----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M-M lisäättekö jotain proteiinipitoista niiden vihannesten kylkeen, lihaa? Syön ihan liian vähän vihanneksia, pitkälti sen takia kun en jaksa pilkkoa ja pestä niitä ja toisekseen en oikein tiedä miten laittaa ne. Aika monet on kyllä parhaimman makuisia raakoina.

Tähti aikalailla kulttuurieroista kyse.

Taidan viikonloppuna kokeilla linssijauhelihakeittoa. Tuunaan vähän yhtä ohjetta minkä löysin äsken. Veikkaan että mies syö senkin riisin kanssa :-D

Tähti, peukut on taivasta kohti! Tosi hyvä simppa-armeija pääsi uintikisoihin! Tsemppiä ja onnea kovasti!

Hyviä vinkkejä Tähdeltä terveellisen sapuskan puolesta. Mulla ukko-kulta on pudottanu tosi hyvin painoa ja vielä lyhyessä ajassa jättämällä pastan, riisin ja perunan pois lautaselta. Tehdään isompi määrä salaattia jääkaappiin niin ei tarvi olla joka päivä silppuamassa ja salaatin kylkeen sit joko kalaa, kanaa tai kanamunaa. Kaupoissa on myös pakastealtaassa wok-vihanneksia (edullisesti) ja tuoteitakin vihanneksia pilkottuna. (Itse oon laiska pilkkomaan ja silppuamaan..) Niistä saa tosi hyviä kun vaikka pyöräyttää pannulla ja maustaa, meillä on oliiviöljy käytössä paistamiseen mutta parashan tietenki olis jos höyryttäis. Meillä on kerran viikossa ns. herkkupäivä eli sillon syödään pastaa, riisiä tai pottua. Tämmönen pieni muutos ruokailussa niin miehellä on lähteny lähemmäs 10 kg nyt kuukauden aikana ja se on tosi hyvin.

Mulla iski tänään älytön siivousvimma eli menkat taitaa olla tulollaan. Näin käy yleensä joka kierron lopulla. Seuraavaksi sitten luvassa hullunlehmän-tauti (pahantuulisuutta, murinaa ja ärinää) just muutama päivä ennen ja sit kp1 ja masennus. Toivotaan että oon väärässä :p

M-M :) Kiiitokset!:notworthy
Nyt vaan herran haltuun, tuleeko plussa vai ei.

Miehelläsi on järki kädessä.

Plussapuhallus myös sinnepäin!!:happy::gen014

• Tykkään
Reaktiot: M-M
M-M lisäättekö jotain proteiinipitoista niiden vihannesten kylkeen, lihaa? Syön ihan liian vähän vihanneksia, pitkälti sen takia kun en jaksa pilkkoa ja pestä niitä ja toisekseen en oikein tiedä miten laittaa ne. Aika monet on kyllä parhaimman makuisia raakoina.

Taidan viikonloppuna kokeilla linssijauhelihakeittoa. Tuunaan vähän yhtä ohjetta minkä löysin äsken. Veikkaan että mies syö senkin riisin kanssa :-D

Hirvi :) Salaatin kanssa liha/kala/kana..

Kaikki uppopaistetut epäterveellisiä, eikä ainakaan auta painonpudotuksessa.

Tsempit!! :)

Kuulostaa hyvältä tuo linssijauhelihakeitto! Me ollaan salaatin/kasvisten kans syöty esim. lohta tai seitä paistettuna, kanan j.lihaa tai palasia paistettuna ja mitä milloinkin tekee mieli. Netistä löytyy hyviä ohjeita kun googlailee - rohkeasti vaan testaileen ja kokeilemaan, kyllä se mieskin innostuu mukana. Minäkin oon ihan opetellu syömään salaattia ja kasviksia. Ja kyllä kannatti. Nykyään paljon energisempi olo ja mieliala huomattavasti parempi ja positiivisempi. Suosittelen lämpimästi vaikka alussa voi tuntua oudolta mutta nopeeta siihen tottuu ja sit se onkin jo tapa. Mulla on itellä lähteny lähemmäs 40 kg pois ja en oo nälkää nähny. Herkkupäivä kerran viikossa kun alkaa kunnolla potuttaa!

Kuulostaa hyvältä tuo linssijauhelihakeitto! Me ollaan salaatin/kasvisten kans syöty esim. lohta tai seitä paistettuna, kanan j.lihaa tai palasia paistettuna ja mitä milloinkin tekee mieli. Netistä löytyy hyviä ohjeita kun googlailee - rohkeasti vaan testaileen ja kokeilemaan, kyllä se mieskin innostuu mukana. Minäkin oon ihan opetellu syömään salaattia ja kasviksia. Ja kyllä kannatti. Nykyään paljon energisempi olo ja mieliala huomattavasti parempi ja positiivisempi. Suosittelen lämpimästi vaikka alussa voi tuntua oudolta mutta nopeeta siihen tottuu ja sit se onkin jo tapa. Mulla on itellä lähteny lähemmäs 40 kg pois ja en oo nälkää nähny. Herkkupäivä kerran viikossa kun alkaa kunnolla potuttaa!

Hienoa M-M :) !!

Tosi paljon saa syödä nälkäänsä, eikä painokaan kerry.

Parempi fiilis ja jaksaakin paremmin :)

Tsempit!!! :)

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Äsken tuli ruskeaa tuhrua pyyhkiessä. Että eiköhän tää ollu tässä. Ei kerinny herkät testit edes tulemaan :( Vituttaa ja turhauttaa!

Hannuli, olen 100% samaa mieltä :)
Aivan suloisia!!
JOS meille vielä aarre suodaan, hällä on kyllä päälle pantavaa. Aika hyvässä kuosissa on nuo tytön perua äp-tuotteet vm. 2016.

Hannuli OneSteppejä mulla on. Lämmöt ei vielä romahtaneet, varmaan huomenna.

On tämä kovaa hommaa :wacky:

Hannuli, pahoittelut.. Tympiää! Ens kierto on teidän ja testitkin on sitten valmiina odottamassa!

Aivan hellyyttävä tuo uusi äitiyspakkaus :Heartred Toivottavasti meille kaikille tulee sellainen (mikäli sen haluaa).

Täällä ei ole uutta auringon alla. Aamulla tein ClearBlue+ testin ja taas oon näkevinäni siellä jotain plussaan viittaavaa. En kyllä oikeen luota tähän mun lazer-viiva-katseeseen.. Onko teillä kokemusta tästä testistä - tuleeko helposti ns. haamuja? Nappasin marketista mukaan ja ihan uusi tuttavuus mulle.

Täällä ei ole uutta auringon alla. Aamulla tein ClearBlue+ testin ja taas oon näkevinäni siellä jotain plussaan viittaavaa. En kyllä oikeen luota tähän mun lazer-viiva-katseeseen.. Onko teillä kokemusta tästä testistä - tuleeko helposti ns. haamuja? Nappasin marketista mukaan ja ihan uusi tuttavuus mulle.

M-M :) Ompa jännää!!:smiley-angelic002
Toivotaan viivan vahvistumista:smiley-bounce016

Mikä dpo sinulla meneillään?

Testi outo, miten herkkä se on?

M-M :) Ompa jännää!!:smiley-angelic002
Toivotaan viivan vahvistumista:smiley-bounce016

Mikä dpo sinulla meneillään?

Testi outo, miten herkkä se on?

Testi oli herkkyydeltään 25. Mulla on menossa dop8-9 eli vielä ehtii tapahtua mitä vain. Toisesta ketjusta kommentoivat että tuo Clear Bluen testi herkästi antaa haaleita viivoja eli en innostu vielä yltiöpäisesti. Yli huomenna taas testailen.

Pahoittelut negoista ja peukut vielä jännittävillä!

Mulla alkoi nyt kans vuoto. :sad001 Eilen alkoi suht normaalina menkkavuotona. Yön aikana oli runsastunut ja aamusta lähtien tullut holahtelemalla. Side menee täyteen puolessa tunnissa. En vuotanu silloin tyhjennyksen jälkeenkään näin paljoa sen jälkeen, kun pääsin sairaalasta.. Onkohan ihan normaalia?

Olo on ihan Ok. Ei myöskään ole ollut mitään menkkakipuja, niin kuin yleensä. Lämpö 37 yleensä n 35,8-36,2.

”Raskaustunne” alavatsassa ennallaan.

Miten te muut km kokeneet, oliko ekat menkat epätavallisiin runsaat tai jotain?

Pahoittelut negoista ja peukut vielä jännittävillä!

Mulla alkoi nyt kans vuoto. :sad001 Eilen alkoi suht normaalina menkkavuotona. Yön aikana oli runsastunut ja aamusta lähtien tullut holahtelemalla. Side menee täyteen puolessa tunnissa. En vuotanu silloin tyhjennyksen jälkeenkään näin paljoa sen jälkeen, kun pääsin sairaalasta.. Onkohan ihan normaalia?

Olo on ihan Ok. Ei myöskään ole ollut mitään menkkakipuja, niin kuin yleensä. Lämpö 37 yleensä n 35,8-36,2.

Pahoittelut menkoista.. :sad001 Mulla oli tosi runsaat ekat menkat myöhäisen keskenmenon jälkeen.. Mutta jos sulla on raskaustunne edelleen niin testaile vaikka muutaman päivän päästä. Menkathan voi tulla vaikka raskaana olisi. Tsemppiä!

En ole itse kokeillut mutta olen kuullut huonoa noista cb+ testeistä, että niihin tulisi viivanpaikkoja.

En muista yhtään että kuukautiset keskenmenojen jälkeen olisivat olleet mitenkään poikkeukselliset.

Minua kiukuttaa kun posti ei tuo minun ovistestejä (toki oma vika kun tilaan halvimpia). Tilasin jo ajat sitten, mutta olivat jääneet pois paketista ja nyt kun tilasin uudestaan niin taas kestää ja kestää... Ei aavistustakaan missä mennään, luulen että ovis myöhässä. Eilen tein täysin negan ovistestin, oviksen olisi pitänyt olla tänään tai huomenna. Yksi ovispuikko vielä jäljellä, sen teen varmaan huomenna.

Toivottavasti edes raskaustestit ehtii ajoissa.

Hippunen77 :) Täällä aivan samoin menty, raskausolo on vielä pari päivää alkaneiden menkkojen jälkeen. Jotain on siis tapahtunut, mutta...

Jos verta tulee runsaasti, laskisin sen päiväksi kp1.

Pahoittelut ja kohti seuraavaa kiertoa!! Tsemppiä.:smiley-bounce016

Takaisin