----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitokset myötätunnosta. Kai tässä mikä vaan on mahdollista. Mulla vaan ei ole mitään kokemusta mistään häiriöistä kuukautisten kanssa. Ne on toimineet aina.
Sehän tässä vitsikästä on, että oireet on todellisia, vaikka voivat johtua monesta muustakin asiasta kuin raskaudesta. Edelleen kuvottaa.
Kyllä tää tästä taas alkupettymyksen jälkeen. Elämä ja yritys jatkuu ja kaikki selviää kyllä aikanaan.

Anteeksi kun vaihdan aihetta kesken, mutta mitä käytätte biojätepussina? Arvatkaa ostettiinko iso bioskan rulla ja nyt ei sovi. Lehtiä ei tilata ja mainoksille kielto, eli ei voi itse askarrella. Käykö ostettavat paperiset?

Tulokset saapui. Ei raskaana. Inte gravid. Voi v*ttu nyt tätä taas.
Aavistuksen kroppa sekaisin.
Äääh, sympatiat sinne!

Veikkaisin että imetys vaikuttaa kyllä helposti siihen ovuloinnin tilaan, ja noi olot tulee karmeaksi kun se limakalvo vaan kasvaa :sad001. Itse lopetin taaperon imetyksen joulun alla jotta tsänssit tähän rskautumiseen kasvaisi.. Eipä sekään heti ihmeitä tehnyt, mutta olipahan "hyvä syy" lopettaa :troll: vaikka hetken kirpaisikin.

En kyllä tiedä miten on niillä joilla ovis ollut tosi myöhään pitkässä kierrossa, mahtaa olla kohtuu tukalat olot silloinkin?

Toivotaan parempaa onnea ensi kiertoon, jos tämä oli susi:sad001

Mulla oli kerrostaloasukkiaikana jääkaapissa iso muovinen karkkilaatikko, jonka pohjalla oli pari palaa talouspaperia. Kippasin sisällön papereineen päivineen bioastiaan kun täyttyi, ja palautin huuhtaisun ja uudelleenpaperoinnin jälkeen saman tien käyttöön.

Tervetuloa joukkoon, KaarinHa!

Pitkä hoitotaival teilläkin takana, mutta onneakin on ollut matkassa.

Olen miettinyt itsekin lahjamunasoluhoitoa, koska omien solujen laadusta ei ole enää tässä iässä takeita. Toisaalta ennestään on ivf:llä saadut biologiset lapset, mutta silti sylissä on ollut jo pitkään vielä yksi tyhjä paikka ja lapsen/sisaruksen kaipuu vaivaa. Mitä mieltä olet näin jälkikäteen lahjasoluhoidosta? Suosittelisitko?

Kiitos Pernilla :)

Kyllä suosittelen lahjamunasoluhoitoa, itselle se oli pelastus ja oletettavasti ainoa keino tulla äidiksi. En hetkeäkään ole ajatellut, että lapsi ei olisi minun, vaikka munasolu ei olekaan minun omani. Olen pojan kuitenkin kohdussani kasvattanut ja synnyttänyt, siinä on syntynyt tiukka side lapseen, ainakin minulla. Hoitoon pääsyn ehtonahan on psykologin juttusilla käynti, mutta itse olin niin varma asiasta, että se käynti oli tavallaan turha. Toki saatiin vinkkejä siitä, miten lapselle pitäisi ikätasoisesti kertoa jo hyvin pienestä pitäen, että hän on lahjamunasolusta saanut alkunsa, ettei asia sitten pamahda päin naamaa lapselle joskus myöhemmin, esim. teini-ikäisenä. Olen kyllä varautunut jo siihenkin, että poika kiukuspäissään sanoo minulle joskus tulevaisuudessa, etten ole hänen oikea äitinsä! :)

Tulokset saapui. Ei raskaana. Inte gravid. Voi v*ttu nyt tätä taas.
Aavistuksen kroppa sekaisin.

Voi ei Rauha :( Nämä on aina ikäviä uutisia! Tsemppiä jatkoon kuitenkin! Ei näistä kiertoasioistakaan koskaan tiedä etukäteen, mitä tapahtuu.

Lambi veikkaan, etteivät viihtyisi tuossa kerrostaloyksiön ranskalaisella parvekkeella. :hilarious:
No pitää soveltaa vähän :grin, eikö kerrostalon pihaan voisi vähän nakutella kanalantynkää. Perustelet sen ilmastonpelastumisella jos joku soraääni meinaa kuulua.

Kiitokset myötätunnosta. Kai tässä mikä vaan on mahdollista. Mulla vaan ei ole mitään kokemusta mistään häiriöistä kuukautisten kanssa. Ne on toimineet aina.
Sehän tässä vitsikästä on, että oireet on todellisia, vaikka voivat johtua monesta muustakin asiasta kuin raskaudesta. Edelleen kuvottaa.
Kyllä tää tästä taas alkupettymyksen jälkeen. Elämä ja yritys jatkuu ja kaikki selviää kyllä aikanaan.

Rauha80 :) Halit:hug013

Uutta putkeen:cheers

Löytyi kyllä inositolia 500mg annoksella (varmaan just se minkä Tähti osti) mutta sitähän pitäis sitte ottaa 8 kapselia päivässä tuohon 4g päiväannokseen... hmm. Melkoinen määrä gelatiinia mukana kapseleissa :wink

Hentohaave :) Ajatteletko, ettei 500mg ole riittävä? Purkissa lukee 1 kapseli päivässä.

No pitää soveltaa vähän :grin, eikö kerrostalon pihaan voisi vähän nakutella kanalantynkää. Perustelet sen ilmastonpelastumisella jos joku soraääni meinaa kuulua.
Huvittaa ajatuksena, että miten kiukkuisia naapureita olisi, jos sinne laittaisi kukonkin.:joyful:
Mun mies ei suostu kanoihin, kovasti haluaisin. Ostin vasta tokmannilta mielestäni tosi kätevän muovisen säilytysastian kompostijätteelle. Kansi on ns. saranoilla ja bioskapussi on juuri sopivan kokoinen. Ei kylläkään ollut tarkoitettu siihen käyttöön.

Hentohaave :) Ajatteletko, ettei 500mg ole riittävä? Purkissa lukee 1 kapseli päivässä.

Vastaan vaikka ei minulle esitetty kysymys ollutkaan.
Inositoli lasketaan b-vitamiinien ryhmään kuuluvaksi aineeksi ja sitä suositellaan myös monen monituiseen muuhun asiaan kuin munasolujen laadun parannukseen. Hedelmällisyyttä tukeva vaikutus tulee myös verensokerin ja insuliiniresistenssin paranemisesta, ei pelkästään munasoluvaikutuksista. Kun sitä käytetään hedelmällisyyttä tukemaan, annostusohje on useimmiten näyttänyt olevan 4g vuorokaudessa useiden kuukausien ajan.

Minä söin Donafertyä useamman kuukauden ja se kuivattu minulta kystat, eli suotuisa vaikutus näkyi kyllä vaikka varsinaista pco- tyyppisiä muniksia ei olekkaan.

Muokattu viimeksi:
Biopussiasiaan kommentoisin, että meillä välillä käytetään kaupan biohedelmäpusseja kilosessa jogurttipönikässä. On juuri sopivan pieni, ettei ala roskat haista.

Ja pitkästä kuukautiskierrosta on kokemuksia. Minulla niitä ei tutkittu, niin kuin ei muitakaan omituisuuksia, mutta ainoa vaikutus hedelmällisyyteen oli, että mahdollisia tärppipäiviä oli harvemmin. Ei välttämättä tarvitse olla oire vaihdevuosista, minulla pisimmät kierrot oli 25+ ikäisenä. Jos jatkuu pitkään, niin lääkärikäynti ei ole pahasta.

Moikka naiset, ihanaiset. Niin tutut kuin uudetkin. Viimeinkin muutama rivi täältä Keski-Euroopasta.

Kolmas lapsemme ja toinen tyttäremme näki päivänvalon 12.1.
Ihana, pieni vauveli, jonka strategiset mitat 2950g ja 52cm. 10 pisteen pakkaus.

Vauva-arki on sujunut hyvin. Imetys takkuili alkuun.

Uskon, että lapsi tulee jos niin on tarkoitettu. Minä ehdin täyttää 44, ennen kuin tämä rakkauspakkaus syntyi.
Älkää luovuttako!

Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille! :love7

Niitä biojötepusseja ei suositella bioastiaan taloyhtiössä. Niitä mulla siis on ja ei käy. Ja tarvitsen jonkin pussin laatikkoon jota pidän pakkasessa.

Niitä biojötepusseja ei suositella bioastiaan taloyhtiössä. Niitä mulla siis on ja ei käy. Ja tarvitsen jonkin pussin laatikkoon jota pidän pakkasessa.
Mä tossa yllä ehdottelin pussittomuutta, mulla muoviboksi+pari talouspaperipalaa pohjalla toimi hyvin. :)

Kiitos Pernilla :)

Kyllä suosittelen lahjamunasoluhoitoa, itselle se oli pelastus ja oletettavasti ainoa keino tulla äidiksi. En hetkeäkään ole ajatellut, että lapsi ei olisi minun, vaikka munasolu ei olekaan minun omani. Olen pojan kuitenkin kohdussani kasvattanut ja synnyttänyt, siinä on syntynyt tiukka side lapseen, ainakin minulla. Hoitoon pääsyn ehtonahan on psykologin juttusilla käynti, mutta itse olin niin varma asiasta, että se käynti oli tavallaan turha. Toki saatiin vinkkejä siitä, miten lapselle pitäisi ikätasoisesti kertoa jo hyvin pienestä pitäen, että hän on lahjamunasolusta saanut alkunsa, ettei asia sitten pamahda päin naamaa lapselle joskus myöhemmin, esim. teini-ikäisenä. Olen kyllä varautunut jo siihenkin, että poika kiukuspäissään sanoo minulle joskus tulevaisuudessa, etten ole hänen oikea äitinsä! :)

Voi ei Rauha :sad001 Nämä on aina ikäviä uutisia! Tsemppiä jatkoon kuitenkin! Ei näistä kiertoasioistakaan koskaan tiedä etukäteen, mitä tapahtuu.
Kiitos kommenteista, KaarinHa! :Heartred
Oletteko kertoneet hoidosta lähipiirille ja mainitsitteko jotakin jo odotusaikana?

Takaisin