----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussista!

Täällä dpo13 ja tulee vuotoa jo siteeseen asti :( Se siitä sitten taas, ei tuonut eka letro-kierto tulosta. 1v3kk takana, Itkettää, turhauttaa ja vituttaa. Vetäydyn muutamaksi päiväksi keräämään taistelutahtoa uuteen kiertoon... nyt ei vaan meinaa jaksaa.

Hannuli77 :)

Voimia:hug013

Vielä ne plussat meille kaikille sieltä pärähtää. Jokaiselle omaan tahtiin:happy090:happy090

:greet025 täällä on kärsitty koko päivä kovasta päänsärystä.
Lienee näiden kuurien sivuvaikutus:sad010

Buranaahan ei saa käyttää raskaana?

Vielä on myös turvotusta ja kipeitä alueita kasvoissa.

Alavatsasta johmii kyllä jännästi ja puristelee...:scratch Ensi viikolla saa jo testata, kun kierto on nyt niin lyhyt:wink

Dpiu 4

Alavatsaa juilii ihan siis tunti kaupalla...

Jotenkin tuntuu, että nyt oon raskaana.

Kohtalon ivasta, sata varmana raskaana, kun just on tällainen lääke kuuri, jota ei saisi käyttää raskaana. Se voi aiheuttaa sikiövaurioita.

Olen miettinyt voiko sitä jättää keskenkään:banghead: :singing: On vaan viikon pituinen, mutta pitäisikö lopettaa ennen, kuin kiinnittyy, ettei kulkeudu alkioon?:hungover:

Last edited by a moderator:
Voisko olla vaan letrojen aiheuttamaa tavallista pahempaa keltarauhaskipua? En usko että raskausoireita voi olla ennen kiinnittymistä. Tai antibioottihan aiheuttaa suolistovaivoja monelle. Vaikka ehkä nopein munasolu on jo voinut kiinnittyä. Lääkäri kuitenkin oli sitä mieltä että voit sen kuurin huoletta syödä?

Parasetamolia ja aspiriinia olen itse käyttänyt. Ibuprofeeni on se pahin. Tosin luulisin että jos ei ole vielä kiinnittynyt niin yksi burana ei maata kaada?

Minulla on ihan lieviä oireita jotka voisivat sopia oviksen jälkeiseen tilaan, mutta joskus on tainnut tulla jo ennen ovista. Siis lievää rintojen arkuutta, kuplintaa vatsassa. Edelleen elätän toiveita että ovis oli etuajassa.

En tiedä uskaltaisinko Tähti jättää kesken. Hankala tilanne. Musta oli tosiaan outoa et tekivät koko inssin tuossa tilanteessa. Kyllä asia jotenkin ratkeaa. Kysy lääkärin mielipidettä?

Mutta ei vielä voine oireita raskaudesta olla kun dpot noin vähäiset. Malta hetki :happy:

Voisko olla vaan letrojen aiheuttamaa tavallista pahempaa keltarauhaskipua? En usko että raskausoireita voi olla ennen kiinnittymistä. Tai antibioottihan aiheuttaa suolistovaivoja monelle. Vaikka ehkä nopein munasolu on jo voinut kiinnittyä. Lääkäri kuitenkin oli sitä mieltä että voit sen kuurin huoletta syödä?

Parasetamolia ja aspiriinia olen itse käyttänyt. Ibuprofeeni on se pahin. Tosin luulisin että jos ei ole vielä kiinnittynyt niin yksi burana ei maata kaada?

Minulla on ihan lieviä oireita jotka voisivat sopia oviksen jälkeiseen tilaan, mutta joskus on tainnut tulla jo ennen ovista. Siis lievää rintojen arkuutta, kuplintaa vatsassa. Edelleen elätän toiveita että ovis oli etuajassa.

Hirvi :) Missä keltasrauhaskipu tuntuu?

Mahaa kuumottaa ja nipistelee niin, että jopa käveleminen "sattuu'...:eek: Tätä on kestänyt kohta lähes kaksi päivää.

Muistan esikoisesta nipistävän kivun, joka taisi tosiaan kestää ainakin vähintään muutaman tunnin ajan.

Saitko oviksen testiin vai jätitkö mittaamatta?:rolleyes:

Hirvi :) Missä keltasrauhaskipu tuntuu?

Mahaa kuumottaa ja nipistelee niin, että jopa käveleminen "sattuu'...:eek: Tätä on kestänyt kohta lähes kaksi päivää.

Muistan esikoisesta nipistävän kivun, joka taisi tosiaan kestää ainakin vähintään muutaman tunnin ajan.

Saitko oviksen testiin vai jätitkö mittaamatta?:rolleyes:

En ole varma, varmaan munasarjojen kohdilla vaan? Korjatkoon joku jos tietää paremmin.

Noin hurjia kipuja missä kävelykin sattuu minulla ei ole ollut koskaan muuta kuin keskenmenon jälkeen. Alkion kiinnittymistä en ole koskaan itse tuntenut, en osaa siitä pahemmin sanoa. Mutta jos kivut alkaneet jo dpo 2 (vai dpo 3?), niin aika nopea on täytynyt alkion olla että ehtii kiinnittyä niin pian. Kai se mahdollista on.

En saanut ovista kiinni, kaikki testit olivat täysin negoja eikä minulla ole enempää testejä.

Vaikka ehkä nopein munasolu on jo voinut kiinnittyä. Lääkäri kuitenkin oli sitä mieltä että voit sen kuurin huoletta syödä?

Hirvi :) Lääkäri oli sitä mieltä, että on suurempi riski jättää syömättä, sillä tulehdus on saatava hallintaan. Hallitsematon tulehdus on suurempi riski sikiölle. Tilanteessa olisi parempi käyttää turvallisia lääkevaihtoehtoja, mutta niitä ei ole olemassa.

Vaikka lääkäri sanoi, että huoletta näin alkuvaiheessa, en vaan täysin osaa olla:smiley-angry017

En ole varma, varmaan munasarjojen kohdilla vaan? Korjatkoon joku jos tietää paremmin.

Noin hurjia kipuja missä kävelykin sattuu minulla ei ole ollut koskaan muuta kuin keskenmenon jälkeen. Alkion kiinnittymistä en ole koskaan itse tuntenut, en osaa siitä pahemmin sanoa. Mutta jos kivut alkaneet jo dpo 2 (vai dpo 3?), niin aika nopea on täytynyt alkion olla että ehtii kiinnittyä niin pian. Kai se mahdollista on.

En saanut ovista kiinni, kaikki testit olivat täysin negoja eikä minulla ole enempää testejä.

Hirvi :) Ehkä sulla oli nopea ovis! :)

Kivut alkoi dpo3. Muistan esikoisesta, että oli kipua, joka kyllä sattui niin, että oli vaikea olla töissä. Oli melkein särkylääkkeen paikka! Mutta muistaakseni se oli about dpo6...

Kai tämä alkio on sitten vielä nopeakin, kun todella toivoisin, että kiinnittyisi vasta myöhään tuon kuurin vuoksi:sad010

Alkion kiinnittymistä en ole koskaan itse tuntenut, en osaa siitä pahemmin sanoa. Mutta jos kivut alkaneet jo dpo 2 (vai dpo 3?), niin aika nopea on täytynyt alkion olla että ehtii kiinnittyä niin pian. Kai se mahdollista on.
.

Hirvi :) Etkö todella tuntenut kiinnittymistä?:wideyed: Miten se on mahdollista...riittävän kova kipu, tunteja kestävä pisto alavatsassa...

Lääkäri sanoi, että kiinnittymiseen menee aina se "viikko", joten siihen perustavat lääkkeen "turvallisen" käytön ihan näin raskauden alussa. Mistä tiedät, että voisi kiinnittyä jo dpo3?:wideyed:

En tiedä uskaltaisinko Tähti jättää kesken. Hankala tilanne. Musta oli tosiaan outoa et tekivät koko inssin tuossa tilanteessa. Kyllä asia jotenkin ratkeaa. Kysy lääkärin mielipidettä?

Mutta ei vielä voine oireita raskaudesta olla kun dpot noin vähäiset. Malta hetki :happy:

Muska77 :) Totta, antibiotit voi muuttua resistenteiksi, jos jää kesken, eikä sitten auta enää mikään, jollei saada pöpöjä 100% pois.

Tekivät inssin, koska tulehduksen piti olla kukistunut ja kuurin ohi. Sillloin ei ollut tietoa, että tämä lääke ei yksinään paranna tulehdusta ja takapakki tulikin yllättäin heti inssin jälkeen....:wacky:

On sulla kyllä hankala tilanne. Tuosta voisi antaa palautetta sinne hedelmöitysklinikalle, että miettivät jatkossa tarkemmin missä tilanteessa hoitoja on järkevää tehdä. Mutta eiköhän tässä vielä kaikki onnistumisen mahdollisuudet ole, yritä olla murehtimatta etukäteen.

Muokattu viimeksi:
Hirvi :) Etkö todella tuntenut kiinnittymistä?:wideyed: Miten se on mahdollista...riittävän kova kipu, tunteja kestävä pisto alavatsassa...

Lääkäri sanoi, että kiinnittymiseen menee aina se "viikko", joten siihen perustavat lääkkeen "turvallisen" käytön ihan näin raskauden alussa. Mistä tiedät, että voisi kiinnittyä jo dpo3?:wideyed:

Ei kai sitä kiinnitymiskipua kaikille tule? Taikka mistä sen tietää jos vaikka siksi menivät kesken kun eivät kiinnityneet tarpeeksi syvälle???

Minä en tuosta kiinnittymisestä kovin hyvin tiedä. Olen siinä käsityksessä että alkio olisi kohdussa yleensä vasta dpo 4-5.

Kp1. Letrot lyhensi kierron 26 päivään, lisäksi mulla ei ole lainkaan normaaleja menkkakipuja. Liekkö hyvä vai huono asia, mutta ainakin itselleni muistiin tämä.

Ei kai sitä kiinnitymiskipua kaikille tule? Taikka mistä sen tietää jos vaikka siksi menivät kesken kun eivät kiinnityneet tarpeeksi syvälle???

Minä en tuosta kiinnittymisestä kovin hyvin tiedä. Olen siinä käsityksessä että alkio olisi kohdussa yleensä vasta dpo 4-5.

Hirvi :) Edelleen johmii kohdun alueelta. Yöllä heräsin siihen.

En usko, että vielä kiinnittyy...voi kai muutoinkin johmia. Kipu ei johdu siitä, kuinka syvälle vaan alkio voi vaellella kohdussa ja valita paikkaa...(tietääkseni)...

Dpiu 4

On sulla kyllä hankala tilanne. Tuosta voisi antaa palautetta sinne hedelmöitysklinikalle, että miettivät jatkossa tarkemmin missä tilanteessa hoitoja on järkevää tehdä. Mutta eiköhän tässä vielä kaikki onnistumisen mahdollisuudet ole, yritä olla murehtimatta etukäteen.

Hirvi :) Tilanne onkin hankala, mutta ei klinikan vika. Asia piti olla hallinnassa, kukaan ei silloin tiennyt, ettei ollutkaan.

Ai tarkoitatko että alkio voi tehdä ikäänkuin "koeporauksia" ympäri kohtua? Aika jännä jos niin on :-D Minulla ei tosiaan ole ollut kinnittymiskipuja koskaan tietääkseni, mutta minulla on sen verran muita vatsakipuja ja käytän sen verran usein kipulääkkeitä, että voihan ne jäädä huomaamattakin varsinkin jos yöunen aikana sattuu.

Minun tekisi niiiin mieli jo testata vaikka tiedän ettei siitä olisi mitään hyötyä. Odottavan aika on pitkä :-(

Mua on alkanut pelottaa jos en enää tuukaan raskaaks. Tuntuu toisaalta hassulta haluta vielä kun onhan noita. Ja monet yrittää vielä ensimmäistään.

Ai tarkoitatko että alkio voi tehdä ikäänkuin "koeporauksia" ympäri kohtua? Aika jännä jos niin on :-D Minulla ei tosiaan ole ollut kinnittymiskipuja koskaan tietääkseni, mutta minulla on sen verran muita vatsakipuja ja käytän sen verran usein kipulääkkeitä, että voihan ne jäädä huomaamattakin varsinkin jos yöunen aikana sattuu.

Minun tekisi niiiin mieli jo testata vaikka tiedän ettei siitä olisi mitään hyötyä. Odottavan aika on pitkä :-(

Hirvi :) Koeta malttaa vielä, ehdit kyllä testata...

Tietääkseni alkio voi vaeltaa ja etsiä sopivaa paikkaa. Kiinnittymisen jälkeen ei kiinnity uudestaan toista kertaa, vaan jos irtoaa, niin menkat alkaa...on kemiallinen raskaus..

Takaisin