T
Tähti ★
Vieras
M-M :)
Kai saan joka päivä kysellä...onko menkkoja näkynyt
Kai saan joka päivä kysellä...onko menkkoja näkynyt
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mites teillä muilla , onko taka ikärajaa minkä jälkeen yritys loppuu. Mä täytin just maaliskuun 3 , 45 vuotta . Ja tämä vuosi on mulle enää sitä yritystä . Tän jälkeen yritykset loppuu mun osalta.
Joten vähän tahtoo tulla hoppu . Maaliskuun 2019 jälkeen ei yritetä enää. No onha tässä mahdollisuutta monta kuukautta . Mitäköhän kautta sitä rupeis jotain apuja kyselemään tähän yrityksen tueksi .
Jos olisi esikoinen yrityksissä, menisin maailman tappiin asti.
Mites teillä muilla , onko taka ikärajaa minkä jälkeen yritys loppuu. Mä täytin just maaliskuun 3 , 45 vuotta . Ja tämä vuosi on mulle enää sitä yritystä . Tän jälkeen yritykset loppuu mun osalta.
Joten vähän tahtoo tulla hoppu . Maaliskuun 2019 jälkeen ei yritetä enää. No onha tässä mahdollisuutta monta kuukautta . Mitäköhän kautta sitä rupeis jotain apuja kyselemään tähän yrityksen tueksi .

Tari, meillä yritys loppuu marraskuussa tätä vuotta. Silloin täytän 42.
En usko että yrittäminen loppuu oikeastaan koskaan, koska seksihän on kivaa ja ilman ehkäisyä se on vielä kivempaa (ja helpompaa). Mutta kyllä yhä useammin olen viime aikoina miettinyt että onko näissä minun haaveissani yhtään mitään järkeä - miksi haluan ehdoin tahdoin päästä kokemaan kaiken sen kivun ja vaivan, mitä lasten saamiseen ja kasvattamiseen liittyy.
Täällä vinkkasin miehelle petipuuhista. On tähän mennessä ollut aina valmis. Nyt sanoi ettei oo oikein varma tästä. Siis mitä? Mä söin letrotkin.
Mä en oo oikein ollu tyytyväinen tähän suhteeseen ja kaikkea negatiivista ollut. Yks iso positiivinen on tuo lapsi. Nyt mä tosissani saan miettiä tarvinko/haluanko tuota miestä. Siihen määrään apua mitä siltä saan pärjään helposti yksin lasten kans. Pärjäsin kolmenkin kans helposti. Tässä kaiketi tilaisuus irtisanoutua. Tosin nyt oon niin vihanen tuosta että...
Tiedän etten tämmöistä anna anteeksi. Ensin ollaan mukana ja yritetään ja yhtäkkiä ei. On tämä sen verran iso ja herkkä asia. Mun unelma lytättiin noin vaan.

M-M :)
Kai saan joka päivä kysellä...onko menkkoja näkynyt![]()