----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025
Hih..hei!! Nyt hankittu Inositol 500mg...

Kassalla ei osannut varmaksi sanoa onko täysin samaa, kuin Inocaps.

Mutta, "vaikuttava" aine "pitäisi" olla sama :)

Tällä aineella ainakin pitäisi olla positiivinen vaikutus hedelmällisyyteen:p

Nyt jätän KSM66 tuotteen käyttämättä, koska en koe siitä hyötyjä, (tosin ei haittaakaan, mutta eipä ole nostanut mun hedelmällisyyttä).

DHEA reseptiä vielä odotellen, Klinikka ei vastannut vielä mitään. Lääkäri lienee kesälomalla.

Mutta ainakin Inositolilla mennään tämä LUOMU kierto:smiley-angelic003
(ei letroja)

Kp 3

Ikää 45, eihän minun omat munasolut voi enää edes toimia, kun eivät toimineet jokunen vuosi sittenkään. Riskit tässä iässä ovat jo melkoiset, vaikka joku yksittäinen "terve" munasolu saattaisikin vahingossa löytyä. Olisin 60v, kun tämä toinen lapseni olisi teini-iässä. Ei, ei ja ei, vai sittenkin kyllä? Huoh :sorry:

KaarinHa :) Toivotaan, että munasolut vielä toimii. Syitä voi olla muitakin, kuin vain munasolujen laatu.

Oletko käynyt lähiaikoina tarkistamassa perustutkimukset gynellä?

Toivon teille pikaista plussaa:cheers:cheers:cheers...(olette varmasti käyneet vaikeita tilanteita läpi aiemmim:hug013)

Meillä siis kaksi klinikkaa antanut kieltävän vastauksen kun olen tingannut letroja. Enää dextra jäljellä ei taida muita olla pk seudulla. Ja ei tekis mieli maksaa aina sitä 200€ käynti turhasta...

Meillä siis kaksi klinikkaa antanut kieltävän vastauksen kun olen tingannut letroja. Enää dextra jäljellä ei taida muita olla pk seudulla. Ja ei tekis mieli maksaa aina sitä 200€ käynti turhasta...
Mä olen Dextrassa! :D Ja tosiaan sekä letrot että progesteroni lyötiin käteen tueksi pelkästään kysymällä, mieltä lämmitää että ne reseptit on odottamassa apteekissa jos tarve vielä tulee. Meillä totta kai oli siellä hoitosuhde muutenkin, mutta en usko että se nyt tuossa olisi se määräävä tekijä.

Peppipupu :) Dextrassa myös ja letrot tuli heti mukaan perustutkinuksien jälkeen.

En edes niitä ole aina käyttänyt enkä tässä kierrossa letroja ota.

Millähän perusteella et niitä saa, oletko selvittänyt? Ja sitten vielä kysymys, että mitä apua saat, jos et mitään saa?
Täytyyhän sinun jotain apuja saada, koska olet vasta 45v.

Meiltä ei ole veloitettu mitään, jos mitään ei ole tehty/ määrätty. Pelkkä lääkärikäynti maksaa about ~80€

Last edited by a moderator:
Mä olen Dextrassa! :D Ja tosiaan sekä letrot että progesteroni lyötiin käteen tueksi pelkästään kysymällä, mieltä lämmitää että ne reseptit on odottamassa apteekissa jos tarve vielä tulee. Meillä totta kai oli siellä hoitosuhde muutenkin, mutta en usko että se nyt tuossa olisi se määräävä tekijä.

Motto78 : ) Samassa paikassa ja ihan tyytyväinen (yhdestä mokasta huolimatta). Hoitoa saan lährmmäksi 50-vuotta saakka, koska on hoitosuhde ja hoitosopimus.

Peppipupu, sinun pitää vaihtaa Dextraan!:cheers

Luotsasin tänään sijaisena 8lk:aa ja lähdettiin lähikaupassa käymään. Oppilaat vilkaisi mua ja totes, et ilmetty Petri Nygård :hilarious: En loukkaantunut vaan otin itestäni kuvan ja totesin, et niinpäs onkin :grin

Liitteet

• IMG_20190522_103335_543.jpg
    IMG_20190522_103335_543.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 265
Luotsasin tänään sijaisena 8lk:aa ja lähdettiin lähikaupassa käymään. Oppilaat vilkaisi mua ja totes, et ilmetty Petri Nygård :hilarious: En loukkaantunut vaan otin itestäni kuvan ja totesin, et niinpäs onkin :grin

Kuvassa kesä koittaa!:cheers
Petri iNygårdilla onkin aika biisit....hyppää regerekkaan ja juomalauluja.....

Mutta olet siltä ihan open näköinen:grin

Siellä oli lämmin päivä....

Näistä saa kohta kaikki nauttia näin alkukesästä saakka:p

Hei hei hei, mä olen vasta 42!:hilarious:

Felicitaksesta olisi pitänyt heti edetä ivf ja kun sanoin, että tarvitaan miettimisaikaa ja olisko letrot hyvä tähän väliin niin tuli kipakka ei.

Ovumiasta halusivat heti lahjasolujonoon. Ei letroja koska ivf kun olisi täysin ajanhukkaa. Ei muuta mahdollisuutta.

Ja siis miehen simpat enemmän kun loistavat kaikella tapaa, mulla fsh 6 eli mainio, mutta amh oli vaan 0.7 joten lääkevaste tulisi olemaan huono joka tapauksessa ivfssä. Ikää mulla 42 ja miehellä 28.:wink:dance011

Ovistesti ei koskaan ole ollut positiivinen, mutta ultrassa kp 9 oli 18mm rakkula ja limis 11 eli täydellinen ja kolmikaikuinen. Tässäkään kierrossa ei ovisplussaa. Testasin lääkäristä - kp 19 asti.

Kierto suh normi 25-27, kahden vuoden aikana yksittäiset 21,23,29,ja 31 päivän kierrot. Ja vuoto aina saman pituinen eikä mitään vaihtelua.

Eli mun ainoat ongelmat on toi tiputtelu ja amh. Ei polyyppeja tai myoomia ja kaikki ok.

Kiitos Tähti :)

Tämä meidän ensimmäinen yhteinen lapsi on lahjamunasoluhoidon tulosta, ja olemme käyttäneet tuhansia euroja hoitoihin ajan kuluessa. Velkaa on siis enemmän kuin "laki sallii", enkä ole lainkaan varma, että mies enää on suostuvainen tjottailuun, hän on kuitenkin muutaman vuoden minua vanhempi, ja hänellä on ennestään jo aikuisiakin lapsia. Katsotaan nyt, mitä tästä tulee, vaiko mitään :)
Tervetuloa joukkoon, KaarinHa!

Pitkä hoitotaival teilläkin takana, mutta onneakin on ollut matkassa.

Olen miettinyt itsekin lahjamunasoluhoitoa, koska omien solujen laadusta ei ole enää tässä iässä takeita. Toisaalta ennestään on ivf:llä saadut biologiset lapset, mutta silti sylissä on ollut jo pitkään vielä yksi tyhjä paikka ja lapsen/sisaruksen kaipuu vaivaa. Mitä mieltä olet näin jälkikäteen lahjasoluhoidosta? Suosittelisitko?

Höh, Rauha80 :sad001Harmi homma :sour: Tsemppiä!!

Noniin, saas nähdä, riittääkö, kun hommailtiin kp7:n, kp12:n ja kp15:n päätteeksi. En ole nyt ovista jaksanut tikutella.

Voisiko sulla olla ovuloimaton kierto, tai tosi myöhäinen ovis? Kropan heittelemät kierrepallot on niin syvältä. :sad001

Takaisin