Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos kommenteista, KaarinHa!
Oletteko kertoneet hoidosta lähipiirille ja mainitsitteko jotakin jo odotusaikana?
Miola, onneksi olkoon!!Moikka naiset, ihanaiset. Niin tutut kuin uudetkin. Viimeinkin muutama rivi täältä Keski-Euroopasta.
Kolmas lapsemme ja toinen tyttäremme näki päivänvalon 12.1.
Ihana, pieni vauveli, jonka strategiset mitat 2950g ja 52cm. 10 pisteen pakkaus.
Vauva-arki on sujunut hyvin. Imetys takkuili alkuun.
Uskon, että lapsi tulee jos niin on tarkoitettu. Minä ehdin täyttää 44, ennen kuin tämä rakkauspakkaus syntyi.
Älkää luovuttako!
Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille!![]()
Moikka naiset, ihanaiset. Niin tutut kuin uudetkin. Viimeinkin muutama rivi täältä Keski-Euroopasta.
Kolmas lapsemme ja toinen tyttäremme näki päivänvalon 12.1.
Ihana, pieni vauveli, jonka strategiset mitat 2950g ja 52cm. 10 pisteen pakkaus.
Vauva-arki on sujunut hyvin. Imetys takkuili alkuun.
Uskon, että lapsi tulee jos niin on tarkoitettu. Minä ehdin täyttää 44, ennen kuin tämä rakkauspakkaus syntyi.
Älkää luovuttako!
Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille!![]()
Juuri sama vika mullakin. Viiva ei ikinä vahvistu yhtä vahvaksi, puhumattakaan vahvemmaksi kuin kontrolliviiva. Raskaana silti olen ollut, niin ei se ovis kokonaan ole puuttunutkaan. Myös sellaisissa kierroissa siis testannut mistä tullut raskaaksi. Ja ei vaikutusta myöskään monta kertaa päivässä testailuilla.
Parhaillaan mulla vaan on tää keho jotenkin ihan epäkunnossa. Ei edes selkeitä oviskipuja ole nykyään, että niistä edes pystyisi päättelemään. Pitää yrittää miehen kaatoa silti tänään vielä.
Ja lisäyksenä siihen limailuun, niin mulla ei sitä löydy ikinä niin paljoa, että pyyhkiessä huomaisi, kuin yhden vessakäynnin ajan.

Pillerit ovat pitäneet menkat poissa, ja kohta oikeasti varmasti on vaihdevuodetkin tulossa. Tietenkin myös taloudellinen puoli mietityttää. Voi olla, että tämä on nyt vain hetkellinen innostus asiaan, ja menee kohta ohi.
Huh, ku kumma olo. Oonkohan tulossa samaan pöpöön kuin muksut.. Jäätävä väsymys, hirvee nälkä
ollut tänää, vatsa kuralla ja hieman kolottaa. Koitin käydä päikkäreillä, mutta väsyttää edelleen. Kohta
kuopuksen kevätjuhla päikyssä. Koitan raahautua sinne anopin kanssa. Appivanhemmat meillä
remppa-apuna, kun ei mies pysty nyt mitään tekemään. Ovat yön yli, lapset tykkää kovasti
Olispa jo viikonloppu![]()

Ei plussaa eikä menkkoja. Piinailu jatkuu.
Meillä viimeisen blaston siirto edessä tähän kiertoon. Olisin halunnut, että siirretään lääkkeellisesti tuettuun luomukiertoon, mutta lääkäri ei ollut suostuvainen. Oon koko ajan ollut sitä mieltä, että lääkkeellinen kierto ei oo hyvä juttu mun kohdalla. Nyt mietin, voisinko koittaa pyytää jotain lisätukea gonapeptylin ( ja lugejen) lisäksi? Jotkuthan pistää pregnyliä ja jotkut naksauttelee jotain, en nyt muista mitä.
Voi toki olla, että kaikki meidän alkiot oli vaan viallisia, mutta teoreettisesti siellä olisi hyvinkin yksi terve voinut olla. Yksikään tähän mennessä siirretyistä seitsemästä alkioista ei kuitenkaan ole edes yrittänyt kiinnittyä. Kohtuu surkeaa, kun miettii, että kuitenkin 1,5 v sisään kaksi raskautta alkanut luomuna.
Yhtä tyhjän kanssa. Minä luulen, että nyt on ovuloimaton kierto. Tai munat loppu tai jotain. Saisivat alkaa jo.Miten Vastavirran akan testi tänään?![]()
Yhtä tyhjän kanssa. Minä luulen, että nyt on ovuloimaton kierto. Tai munat loppu tai jotain. Saisivat alkaa jo.
Kyllä kirves on kaivossa ja pysyy. Ei se tästä enää plussaksi muutu. Tällaista pitkää kiertoa mulla ei ole vuosiin ollutkaan. No kunhan nyt vaan alkais, ettei ukko kerkeä karata liian kauas. Kummallista, kun halut oli tässä kierrossa kovemmat, kun koskaan. Luotan siis tikkuihin enemmän.Vastavirran akka :) Ei ihan vielä kirvestä kaivoon![]()
Inotosolin...jotain sinnepäin.....
Miten voi olla testaamatta. Ei mitenkään. Siitä se varmaankin johtuu myös.Vastavirran Akka oletko siis testaillut? Eikö ole aika tavanomasta, että kierto saattaa km jälkeen venähtää hieman?