----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siittä jos ovuloin normisti ja nyt syön noita et mitä tapahtuu. Ja mulla on alkanut olla menkkapäänsärkyä aina silloin tällöin ja tänäänkin ollu pää kipiä 14.00 lähtien ja illalla enemmän. Pelottaa tuleeko noista vielä enemmän ja ehkä migreeniä. Pitää jaksaa olla lapsostenkin kanssa.

Mulla letrot kyllä teki päänsäryn jokaiselle viidelle päivälle. Mutta sen jälkeen meni ohi samantien.
Minäkin ovuloin luomustikin ainakin välillä koska raskaaksikin tulin, mutta gyne mulle siksi ehdotti jos jotain buustia tulis kun tää ikä rajoittaa yritysvuosia.

Kiitos tervetulotoivotuksista!

Oon tosiaan ihan keltanokka näissä raskausasioissa ja keskenmenoon päättynyt plussa tuli niin nopeasti, etten paljoa ehtinyt vielä asioihin perehtyä.

Foolihappoa aloin syömään ennen plussaa, mitään muita lisäravinteita ei ollut käytössä. Onko teillä käytösssä noita mama-vitamiineja tms jo tässä yritysvaiheessa?

Hippunen, mulla menee mama-vitsku jo nyt. Lopetin imetyksen ”vasta” 6 kk sitten, joten koen tärkeäksi ladata akkuja tulevaisuutta varten. Siin on se foolihappo ja myös rautaa tällaiselle ”aneemiselle” tyypille. Siitäkin on puhuttu, että rautavarastoillakin on väliä raskautumisen kannalta. Lisänä menee vitaepro. Pitäis hankkia sitä Ubiqinonia, loppu, se olis hyvä ja omalla kohdalla aion ottaa erityisesti, jos päästään alkionsiirtoon.
Katjusha kp 14/? ja kierto korkattu limojen ja selkäkipuoireen perusteella.

Kiitos tervetulotoivotuksista!

Oon tosiaan ihan keltanokka näissä raskausasioissa ja keskenmenoon päättynyt plussa tuli niin nopeasti, etten paljoa ehtinyt vielä asioihin perehtyä.

Foolihappoa aloin syömään ennen plussaa, mitään muita lisäravinteita ei ollut käytössä. Onko teillä käytösssä noita mama-vitamiineja tms jo tässä yritysvaiheessa?

Hippunen :) Kannattaa aloittaa jo ennen yritystä :)

Täällä myös mama vitskut, vehnis ja kalaöly. Punkku oli yhdessä kierrossa, nyt ainakin jätän väliin.

Niin ja tämä on yk 4.
Tänään dpo 2-3/29.

Tsempit!! :)

Minulta on tosiaan mennyt vitamiinien syömisen suhteenkin nyt ihan läskiksi kaikki. Täytyisikin mennä täyttämään dosetti että tulee edes tärkeimmät otettua.

Muutenhan olen pyrkinyt ottamaan edellä mainittujen lisäksi macaa (kannattaa hankkia tablettimuodossa) ja gelee royalia.

Harkitsen vähän testaisinko jo huomenna. Mitään ei varmaan voi vielä näkyä, mutta onhan se ihan hauskaa puuhaa. Voi tosin olla että en aamulla aamukoomassa jaksakaan mitään ylimääräistä tai en ainakaan saa pidetyksi silmiä auki että kykenisin tihrustamaan mitään viivanpaikkoja.

Enpä sitten saanut hillittyä itseäni vaan tein testit heti illalla ja nyt aamulla. Nyt on vielä ihan liian aikaiset päivät että voisi näkyä mitään. Onneksi nuo on halpoja liuskatestejä. Luksusmallia voisin kokeilla pe tai la. Toisaalta viimeistään sunnuntaina haluaisin tietää varmasti, koska se tieto vaikuttaa mm. haenko työpaikkoja, mitä pyydän lomien suhteen yms.

Toivottavasti tää flunssa olis raskausoire eikä mikään oikea flunssa. Ei ole aikaa sairastaa (milloinka olisi...). Mälsää.

Paineita lisää se että jos en raskaudu tämän tai ensi kierron aikana, niin minun äitiyspäiväraha tulee olemaan puolet pienempi. Siis mikäli joskus alan sellaista saamaan.

Kiitos! Kyllä olenkin niin loman tarpeessa, ollut tosi stressaava vuosi takana :(

Taidan vuotaa kuiviin, tämmöistä en muista hetkeen :shock: Yöside läpitäynnä tunnissa.

Takaisin