----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025 hei taas!

Täällä mies on "varma", että nyt olen raskaana.

Tänään dpo 8.

Hän haluaa, että testaan huomenna. Sanoin, että hitto, kun ehdin jo päättää, että testaisin tällä kertaa aikaisintaan dpo12.

Hmmm...ehkä testaan hänen toiveestaan huomenna:gen113(en ole varma)

.

Tähti, mullakin mies ollut muutaman kerran varma, että oisin ollut raskaana. No en ollut. Toivottavasti sun mies aavistaa paremmin :D

:greet025 dop9 turvottaa ja alavatsaa juilii.

Rinnat superkipeät ja jatkuva nälkä.

Testasin roskishaamun. Tulipa sit testattua vastoin suunnitelmia.

Tähti, jospa se muuttuis hyväksi ”oikeaksi” plussaksi.
Me käytiin klinikalla ja ultran mukaan olen mahdollisesti ovuloinut, kun jotain nestekertymää oli ja vain pieniä follikkeleita näkösällä. Eilen oli kovat tuskat, joten tuntuikin siltä, että jotain tekeillä. Limis onnettoman ohut 5-5,5 mm, mutta niinpä varmaan on estrogeenin puutetta vanhassa rouvassa :) Kävin vielä verikokeissa ja katsotaan kaikki tikkiin (ferritiini, D-vit) jne. Jos kaikki menee hyvin ja aikataulut passaa, hommalla kummalla puolen pääsiäistä vois olla alkionsiirto.
Katjusha kp 20

Joo digistä. Liuskat myös ihan hailakkaa. Eli luulen et kroppa on vaan ihan koko oviksen päättäny jättää tapahtumatta.

Joo digistä. Liuskat myös ihan hailakkaa. Eli luulen et kroppa on vaan ihan koko oviksen päättäny jättää tapahtumatta.

Kettutyttö :) Niin voi tapahtua. Kroppaa ei voi määrätä. Jopa nuorillakin on ovuloimattomia kiertoja...

Jos sulla on nyt sellainen, niin seuraavassa aika varmasti ovuloit!:p

Täällä siis roskishaamu, enkä usko sen vahvistuvan.

Oltiin vain yhden kerran "sillai" ja ovis oli vasta jäljestä. Ei siis hyvin ajoitettu kierto ollenkaan:sad001

Ei ole ajatuksia laitaan tai toiseen, mutta lähden nyt ostaan r-testejä miehen toiveesta.

.

Täällä siis roskishaamu, enkä usko sen vahvistuvan.

Oltiin vain yhden kerran "sillai" ja ovis oli vasta jäljestä. Ei siis hyvin ajoitettu kierto ollenkaan:sad001

Ei ole ajatuksia laitaan tai toiseen, mutta lähden nyt ostaan r-testejä miehen toiveesta.

.

Ihana tuo ”sillai” :)
Muistan nuorena kun sitä kyseltiin kavereitten kesken.

Tää kierto jäi vähän "välistä", kun päätettiin miehen kanssa ottaa vapaata, lähdettiin Kanarialle. Jätin siten tarkkaan seuraamatta kierron.

Jostain syystä mies luulee, että nyt oon raskaana:laughing021

Hän kysyi tänään heti kotiintultaessa, että mitä r-testi näytti? Sanoin, etten tehnyt sitä:smiley-angelic002
Miksi olisi kertonut mitään roskishaamusta:smiley-angry017

Enkä muuten ota paineita huomisesta:smiley-angelic006 En usko, että vahvistuisi, kun haamuja tullut ennenkin.

.

Last edited by a moderator:
Voi tehdä hyvääkin ottaa rennommin välillä. Mäkin niin haluisin ottaa rennosti, mut sit ei pystykään. :D

Tein äsken viimeisen one step testin. Nyt tummenee jo jonkun verran. Ei lähelläkään plussaa siis kuitenkaan. Mutta voihan se olla että ovuloi jostain syystä myöhään tässä kierrossa. Oon syönyt tosi huonosti viime aikoina ja joskus oon lukenut että se voi vaikuttaa.

Eipähän se tartte ku sen kerran, monilla tuntuu tarttuvan vaikkei suunnittele ;)
Täällä oli vissiin eilen se ovis ja tallettelua oli tasan eilen ja edellisenä maanantaina. Eli tavallaan jäi kyl välistä täälläkin, kun odottelin tuota lääkäriaikaa eikä selkeitä ennakoivia ovisoireita näkyny. Jos muistais aamulla tarkistaa lämmöt :)

Tämäpä mielenkiintoista. Vuoto alkoi samontein rytinällä yön aikana. Ei mitään päiväkausien tuhruilua, niin kuin kahdessa edellisessä kierrossa (aiemmista kierroista en osaa sanoa, kun en ole tarkkaillut). Nyt sitten pähkäilen voiko johtua kilpirauhasarvoista (sama tyroksiiniannos ollut 3 kk) tai jostain näistä minun käyttämistä luontaistuotteista. Ja jos luontaistuotteista, niin ovatko ne aiheuttaneet vai parantaneet sen tihkuvuodon. Ehkä minulla on ollut kierrossa jotain vikaa kun ollut sitä tihkuakin, ja tämä oli nyt ensimmäinen kunnollinen kierto? Se ainakin antaisi toivoa tulevaisuuteen.

Takaisin