, että kasvukivut olisi aiemmin tuntuneet näin voimallisesti ennen ovista.....:p

Taitaa olla aika ainetta tämä Inositoli (500mg)... luottaisin tähän äkkiseltään enemmän, kuim letroihin:laughing002

Last edited by a moderator:
Oi joi mitä menoa. Tollaista se oli meilläkin alkuaikoina, vaan eipä tosiaankaan enää. Aika täsmäiskuja vaan ja joskus harvoin huvikseen. Antaa palaa vaan.

Vastavirran akka :)

Vuodet rauhoittaa kummasti....meilläkin ekat 10-vuotta oli tuota Hentohaaveen tahtia, mutta sitten seuraavat 20-vuotta onkin ollut enemmäkin sieltä täsmäisku puolelta!:laughing001

Meillä on välillä viis kertaa päivässä... yleensä 2 kertaa päivässä kyllä riittää, mut joskus on vähän kiihkeämpää menoa :) Jos on joskus päivä väliä ettei rakastella, niin ollaan molemmat jo ihan epätoivoisia ja tuntuu siltä että edellisestä kerrasta on ainakin kuukausi. Siitä onkin tullu meidän sisäpiirivitsi, että jos on päivä jääny väliin ni ”ei olla ainakaan kuukauteen rakasteltu, rakastellaankohan me enää ikinä?” :wink

Kai tää tästä joskus rauhoittuu. Jos ei, niin hyvä näin. Ainakin saadaan liikuntaa ja sydän pysyy hyvässä kunnossa.

Sitä se nuori - tuore rakkaus teettää:cheers

Jos jaksatte saamaa tahtia 30-vuotta, niin AVOT!:p

Hentohaave :) Meillä ei aika riittäisi 5krt päivässä, kun töissäkin pitää käydä ja oikeastaan kahdenkeskistä parisuhde aikaa päivässä on noin tunti tai kaksi (myöhään illalla) taaperonkin takia....oiskin se aika suoritus selviytyä tunnissa viidestä kerrasta!:laughing021

Mutta joo, siis aika on kortilla ja kun on kotityötkin tehtävä päivätöiden lisäksi, niin ei siinä paljon ehdi paneskella, vaikka yrittäisikin ehtiä:sad010:laughing002

Hentohaave :) Teillä on 5krt paremmat tsäänssit plussaan, kun kylvätte siemeniä 5krt/päivässä... :)

Harvalla on näin hyvin asiat!:laughing002:cheers

Takaisin