----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua on alkanut pelottaa jos en enää tuukaan raskaaks. Tuntuu toisaalta hassulta haluta vielä kun onhan noita. Ja monet yrittää vielä ensimmäistään.

Muska77 :) Luultavasti tulet!
Ei ole keneltäkään pois, kun sulla on jo lapsia :)

Tsempit! :)

Niin aivan, letroilla voi olla sellainen vaikutus. Jotenkin muistelin että olisit koko ajan paljon nopeampi.

Toivottavasti antibiootit ovat purreet yön aikana ja voit paremmin!

Täällä tuhlattiin juuri vihoviimeisen ovistesti ja se oli nega. Olen pystynyt testaamaan vain kolmena päivä oletetun oviksen tienoilla niin että yksi päivä keskeltä jäi tikuttamatta, koska uudet testit eivät ehtineet postitse. Ja kaikki testit täysin negoja. Nyt on ihan arvoitus missä vaiheessa kiertoa ollaan.

Saattaa olla pitkä kierto tulossa, kalenterin mukaan kierto on pidentynyt keskimäärin 30 päivään (ennen 28). Toivottavasti se ei ennusta vaihdevuosia, pelkään aina että ne iskee yhtäkkiä.

Hirvi :) Kävi mielessä, että oletko täällä enää ainoa, joka ei popsi letroja...

Mikset sinäkin hakisi niitä? Ja ehkä inssi?:rolleyes:

Kettutyttö :)

Miten menee? Oletko päässyt pahimman yli?
Voimia:hug013
Ihan varmasti plussa vielä tulee, jospa tässä kierrossa:happy090

Hirvi :) Kävi mielessä, että oletko täällä enää ainoa, joka ei popsi letroja...

Mikset sinäkin hakisi niitä? Ja ehkä inssi?:rolleyes:

Katsotaan nyt ensin että saadaan kilpirauhasarvot kuntoon, sitä ennen turha kokeilla mitään hoitoja. Plus se että rahat tosi tiukalla vielä vähän aikaa.

Syödäänkö niitä letroja joskus myös ilman inssiä?

Sanokaa ettei lasi kuoharia haittaa vaikka jostain syystä sattuisikin olemaan jotain elävää juuri kiinnittymässä? En kehdannut kieltäytyä juhlakahveilla, kun ei edes kysytty että haluanko. Join sen vain mahdollisimman hitaasti että maksa ehtii polttaa. Joissain maissa muistaakseni neuvotaan jotain sinnepäin että 1-2 ravintola-annosta viikossa olisi ok.

Katsotaan nyt ensin että saadaan kilpirauhasarvot kuntoon, sitä ennen turha kokeilla mitään hoitoja. Plus se että rahat tosi tiukalla vielä vähän aikaa.

Syödään ilman muuta. Siis ilman inssiä. Minä syön vain niitä ilman mitään muuta juttua.

Lasi kuoharia ei varmasti haittaa yhtään mitään, ole huoleti. Jotkuthan juo punkkua kiinnittymisen aikoihin

Sanokaa ettei lasi kuoharia haittaa vaikka jostain syystä sattuisikin olemaan jotain elävää juuri kiinnittymässä? En kehdannut kieltäytyä juhlakahveilla, kun ei edes kysytty että haluanko. Join sen vain mahdollisimman hitaasti että maksa ehtii polttaa. Joissain maissa muistaakseni neuvotaan jotain sinnepäin että 1-2 ravintola-annosta viikossa olisi ok.

Hirvi :) Aion pidättäytyä kaikista juomista, tässä kierrossa, koska epäilen olevani raskaana. Tänään tein poikkeuksen kahvin suhteen, kun oli vieraita. Yksi kupillinen kahvia kermalla - vitsit se oli hyvää:p

Vatsaa nipistelee yhä vaan samalla tavalla. Ulkolenkiltä tullessa sanoinkin miehelle, että epäilen vahvasti raskautta tuon nipistelyn vuoksi. Hän vaikutti onnelliselta:love017

Hirvi :)
Kummallista ettei sun kilppari arvot ole vieläkään kunnossa..

Kp1. Letrot lyhensi kierron 26 päivään, lisäksi mulla ei ole lainkaan normaaleja menkkakipuja. Liekkö hyvä vai huono asia, mutta ainakin itselleni muistiin tämä.

Hannuli77 :) Pahoittelut, voimia :hug013

Plussapuhallus uuteen kiertoon!!:blob3

Last edited by a moderator:
Hirvi :)
Kummallista ettei sun kilppari arvot ole vieläkään kunnossa..

Ei se niin kummallista ole kun ottaa huomioon kuinka hankala ongelma oli. Plus se että minulla ei ehkä imeydy tuo tyroksiini kauhean tehokkaasti. Ja voihan olla että se nyt jo onkin kunnossa, labra-arvoja tarkasteltu viimeksi ennen joulua.

Milloin sulla otetaan seuraavan kerran kokeet? Jos ennen joulua otettu. Toivottavasti piakkoin. Otatko tyroksiinin aamulla 30min ennen syöntiä?

Mulla kilpparin vajaatoiminta ja onneksi pysynyt hyvissä lukemissa.

Pyrin ottamaan, mutta epäilen että minulla on lievä diagnosoimaton ibs (en muista mikä se on suomeksi) ja ehkäse takia imeytyminen huonoa/vaihtelevaa. Itse asiassa huomenna olisi tarkoitus tarkistaa annos.

Pyrin ottamaan, mutta epäilen että minulla on lievä diagnosoimaton ibs (en muista mikä se on suomeksi) ja ehkäse takia imeytyminen huonoa/vaihtelevaa. Itse asiassa huomenna olisi tarkoitus tarkistaa annos.

Hirvi :) hyvä jos saisit kilpparir kuntoon pikaisesti, niin ei kuluisi turhaan aikaa hukkaan.

Otatko tyroksiini lääkityksen kanssa B6 vitamiinia ja magnesiumia? Parantavat sen imeytymistä :)

Eikö se ollut juuri päinvastoin?? Otan magnesiumia illalla koska se auttaa nukkumista ja häiritsee tyroksiinin imeytymistä.

:greet025 hello! Sikiölle vaarallinen kuuri on alkanut purra ja haluaisin lopettaa sen mahd. pian, mutten ilman lupaa...

Olo on raskaana oleva:p Vatsaa puristelee edelleen samalla tavalla.

Mukavaa maanantaita kaikille ja plussapuhuria!!:smiley-bounce016

Dpiu 5

.

Ei kyllä olet nyt erehtynyt.
IMG_20180319_083751.png

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Asioista pitäisi olla varma, eritoten lääkkeistä, ennen kuin alkaa täällä neuvoa muita. Joku voi vielä toimia sen mukaan ja tuleekin hallaa. Tosin kylläpä yleensä ihmiset suhtautuu täällä kerrottuihin neuvoihin kyseenalaisti kun on keskustelupalsta.

Täällä kp3 ja mietin jos raahautuis kauppaan hakemaan greippimehua. Vehnistä onkin jo kotona. Ja raahautuminen siksi kun sairastettu ja tänään aivan ku olis parempi olo "jo".

Takaisin