----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti minkäslainen roskaruoka se on ku ei mitään maksa? Enpä ole törmännyt... Onnea huomiselle! Toivottavasti natsaa!

Mollukka tarvisko kettutyttö testejä?

Täällä kiukku ja pääkipu. Menkkoja edeltävät pas*******..

Muska77 :) Riisi, pasta, makaroni, peruna, sekä kaikki teolliset valmisruoat jne...

Asiasta kukkaruukkuun, minua vähän ihmetyttää tuo että kaikki valmisruuat luokitellaan roskaruuaksi. Onhan niitä laidasta laitaan, mielestäni jotkut ovat hyvinkin laadukkaita ja terveellisiä (ja kalliita). Ei kai se vaikuta ruuan terveellisyyteen, onko se valmistettu kotona vai tehtaassa, vaan se mitä siihen on laitettu.

Toisekseen en nimittäisi perunaakaan sentään roskaksi, vaikka siinä hiilihydraatteja onkin.

Asiasta kukkaruukkuun, minua vähän ihmetyttää tuo että kaikki valmisruuat luokitellaan roskaruuaksi. Onhan niitä laidasta laitaan, mielestäni jotkut ovat hyvinkin laadukkaita ja terveellisiä (ja kalliita). Ei kai se vaikuta ruuan terveellisyyteen, onko se valmistettu kotona vai tehtaassa, vaan se mitä siihen on laitettu.

Toisekseen en nimittäisi perunaakaan sentään roskaksi, vaikka siinä hiilihydraatteja onkin.

Hirvi :) Peruna on ainakin täysin tärkkelystä ja nostaa verensokerin nopeasti, eikä pidä nälkää pitkään. Siksi luokittelen sen roskaksi :)

9b695a511615fb8d7bb115c96546e3bb

Dpo10. Asia harvinaisen selvä.

Hannuli77 :) Kokeilitko herkällä liuskalla?

Nämä testit taitavat näyttää vasta aikaisintaa dpo14.
Tsempit!!:gen014
Jännää aikaa.

Ei tulleet herkät testit vielä postissa, ja tuo oli ainoa mikä kaapista löytyi. Ja pakko oli käyttää :)) Toki tiesinkin ettei varmaan näytä vielä vaikka olisikin tärppi. On muuten perseestä nuo digit, menee kaikki tihrustaminen, kääntely ja viivalasit ihan hukkaan.

Tosi upea painonpudotus! Itse en löydä riittävää motivaatiota.

Hirvi :)

Tähän palaten. Onhan kai raskaus riittävä motivaation kohde :)

Maitotuotteiden lisäksi kevytlevitteet ja margariinit kannattaa jättää pois. Ne on kemiallisia yhdisteitä ja pelkäksi haitaksi :( Käytä ihan voita tai oliiviöljyä.

Auringonkukukkaöljy on huono, siinä on liiaksi omega-6, joka pahasta. Shipseissä on usein tätä öljyä ja sen on todettu aiheuttavan keskenmenoja, mikäli ruokavalio sisältää usein sitä.

Myös valmismakkarat ja leikkeleet huonosta, valitse mieluiten täysliha.

Paras olisii koostaa ravinto kasvipohjaiseksi, reilusti erilaisia salaatteja ja kasviksia. Mukaan pähkinöitä ja siemeniä. Turaus öljyä ja viinietikkaa mausteeksi. Ei valmiskastikkeita, niissä on paljon sokeria ja kaikkea höttöä. Näiden lisäksi mukaan vaikka pihvi tai kala. Kana ei välttämättä ole paras vaihtoehto, mutta luomumunat ovat kyllä! :)

Leipääkään ei ihminen juuri tarvi.

Kaikki siis mahdollisimman puhdasta ja esikäsittelemätöntä :) Runsaasti vettä :)

Last edited by a moderator:
:hug007
Hihh -hei!!
Kp11 - OVIS PLUSSA!!:happy093

Näillä letroilla ovis tuli rutkasti etuajassa. Limat ja kaikki.
Hämmästyttävää:bounce

Inssiin ihan kohta, nyt päivällä:grin

Hannuli kun näppäin ryhmämme auki niin levähtipä ikävästi tuo digi ekana silmiin. Aivan tuli tympeä olo. Olispa lukenut jotain ihan muuta.

Minkälainen toimenpide Tähti on se sperman putsaus? Kauanko reissu kestää? Ensin ultrataan sinut? Sit mies hoitaa mällin purkkiin? Sit se putsataan ja ruiskutetaan sinuun?

Täällä dpo11. En testannu ku eilinen valkoinen testi ilkkui kaapista...

Muokattu viimeksi:
Minkälainen toimenpide Tähti on se sperman putsaus? Kauanko reissu kestää? Ensin ultraääni sinut? Sit mies hoitaa mällin purkkiin? Sit se putsataan ja ruiskutetaan sinuun?

Täällä dpo11. En testannu ku eilinen valkoinen testi ilkkui kaapista...

Muska77 :) Ihan simppeli.

Ensin mies. Sperman käsittely, sitä ei pääse kumpikaan katsomaan.Mies pääsee heti kotiin, kun homma purkissa. Kesto about 10min.

Sitten mun vuoro, saavun paikalle pari -kolme tuntia myöhemmin. Ultralla katsoo follin ja katetrilla siittiöt sisään.

Kesto about 15min.

Tähti ei näytä olevan kun ei ole tähän mennessä toiminut :-( En tiedä millä sitä saisi käännettyä jonkin vivun tuolla aivoissa.

Tuo oli uusi tieto että auringonkukkaöljy lisäisi keskenmenoja. Mitä öljyä siis kannattaisi käyttää ruuanlaitossa? Meillä on kyllä ihan halvinta mahdollista eli yleensä rypsiä tai rapsia. Mies vielä yleensä uppopaistaa kaiken ja tosi kuumalla, mikä kai muuttaa jotkut öljyt vielä epäterveellisemmiksi.

Tuo oli uusi tieto että auringonkukkaöljy lisäisi keskenmenoja. Mitä öljyä siis kannattaisi käyttää ruuanlaitossa? Meillä on kyllä ihan halvinta mahdollista eli yleensä rypsiä tai rapsia. Mies vielä yleensä uppopaistaa kaiken ja tosi kuumalla, mikä kai muuttaa jotkut öljyt vielä epäterveellisemmiksi.

Hirvi :) Rypsi ja etenkin rapsi eivät hyviä, auringonkukan lisäksi. Uppopaistaminen ei hyvä juttu, siinä kertyy karsinogeenejä.

Kyllä, omega-6 rasvat ovat keskenmenojen takana ja mm. siksi raskaana ollessa sipsit on siellä kiellettyjen listalla.

Rasvoja ei saa kuumentaa liikaa. Ainoastaan "pure" kookosrasva kestää kuumennusta, muut rasvat hajoavat ja aiheuttavat terveyshaittoja. Myös voi kestää jonkin verran.

Hmmm mies hoitaa meillä yleensä ruuanlaiton koska minun tekemät ruuat ovat järjestään niin pahaa, tai ei ainakaan miehen makuun. + riisiä JA/tai perunaa meillä on joka aterialla. Tällä hetkellä myös rahatilanne niin tiukka että ostettava halvinta, toivottavasti ensi kuussa on tilanne parempi. Mikähän olisi tosi halpa ja terveellinen ruoka ilman riisiä ja perunaa?

Hmmm mies hoitaa meillä yleensä ruuanlaiton koska minun tekemät ruuat ovat järjestään niin pahaa, tai ei ainakaan miehen makuun. + riisiä JA/tai perunaa meillä on joka aterialla. Tällä hetkellä myös rahatilanne niin tiukka että ostettava halvinta, toivottavasti ensi kuussa on tilanne parempi. Mikähän olisi tosi halpa ja terveellinen ruoka ilman riisiä ja perunaa?

Hirvi :) En koskisi miehesi ruokiin, vaikka luultavasti maistuvat hyviltä.

Halpaa ei olekkaan, paitsi peruna ja riisi, makaronit. Ne voit korvata kasviksilla ja salaateilla :)

:greet025 tulin inssistä!
Toimenpide oli helppo.

Vasemmalta löytyi 18mm folli, joka on juuri irtautumassa:p oikealla oli monta pientä. Kohdun limakalvo oli ihanteellinen.

Spermasta huuhdottu hyvät jäljelle ja niitä oli 35Miljoonaa :joyful:
Alaraja inssille on 2Miljoonaa.

Ajoitus oli täydellinen.

Ompa näillä letroilla aika reippaasti "boostaava" / nopeuttava /tehostava vaikutus:wideyed::grin Annos pienin mahdollinen 2.5mg/pv.

Nyt vaan jäädään jäännään lopputulosta:p

.

:) hihh-hei!:smiley-angelic003
Leikkaushaava alkaa olla parempi, tosin lisäkuurin vielä sain.

Asiaan, äsken testasin huvikseen ovista, niin täysin blanco testi!:woot:

Se ovis siis vilahti ihan muutamassa tunnissa ohi, koska päivällä oli inssi ja siellä ultrassa folli ei ollut ihan vielä irronnut.

Todella nopsa tapahtuma:wideyed:
Aamulla näytti plussaa.

Sen jälkeen tilanne menikin vilahtamalla... Ja tää siis kp11 -letroilla:wideyed:

Onneksi inssi nyt tehty ja siipat sisässä:joyful:Melkein myöhästyin....

Tähti kp11, tai dpo0

.

Kettutyttö :)

Hinnoista kun oli puhe, niin ei toi inssi ole kallis.

Tänään mulle maksoi 130e. Miehelle tais olla aika sama hinta. Klinikat myös antaa luottoa, jos on tosi tiukka tilanne :)
Jos te valitsette inssin, niin yksikin kerta saattaa riittää:p

minun tekemät ruuat ovat järjestään niin pahaa, tai ei ainakaan miehen makuun. + riisiä JA/tai perunaa meillä on joka aterialla. Tällä hetkellä myös rahatilanne niin tiukka että ostettava halvinta, toivottavasti ensi kuussa on tilanne parempi. Mikähän olisi tosi halpa ja terveellinen ruoka ilman riisiä ja perunaa?

Hirvi :) Minkälaista ruokaa sinä laittaisit? Outoa, että miehesi paheksuu sitä?

Ehkä teetkin ihan oikeanlaista ruokaa :)

Monesti roskaruoka miellyttää monia ja sitä mielellään syödään. Se tosin lihottaa tai ainakin vaikeuttaa esim. raskaaksi tulemista.

Roskaruoka on halvinta ruokaa, mutta vähälläkin rahalla saa syötyä vitamiinipitoista ruokaa, kun koko asiaa järkeilee :)

Tähti, peukut on taivasta kohti! Tosi hyvä simppa-armeija pääsi uintikisoihin! Tsemppiä ja onnea kovasti!

Hyviä vinkkejä Tähdeltä terveellisen sapuskan puolesta. Mulla ukko-kulta on pudottanu tosi hyvin painoa ja vielä lyhyessä ajassa jättämällä pastan, riisin ja perunan pois lautaselta. Tehdään isompi määrä salaattia jääkaappiin niin ei tarvi olla joka päivä silppuamassa ja salaatin kylkeen sit joko kalaa, kanaa tai kanamunaa. Kaupoissa on myös pakastealtaassa wok-vihanneksia (edullisesti) ja tuoteitakin vihanneksia pilkottuna. (Itse oon laiska pilkkomaan ja silppuamaan..) Niistä saa tosi hyviä kun vaikka pyöräyttää pannulla ja maustaa, meillä on oliiviöljy käytössä paistamiseen mutta parashan tietenki olis jos höyryttäis. Meillä on kerran viikossa ns. herkkupäivä eli sillon syödään pastaa, riisiä tai pottua. Tämmönen pieni muutos ruokailussa niin miehellä on lähteny lähemmäs 10 kg nyt kuukauden aikana ja se on tosi hyvin.

Mulla iski tänään älytön siivousvimma eli menkat taitaa olla tulollaan. Näin käy yleensä joka kierron lopulla. Seuraavaksi sitten luvassa hullunlehmän-tauti (pahantuulisuutta, murinaa ja ärinää) just muutama päivä ennen ja sit kp1 ja masennus. Toivotaan että oon väärässä :p

Takaisin