----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lämmöt sen kertoo mitkä huomenna alkaa :sad001

Täytyy jännitellä teidän muiden puolesta. Mulla ens viikolla magn.kuvaus et pääsen nyt ainakin sinne.

Liitteet

• Screenshot_20180215-112136.jpg
    Screenshot_20180215-112136.jpg
    610.8 KB · Katsottu: 179
Dpo 17 ja roskishaamu :shock: Testattu klo 5 aamulla, jolloin näytti puhdasta negaa. Tiedän, ei ole plussa, mutta nosti se sykettä silti. Testinä Apteekin herkkä.

daeba6c2ffb1f40be5b2f85405d87f8a

Dpo 17 ja roskishaamu :shock: Testattu klo 5 aamulla, jolloin näytti puhdasta negaa. Tiedän, ei ole plussa, mutta nosti se sykettä silti. Testinä Apteekin herkkä.

daeba6c2ffb1f40be5b2f85405d87f8a

Hannuli77 :)

Voi vielä muuttua plussaksi... ois mahtavaa.. Menee jännäksi. :smiley-bounce016

Peukut pystyssä!!

Täällä alkoi vuoto illalla ei vielä kunnolla. Onkohan huom kp1. Mietin letrojen aikatauluista varten?

Toivottavasti muuttuu kunnon plussaksi Hannuli!!

Kyllä se taisi olla rehellinen mielikuvituksen nostattama toivonkipinä, tänään ihan selvä nega toisella herkällä testillä :( Lämmöt edelleen ylhäällä, joten ihan just ei ole menkatkaan alkamassa. Turhauttaa! Dpo:ta taitaa olla turha enää laskea, uskoni ovikseen on mennyt. Kp 33/28-29

Kyllä se taisi olla rehellinen mielikuvituksen nostattama toivonkipinä, tänään ihan selvä nega toisella herkällä testillä :( Lämmöt edelleen ylhäällä, joten ihan just ei ole menkatkaan alkamassa. Turhauttaa! Dpo:ta taitaa olla turha enää laskea, uskoni ovikseen on mennyt. Kp 33/28-29

No voi kökkö :(

Täällä alkoi vuoto illalla ei vielä kunnolla. Onkohan huom kp1. Mietin letrojen aikatauluista varten?

Mulle sanotttiin sieltä lapsettomuusklinikalta, että jos vuoto alkaa 18 jälkeen vaikka olisi kunnon vuoto niin vasta seuraava on kp 1. Mutta jos sulla vielä ei ollut edes kunnon vuotoa ja tänään on niin siinäkin tapauksessa on eritoten tänään kp 1

Hannuli77 :)

Turhauttava tilanne! Toivotaan plussaa silti vielä!

Mulla oli edelliskierrossa haamu dpo 8, jonka jälkeen ei enää mitään...oli todella turhauttavaa odotella tuleeko plussa takaisin vai alkaako menkat!

Viime kierto oli myös tosi turhauttava, kun lämmöt oli yhä ylhäällä dpo17, eikä menkkoja kuulunut. Ja sit ne alkoi toooosi omituisella tavalla dpo18, vähitellen.

Vielä toivonkipinöitä sinne!!:cheers

.

On: Kp 34/28 ja ensimmäinen aamu puoleentoista viikkoon kun en testannut. Mitä sitä mieltänsä pahoittamaan. Ehkä tämä on kehoni sarkastinen syntymäpäivälahja, "turhia haaveilet". Mietin vaan, että jos ultrassa näkyi kp 17 "hyvä ovulaation jälkeinen tila" ja "keltarauhaseksi sopiva löydös", niin mitä muuta se olisi voinut olla ja olisiko lapsettomuuteen erikoistunut gyne voinut erehtyä? Mulla ei ole koskaan ovulaation jälkeen kierto venynyt, muuten kyllä.

Hannuli :) Tsempit! Joku syyhän on, kunnei ala...ja se voi olla raskaus :)

Muska :) Kiitti ratsastusvinkistä!
Oli todella toimiva...super, what a night!:p

Testasin ovista tänäänkin ja vahvaa plussa näyttää edelleen, joten....kivaa tiedossa:joyful:

Tuo on siitä toimiva, ettei tarvitse yrittää väkisin tai nukkua:laughing021

Vielä Hannuli :) Minusta tuo ei muuten ole roskishaamu...

Koska sun menkat eivät ole alkaneet vielä, siellä on alkava raskaus käynnissä. Muutoin et olisi saanut tuon näköistä testiä:singing::joyful: Lääkäri ei ole erehtynyt.

Sitten muuta, vaihdoin apteekin raskausvitamiinit Mama vitamiineihin. Saa nähdä vaikuttaako jollain tavalla:winkAinakin niissä on kalsiumia mukana.

Voi Tähti, kiitos kun valat uskoa! Mä olen vaan niin paljon toivonut ja tyhjiä testejä tehnyt, etten jaksa itse elätellä suuriakaan toiveita.... pessimisti ei pety. Mutta pettyy kuitenkin. Ensi kiertoon olisi ladattu lääkityksen myötä niin paljon enemmän, niin toivon vaan että vuoto alkaisi. Tämä vaihe on semmoista "suolaa haavoihin" ...

Täällä taas. Tänään ultrattiin tyhjä kohtu. Osasin kyllä sitä odottaakin kun kolmas testi kahden haamun jälkeen olikin puhdas valkoinen. Vuotoa ei edelleenkään kyllä ole.
Mullahan oli siis semmoinen juttu, että testi näytti plussaa vaikka kierukka oli paikoillaan. Tänään lähti sitten sekin riesa ja tästä alkaa sitten neljännen yritys. Voihan se olla, että näillä kilometreillä jääkin yritykseksi.

Toivottavasti ei jää yritykseksi remppana :)

Tsemppiä Hannuli, toivottavasti ratkaisu tulee pian.

Tähti, mekin koettu Muskan neuvo valtavan hyväksi ;) Just äsken lopeteltiin :)

Takaisin