----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi äääh että piti hölmönä mennä tarkastelemaan sitä vanhaa r-testiä. Ihan kuin siinä olisi viivanpaikka tai roskihaamu. Nyt minun täytyy varmaan käyttää se toinen testi aamulla, ja sitten tunnen itseni ihan hölmöksi kun se on taas puhdas nega.

Onko muita testaamassa?

Täällä on metallin maku suussa, mutta se tulee sata varmasti näistä kovista kuureista:sad010

Ekassa raskaudessa ei tosin ollut yhtään mitään makuja.

Vatsasta nipistelee edelleen. Rinnat ei ole kipeät ollenkaan, mutta nännit kylläkin, tosi kumma:bs
Ekassa raskaudessa ei ollut rinnatkaan kipeät, nänneistä ei muistikuvaa.

Dpiu 6 (testaan aikaisintaan dpiu9 :) )

Voi äääh että piti hölmönä mennä tarkastelemaan sitä vanhaa r-testiä. Ihan kuin siinä olisi viivanpaikka tai roskihaamu. Nyt minun täytyy varmaan käyttää se toinen testi aamulla, ja sitten tunnen itseni ihan hölmöksi kun se on taas puhdas nega.

Onko muita testaamassa?

Hirvi :) Jospa olet raskaana! Sulla ilmeisesti mahdollisesti tänään dpo10?

Jännätään aamua! :)

Ei aavistustakaan mikä dpo. Täysin puhdas nega oli tänään. Mistä lie tullut se roskishaamu. Harmi kun en saa valokuvaan tallennettua sitä eilistä vaikka se on todella selkeä viiva. Aion käydä tänään ostamassa pc-liuskan.

M-M :) Jännätään aamua!

Tuskin olisi näkynyt noin selkeänä dpo9. Kemiallinen on ennemminkin myöhäisillä dpoilla.

Jännätään todellakin! Nyt on dpo 13 ja kp 33, täti ei oo kurvannut kylään ja testiä en oo uskaltanu tehä. Jos alkaa testailemaan ennen menkkoja varhaisilla dpo:illa niin kemialliset raskaudet voi bongata kun saa haamun tai positiivisen tuloksen. Jos kiinnittyminen epäonnistuu eli on ns. kemiallinen raskaus, plussa hiipuu pois ja menkat alkaa yleensä muutaman päivän myöhässä. Tästä syystä kaikki testaaminen olis hyvä aloittaa vasta kun menkat pitäis alkaa niin ei tule turhia pettymyksiä.

Tsemppiä kovasti kaikille & myötätuulta!

:greet025täällä edelleen nipistelee ja johmii yhä vaan... tänään kai aikaisintaan voi tilastollisesti kiinnittyä:smiley-angelic003

Mukavaa tiistaita kaikille!:signs003

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Jännätään todellakin! Nyt on dpo 13 ja kp 33, täti ei oo kurvannut kylään ja testiä en oo uskaltanu tehä. Jos alkaa testailemaan ennen menkkoja varhaisilla dpo:illa niin kemialliset raskaudet voi bongata kun saa haamun tai positiivisen tuloksen. Jos kiinnittyminen epäonnistuu eli on ns. kemiallinen raskaus, plussa hiipuu pois ja menkat alkaa yleensä muutaman päivän myöhässä. Tästä syystä kaikki testaaminen olis hyvä aloittaa vasta kun menkat pitäis alkaa niin ei tule turhia pettymyksiä.

Tsemppiä kovasti kaikille & myötätuulta!

M-M :) Samaa mieltä! Aiotko kuitenkin testata tänään?

M-M etkö sä saanut jo haamun tässä joku päivä? En kai niin väärin muista...

Täällä menkat hiipumassa. Huomenna letrojen aloitus...

M-M etkö sä saanut jo haamun tässä joku päivä? En kai niin väärin muista...

Täällä menkat hiipumassa. Huomenna letrojen aloitus...

Sain kyllä mutta haluan tsekata lähteekö viiva vahvistumaan vai hiipuuko pois (kemiallinen) :)

Sain kyllä mutta haluan tsekata lähteekö viiva vahvistumaan vai hiipuuko pois (kemiallinen) :)

M-M :) Miten sulla on aiemmin käynyt?

Mulla dpo9 tuli plussa, ihan saman vahvuinen, kuin sinun tuo. Tämä haamu täyttää kohta kaksi vuotta :)

Uskoisin, että aikaisin saatu plussa on pysyvää sorttia :)

M-M :) Miten sulla on aiemmin käynyt?

Mulla dpo9 tuli plussa, ihan saman vahvuinen, kuin sinun tuo. Tämä haamu täyttää kohta kaksi vuotta :)

Uskoisin, että aikaisin saatu plussa on pysyvää sorttia :)

Ihanaa että aikainen plussa tuli kotiin saakka :Heartblue Minä sain kuopuksesta haamun dpo 9, enkelistä dpo10 ja esikoisesta älysin tehä testin toooosi myöhään ja vahva plussa heti. Toivotaan että tämäkin haamu vahvistuu! Yhden kemiallisen raskauden olen kokenut ja silloin tuli haamu dpo9 mutta se ei vahvistunut vaan muutaman päivän päästä testi oli nega.

Ihanaa että aikainen plussa tuli kotiin saakka :Heartblue Minä sain kuopuksesta haamun dpo 9, enkelistä dpo10 ja esikoisesta älysin tehä testin toooosi myöhään ja vahva plussa heti. Toivotaan että tämäkin haamu vahvistuu! Yhden kemiallisen raskauden olen kokenut ja silloin tuli haamu dpo9 mutta se ei vahvistunut vaan muutaman päivän päästä testi oli nega.

M-M :) Aikaisin sitten näkyneet!

Toivotaan, ettei tämä ole kemiallinen.

• Tykkään
Reaktiot: M-M
M-M huomennako testaat? Voi kun jännää :nailbiting:

Täällä mulla vissiin iski toinen flunssa päälle vaikkei edellinenkään oo täysin poissa.

:greet025onko kellään muulla työtressiä yrittämisen lomassa?

Yhtään ei saisi, mutta sitä vaatimusta vaan riittää. Tänään etenkin aivan hirvee päivä, että tekisi mieli juoda pannullinen kahvia, muttei voi.

Yöllä jos lapsi vielä valvottaa, niin tattis:binkybaby

Hirvi :) testasitko tänään?

Testasin sekä aamulla että illalla, molemat negoja.

Työstressistä.... Minullakin työkuvioista ja mahdollisista opiskeluista niin paljon stressiä, etten oikeastaan jaksaisi nyt raskautta, mutta kun kello käy kello käy.

Testasin sekä aamulla että illalla, molemat negoja.

Työstressistä.... Minullakin työkuvioista ja mahdollisista opiskeluista niin paljon stressiä, etten oikeastaan jaksaisi nyt raskautta, mutta kun kello käy kello käy.

Hirvi :) Onko sulla oireita?

Tressi täytyisi saada pois. Harmittaa valtavasti, mutta joa paine tulee ulkopuolelta, ei sille voi mitään...työmaalla on yksi tyyppi, joka vaatii aina 110% suorituksia. Jopa silloin, kun odotin viimemetreillä esikoista oli työpainostusta hänen osaltaan.

Takaisin