----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ole vielä käynyt lääkärissä. Joskus olen saanut poskiontelot tyhjennettyä ja tulehduksen pois höyryhengityksellä. Aina ei tarvi antibioottikuuria.
Viime viikolla hoidin tytön korvatulehduksen särkylääkkeellä, 2-3 päivän jälkeen ei oireita. Lääkäri antoi toki ab-reseptin, mutta suositteli särkkäriä.

Katjusha :) Parempi, jos onnistuisi ihan näin. Monet hoitaa suolaliuoksella nenään ja höyryhengityksellä onnistuneesti :)

Moi. Pitkästä aikaa. Alkoi tympiä jo koko hiton yritys . Ei vaan jaksanut kiinnostaa kun aina vaan se vuoto alkaa.
Nyt menossa kp 30/ 25-26. Perjantaina apteekin omassa viivanpaikka. Eilen apteekin omassa hiven vahvempi viivanpaikka jossa tilkka väriä . Tänään pregchek ihan haalean vaalean Punainen viiva . Mutta punertavuuden huomasi jo selkeästi . Jokohan viimein alkaa viivat vahvistua, eikä vuoto taas kohta alkais. No minen usko ennen kuin kunnon viiva testissä . Niin monta pettymystä takana . Anteeksi oma napaisuus . Tsemppiä yritykseen teille kaikille tasapuolisesti . Virtuaali halit kaikille <3.

Tari73 :)
Kuullostaa siltä, että olet todella hedelmällinen nainen, kun on aina vähintään haamuja, viivoja, ja plussaa tullut tuon tuosta, mutta jostain on sit ilmestynyt jokin, syy, ettei etene.

Toivotaan, ettei ole mikään jarruttamassa ja nyt onnistuisi loppuun saakka :p
:talk017

Tähti : Juu kyllä . Nytki vissiin vaan hipaisu koska vuoto alkamassa tuhruaa jo pyyhittäessä .
Ei olis pitänyt nostattaa toiveita taaskaan . Exän kanssa käytiin lapsettomuushoidot vaikka minusta ei löytynyt mitään vikaa , niin silti höpisivät etten luomuna voi saada lapsia . Munasolut jakautuivat mutta ei kiinnittyneet ja olivat myös raakoja . No 4 lasta tuli luomua. Ja 7 keskenmenoa . Uuden kanssa noita km ollu jo riittävästi myös . Ei taida jaksaa enää pelleilyä . Plääh .. sniisk.

Tari kiva kuulla susta mutta jos tuhru alko niin olipas harmi.

Tää yrittäminen on kyllä väliin tosi raskasta.

Katjusha mulla oli/on poskiontelotulehdus. Kesti vissiin 3-4viikkoa. Sain kuurin mut ei auttanut vaan ajan kans helpottaa päivä päivältä.

Tänään mahataudin jäljiltä ruoka maittaa taas. Ihanaa olla ilman mahatautia :happy:

Tähti : Juu kyllä . Nytki vissiin vaan hipaisu koska vuoto alkamassa tuhruaa jo pyyhittäessä .
Ei olis pitänyt nostattaa toiveita taaskaan . Exän kanssa käytiin lapsettomuushoidot vaikka minusta ei löytynyt mitään vikaa , niin silti höpisivät etten luomuna voi saada lapsia . Munasolut jakautuivat mutta ei kiinnittyneet ja olivat myös raakoja . No 4 lasta tuli luomua. Ja 7 keskenmenoa . Uuden kanssa noita km ollu jo riittävästi myös . Ei taida jaksaa enää pelleilyä . Plääh .. sniisk.

Tari73 :) Oijoi.... oon sanaton!:wideyed:
Halit:hug013Pahoittelut ja jaksuja tilanteeseen:hug013

Ompas tää ihmisen lisääntyminen tosi haasteellista:scratch

Tänään mahataudin jäljiltä ruoka maittaa taas. Ihanaa olla ilman mahatautia :happy:

Muska77 :) Mahatautia näköjään on joka suunnassa...
Meillä lapsi syömättä ruokaa jo 4päivää, yöt valvottu:crybaby2 Ja lastenhoitaja mahataudissa jo 3:matta päivää, silti hoitaa lapsia.

Outo mahatauti, ei nosta kuumetta....

Käyn täällä lukemassa ikätoverien kuumeilua, vaikka meillä ei enää yritystä olekaan. Tai olettehan te vähän nuorempia :)

Muska77 :) Mahatautia näköjään on joka suunnassa...
Meillä lapsi syömättä ruokaa jo 4päivää, yöt valvottu:crybaby2 Ja lastenhoitaja mahataudissa jo 3:matta päivää, silti hoitaa lapsia.

Outo mahatauti, ei nosta kuumetta....

Meillä pienin oksensi päivän ja illan. Ruoka maittoi huonosti sen jälkeen pari päivää.

Mulla ja isommilla tytöillä tuli yli 38 kuumetta.

Kestääpä teillä kauan. Toivottavasti alkaa jo pian helpottaa.

Hannuli, tuohan menee kuin oppikirjasta. Olen vakuuttunut, että menee hienosti tämä kierto sulla!
Mä kyllästyin olemaan kotona, ja olen työkavereiden ilona nuhani kera. Mutta kyllä tämä tästä, tänään ei tuntunut poskionteloissa, eilen kaksi höyryhengistystä. Sain nokan auki Synarelalle suihkussa, avaavalla suihkeella ja nenäkannulla. Saapa nähdä, ehtiikö tulla "oloja" pian... mulla menee vielä 5 päivää Primolut, ja sitten odotetaan sitä vuotuoa ja kp 2 :)

Minä täällä taas. Kirjoittelin joitakin aikoja sitten. Plussa osoittautui silloin harhaksi ja kierukkakin oli silloin vielä paikoillaan. Nyt tuo härveli on lähtenyt. Ekat menkat alkoi 14. päivä tätä kuuta. Jos kierron pituus on sama kuin ennen olisi ovia ollut nyt vkl. Testannut en, mutta haluja ainakin oli. Viljelyä harrastettiin kiitettävästi. Keväthän on kylvöjen aikaa. Katselllaan mitä tapahtuu reilun viikon päästä.

Minä täällä taas. Kirjoittelin joitakin aikoja sitten. Plussa osoittautui silloin harhaksi ja kierukkakin oli silloin vielä paikoillaan. Nyt tuo härveli on lähtenyt. Ekat menkat alkoi 14. päivä tätä kuuta. Jos kierron pituus on sama kuin ennen olisi ovia ollut nyt vkl. Testannut en, mutta haluja ainakin oli. Viljelyä harrastettiin kiitettävästi. Keväthän on kylvöjen aikaa. Katselllaan mitä tapahtuu reilun viikon päästä.

Remppana :) Hienoa, että palasit! Toivotaan, että plussaat! Tsempit:gen014:gen014

Jos ehdit, valaise meitä vähän taustastasi:happy119

Vastaanpa heti.
Täytän kesällä 44v. Kolme lasta ennestään. Syntyneet -10,-12,-14. Tyttö ja kaks poikaa. Neljättä tavalla tai toisella kuumeiltu joulusta. Helmikuun alussa tein plussa testin vaikka kierukka oli vielä silloin paikoillaan. Älkää kysykö miksi testasin. En tiedä. Viiva ei kuitenkaan sitten tummunut vaan hävisi kokonaan. Kävin gynellä helmikuun lopulla ja mokoma härveli otettiin sit pois tieltä.
Nyt tässä sitten katsotaan raskaudunko enää vai jääkö nämä kolme meidän pesueeksi.
On se ihmismieli vaan niin ihmeellinen. Lapset alkaa olemaan jo ”helpossa” iässä(jos semmosta edes on) ja lisää pitäis saada. En tiedä helpottaako vai nostaako kuumetta se, että työskentelen päiväkodissa alle kolme vuotiaiden ryhmässä.

Takaisin