----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huih, mitä tapahtui Hannuli? Toivottavasti on vain "nopeat" kuukautiset, vuotaa kaikki yhden päivän aikana.

Voiko huonotuulisuus olla raskausoire? Olen ihan hemmetin kiukkuinen nyt, kun verensokeri vähän alhainen ja päätä särkee. Olen melkein valmis vetämään jotakuta ärsyttävää vastaantulijaa turpaan :-D Täytyypä ostaa joku suklaapatukka kotimatkalla.

Kiitos! Kyllä olenkin niin loman tarpeessa, ollut tosi stressaava vuosi takana :(

Taidan vuotaa kuiviin, tämmöistä en muista hetkeen :shock: Yöside läpitäynnä tunnissa.

Hannuli :) Mullakin oli tuo, haamun jälkeen... mikään side ei riittänyt!

Toivotaan rentouttavaa lomaa! Me tultiin sieltä edellisviikolla, on hyvä kohde näin pakkasten keskellä.

Voiko huonotuulisuus olla raskausoire? Olen ihan hemmetin kiukkuinen nyt, kun verensokeri vähän alhainen ja päätä särkee. Olen melkein valmis vetämään jotakuta ärsyttävää vastaantulijaa turpaan :-D Täytyypä ostaa joku suklaapatukka kotimatkalla.

Hirvi :) Miksi verensokeri on alhainen? Mistä tiedät sen olevan alhaalla?

Ärtyisyys kyllä liittyy hormoneihin :)

IMG_20180221_195029.jpg
Kuva on otettu paljon testiajan jälkeen, mutta onko voinut olla viallinen testi kun siinä näyttää näin jälkijunassa liikkuvan tuollainen musterintama? Minusta se ei ole roskishaamu, koska se on väärässä kohtaa ja ei suorakaan.

Siinä näkyy kaikki liuskat mitä olen ehtinyt jo käyttää. Kaikki muut näyttävät ihan normaaleilta negoilta (hyi kuinka likaiselta tuo pesukoneen reuna näyttää).
IMG_20180221_195642.jpg

Nyt en muista mallin nimeä, mutta tuo kalliimpi "6 days earlier" -testi voisi mainoslauseen mukaan toimia jo huomenna, taidan uhrata sellaisen aamulla jos muistan. Haluan saada edes haamun :-(

Täällä letropäivä nro 2. Ei oireita. Väsyttää kovasti mut yleensä Välilä väsyttää muutenkin.

Sanoinko jo et ens viikolla folliultra kp12 tiistaina. Mielenkiintoista nähdä mitä näyttää.

Mitä teillä muilla näytti? Kettunenko ainaki syönyt jo kierron verran?

Täällä letropäivä nro 2. Ei oireita. Väsyttää kovasti mut yleensä Välilä väsyttää muutenkin.

Sanoinko jo et ens viikolla folliultra kp12 tiistaina. Mielenkiintoista nähdä mitä näyttää.

Mitä teillä muilla näytti? Kettunenko ainaki syönyt jo kierron verran?

Joo, mulla oli viime kierrossa ultra kp 10 ja silloin oli folli 11mm jos oikein muistan. Uusinta kp 13 ja sitten sama folli oli 17mm. Että hyvin kasvoi.
Nyt toinen kierto ja kp 14 alkoi justiinsa kaksi minuuttia sitten :D
Ovista yrittänyt bongata. Ei mitään sinne viittaavaa... ei limoja, ei tuntemuksia. Testit ihan hailakkaa viivaa ja eilinen digi oli neg. Teen tiettyvtänäänkin mutta jo tiiän että negat on. Kun on niin kuivaa.

Turhauttaa hemmetti.

Vaikka tämän aamun testin purkaa osiin, kääntelee ja vääntelee lampun alla, ja mielikuvitus laukkaa, niin siinä ei ole toista viivaa, ei kerta kaikkiaan. Paikan näkee mihin viivan pitäisi tulla, mutta siinä ei ole väriä, ei kerta kaikkiaan tippaakaan. Lannistunut olo alkaa olla.

Hannulille mukavaa reissua! Muille tsemppiä siihen tilanteeseen mikä itse kullakin on! :)

Mulla näyttäis nyt vuoto loppuneen tyhjennyksen jäljiltä. Periaatteessa oviskin vois osua näille main, kai.. vaikka eihän sitä yhtään tiedä, kuinka sekasin kroppa on. Mun on kyllä aina kaikin puolin toiminut kuin kello. Lämpökin pudonnut nyt... mä näistäkään mitään ymmärrä, mut google kertoi, että ovulaation aikana lämmöt putoaa.:grin

Mama-vitskut kävin hakemassa. Mä en oikeesti edes tiennyt olevani näin ”kuumeinen”. Mitään muuta en nyt haluais niin paljon, kun olla taas raskaana. :sad001

Hirvi, voihan paska. Mikä sun dpo nyt olikaan?

Hippunen, mäkin tajusin vasta km jälkeen kuinka paljon tätä haluan ja kaipaan. Olin jotenkin onnistunut huijaamaan itteeni siinä, kun luulin ettei se voi olla mahdollista. Käänsi mielessään niin että ei sitä niin paljon sit haluakaan.
Mut nyt tuntuu ettei mikään maailmassa voi täydentää sitä tyhjyyttä minkä km jätti jälkeensä.

:greet025 täällä mennään dpo 5

Yhtenä strategiana tässä kierrossa on se, että yritän unohtaa dpot ja testata riittävän myöhään, esim dpo 12.

On vaan pakko malttaa, kun aikaisin testaus on tuonut vaan turhaa tressiä ja testejä on kulunut vino pino ihan turhaan. Kaappiin olen varannut testejä 4kpl:tta ja aion käyttää ne maltilla.

Tsempit kaikille omiin tilanteisiin!:talk017

^ Nyt on vasta dpo 9 tai jopa 8, mutta olo on jo aivan lannistunut.

Hirvi :) Älä testaa vielä. Päätin säästää itseä tässä kierrossa, koska huomasin, että fiilis laskee heti, jos ei näy mitään. Toinen on sekin, etten jaksa, jos mies vieressä kyselee asiaa, nyt hänkin saa odottaa pidempään.

Sitten päivät menee asiaa miettiessä ja etenkin, jos saa hailuran tai jotain epäselvää testiin, niin olo on ihan kiihtynyt:oops:

Koita suunnata ajatukset muualle. Ulkona on aurinkoinen talvipäivä! Olen valitettavasti toimistossa, enkä pääse ulos siitä nauttimaan...muutoin mikään ei pidättelisi istua sisällä "tunkkaisessa" huoneessa. Me suunnitellaan uuden kodin hankkimista, ainakin se vie paljon ajatuksia muualle...päivällä väsyttää, kun poika on kipeä ja valvottaa yöt.

Tsempit jatkoon! Kyllä se plussa sieltä tulee, usko vaan!:smug:

Mä testasin yhdessä kierrossa aikaisin. Päätin etten enää. Ihan turhaan pahoittaa mieltään. Plussa tulee jos on tullakseen. Ehkä dpo12 vois miettiä mut ainakaan minä en sitä ennen enää testaa.

Täällä kolmas letropäivä kp8. Ovista alan tikuttaa varmaan vkl. Jos kierto on ok niin voiko letrot silti aikaistaa sitä?

Hirvi älä lannistu. Testaa muutaman päivän päästä vasta jos siltä tuntuu.

Minä haluan testata. Haluan tietää niin aikaisin kuin mahdollista. Haluan ehdottomasti tietää myös kemiallisista, ne kertovat että ovulaatio ainakin tapahtuu.

Mä testasin yhdessä kierrossa aikaisin. Päätin etten enää. Ihan turhaan pahoittaa mieltään. Plussa tulee jos on tullakseen. Ehkä dpo12 vois miettiä mut ainakaan minä en sitä ennen enää testaa.

Täällä kolmas letropäivä kp8. Ovista alan tikuttaa varmaan vkl. Jos kierto on ok niin voiko letrot silti aikaistaa sitä?

Hirvi älä lannistu. Testaa muutaman päivän päästä vasta jos siltä tuntuu.

Mulla letrot myöhäistää ovista. Kun folli kasvaa isommaksi. Jopa 27mm

Minä haluan testata. Haluan tietää niin aikaisin kuin mahdollista. Haluan ehdottomasti tietää myös kemiallisista, ne kertovat että ovulaatio ainakin tapahtuu.

Hirvi :)

Saathan tietää niistä vähän myöhemminkin :)

Vaikuuttaa siltä, että sun kierto on säännöllinen ( näin sivusta seuraten), oletettavasti ovuloit säännöllisesti.

Oot ollut mun kiertoa 3-4pv edellä jo pidemmän ajan. Mulla myös säännöllinen kierto. Ovis silti saattaa heittää sen max 4pv.

Takaisin