----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025täällä hammas ei ole parantunut, vaan on luultavasti takapakkia:meh::sad001

Toivottavasti en kohta löydä itseäni sairaalasta:hungover:

Mikä vointi Tähdellä?

M-M :) Kiitos kysymästä. Epäselvää, kävin lääkärissä, jatko kuuri.

Vaivaa on ja luulen, ettei tällä ratkennut...särkyä ja tullut lisää turvotusta:oops::sad001

Aamu kertoo....

Toivottavasti Tähdellä olisi tilanne parempaan päin!

Mulla vaikuttais ”raskaustunne” nyt hävinneen. Vuoto edelleen todella runsasta.

Ihan hajalla oon ja huutoitkua harrastanu yksin kotosalla. Kohta freshinä töihin..

Eipä tarvi enää testailla...

Liitteet

• Screenshot_20180316-074021.jpg
    Screenshot_20180316-074021.jpg
    606 KB · Katsottu: 202
Tähti, Hippunen ja Muska :heart:

Täällä dpo12, kp25/28 ja menkkatuntemukset vahvistuu. Pyyhkiessä tulee tuhrua, toivottavasti alkaisi kunnon vuoto pian niin pääsisi suuntaamaan katseet uuteen kiertoon, jälleen kerran *huokaus*. Nyt se ovulaatio on PAKKO hyödyntää. En ymmärrä, että jos kuukaudessa on useamman päivän haarukka, johon riittäisi se YKSI oikein ajoitettu seksikerta, niin se tuntuu nyt vaikeimmalta haasteelta. Silloin miestä väsyttää, on huono olo, ei seiso tai sitten on niin innoissaan että laskee jo esileikin aikana. Muina aikoina kyllä seksi sujuu, ja mies on kiimaisena jo töistä tullessa ja mua ei vois vähempää kiinnostaa, kun ei ole "mitään hyötyä"... *huokaus*

:greet025täällä sitä ollaan sairaalan päivystyksessä. Tarvitaan lisäksi eri kuuri, mutta ongelma on, että sitä ei saa määrätä raskaana olevalle. Nyt selvittävät, voiko haitata tässä vaiheessa, kun ovulaatiosta on vasta 2päivää....:sad010:sad010:sad010
Ilman sitä ei parane, eikä muita vaihtoehtoja ole.
:sad010:sad015:sad010

Tähti mä ihmettelen kyllä että tekivät inssin tuossa tilanteessa. Luulis et jos tuollainen tulehdus niin olisivat ensin odottaneet että se paranee.

Mutta luulis antibiooteista löytyvän semmoisen jota voi käyttää vaikka olisikin raskaana. Pakkohan raskaana olevienkin on käyttää niitä.

Täällä poskiontelotulehdus ja saan kuurin... Ja "ei pelkoa" raskaudesta, lämmöt kerto jo sen.

Tähti mä ihmettelen kyllä että tekivät inssin tuossa tilanteessa. Luulis et jos tuollainen tulehdus niin olisivat ensin odottaneet että se paranee.

Mutta luulis antibiooteista löytyvän semmoisen jota voi käyttää vaikka olisikin raskaana. Pakkohan raskaana olevienkin on käyttää niitä.

Täällä poskiontelotulehdus ja saan kuurin... Ja "ei pelkoa" raskaudesta, lämmöt kerto jo sen.

Muska77 :) Kuuri, joka mulla on, niin on turvalllinen raskausaikana ja sen piti olla loppu ennen inssiä. Nyt tilanne on vaan niin, että se ei riittänyt ja ei yksin tehoa ihan kaikkiin bakteereihin, joten tarvitaan lisänä toinen. Lääkäri ei tiennyr tästä. Selvisi täällä sairaalassa.

Nämä onkin sitten kiellettyjä raskaana...

Nyt näitä selvitellään....
Vähänkö oon täällä hermona:sad010:scared001:sad010

Mä ihmettelen kyllä samaa, koska juuri oli toisaalla juttua että huono suuterveys ja ientulehdukset voivat vaikeuttaa raskaaksi tulemista ja ehkä jopa aiheuttaa keskenmenoja. Syy miksi itse varasin ajan hammaslääkärille parin viikon päähän (muuten en suostuisi käymään).

Toivottavasti löytyy apu!

Tähti, onpas tilanne siellä, toivottavasti tulet pian terveeksi!
Minäkin ihmettelen moista toimintaa, koska onhan se tulehdus elimistölle ylimääräinen koettelemus ja stressi in any case...
no, mutta ei voi kun toivoa, että kaikki menee hyvin.

Täällä siirtyi meidän alkionsiirtohommelit muutamalla päivällä eteenpäin, pitää mamman vetää vielä extra-annoksia, että saadaan kasvualusta hyväksi. Perheen pienimmällä on vissiin vaihteeksi korvatulehdus, piti hakee se päikystä, ja pian lähetään lääkärille näyttämään...
Katjusha kp 13.

Tähti, onpas tilanne siellä, toivottavasti tulet pian terveeksi!
Minäkin ihmettelen moista toimintaa, koska onhan se tulehdus elimistölle ylimääräinen koettelemus ja stressi in any case...
no, mutta ei voi kun toivoa, että kaikki menee hyvin.

Täällä siirtyi meidän alkionsiirtohommelit muutamalla päivällä eteenpäin, pitää mamman vetää vielä extra-annoksia, että saadaan kasvualusta hyväksi. Perheen pienimmällä on vissiin vaihteeksi korvatulehdus, piti hakee se päikystä, ja pian lähetään lääkärille näyttämään...
Katjusha kp 13.

Katjusha :) Kiitos :) Toivotaan, että teillä alkionsiirto onnistuu täydellisesti. Todella paljon onnea matkaan ja plussapuhallusta!!:smiley-bounce016

Mua vähän "pelottaa", että miten tämän kanssa käy, koska nyt sain lisäksi sitten sellaisen kuurin, jota ei saa käyttää raskauden aikana:sad010:sad015
Lääkäri totesi, että vaaraa ei ole vielä näin aikaisessa vaiheessa, koska mahdollinen alkio ei ole edes vielä kiinnittynyt....

No, kumpa nyt menisi näillä kahdella päällekkäisellä kuurilla ohi.

Tähti dpo2

Muska77 :) Niitä kyllä löytyy, mutta tehot ja laajuus ei riitä tähän tilanteeseen.
Tulehdus kun on todella paha:banghead:

Pelkäsin jääväni sinne, mutta pääsinkin kotiin...:gen113:happy090

Last edited by a moderator:
Onko sulla kuinka pitkä kuuri Tähti? Toivottavasti alkaa jo helpottaa.

Hirvi :) on kaksi päällekkäistä kuuria. Toinen kaksi viikkoa ja toinen viikon.

Kauhistuttaa, että tehoavatko nämä, varmasti täysin varmasti. On niin paha:mad:

Toivottavasti:smiley-angry017

Eiköhän sen aika pian huomaa olossa että auttaako vaiko eikö. Oliko se ensin määrätty lääke auttanut kuitenkin hieman, kun se jätettiin rinnalle? Tekikö ne jotain labrakokeita ennen kuin määräsivät tämän uuden lääkkeen, vai kokeilevatko vaan että jos toimis?

Eiköhän sen aika pian huomaa olossa että auttaako vaiko eikö. Oliko se ensin määrätty lääke auttanut kuitenkin hieman, kun se jätettiin rinnalle? Tekikö ne jotain labrakokeita ennen kuin määräsivät tämän uuden lääkkeen, vai kokeilevatko vaan että jos toimis?

Hirvi :) Kiitos kysymästä.

Toimii kyllä, mutta yksi ei riitä bakteerien laajuuden takia. Pitäisi parantua, mutta vielä on aika isot operaatiot edessä ensiviikolla.

Toivottavasti ruljanssi ei haittaa mahdollista alkanutta raskautta.

:greet025
Vatsasta nipistelee ja kuumottaa....ihan kuin olisi raskaana...
:dance011

Plussapuhuria :gen014 :gen014:gen014

3 - dpiu

:greet025
Vatsasta nipistelee ja kuumottaa....ihan kuin olisi raskaana...
:dance011

Plussapuhuria :gen014 :gen014:gen014

3 - dpiu

Voiko se kiinnittyä noin nopeasti kummiskaan? Mutta pidetään peukkuja. Miten voit muuten taas olla noin paljon minua edellä kierrossa, kun viimeksi taisit olla jäljessä. Sinulla on paljon lyhyemmät kierrot. Epistä... :-D

Takaisin