----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu on ollut hiljaisempaa mulla, kun
Vitsi että on maha ollu kipeenä :/
Nuorena oli menkkakivut tosi kovat, mut Kierukan jälkeen ei ennen tätä. Sit en tiiä voiko noista letroista tulla, mutta oon melkein tauottomasti itkenyt ties mitä, vähänväliä.
Mä oon ollu ihan maassa ja haluton. Tuli jo semmoinenkin pelko, että lähtee uusimaan masennus. Mutta sit rupesin miettii voisko niistä olla. Kun lenkiltä tulin äsken ja se autto hetkellisesti. Ja ei kyllä masennusaikana auttanut mikään päälläseisomisen yritys tai muu temppuilu.
Nyt kun ollut hetken tässä sisällä taas niin on niin paha olla. Kyllä sen niistä tarttee olla.

Minäkin olen niin ahdistunut ja masentunut erinäisistä syistä, etten oikein viitsi edes kirjoitellakaan. Eipä ole paljoa kirjoiteltavaakaan. Ovis pitäisi olla käsillä mutten jaksanut testata tänään.

Kettutyttö jospa olis letroista johtuvaa. Luitko oireluettelosta?

Hirvelle tsemppiä oloihisi!

Marikoo me yritimme ekaa vuoden, toka lähti yk2 ja kolmas yk1. Neljättä yritettiin eri miehen kans n 9kk. Kkm lähti yk2. Nyt viidettä heinäkuusta mukaan lukien kkm.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Tsemppiä Kettutyttö ja Hirvi! Itsekkin keskivaikean masennuksen kanssa olen elänyt pitkään, nyt ilman lääkitystä, mutta huonoja päiviä on edelleen.

On: Dpo 14. Turhauttaa!!! Nega, mutta menkkojakaan ei kuulu eikä näy. Ei tuhrun tuhrua, ei yhtään menkkamainen tuntuma alapäässä. Ja koska mulla ultrattiin oviksen tapahtuneen,ei voi oikein kierron venyminenkään tulla kyseeseen. Mulla on aina luteaali kellontarkka 14 vrk. Mitä hittoa oikeasti! Kun en kerran raskaana ole, niin alkais nyt, et pääsisin aloittamaan letrot. Tuntuu että kroppa vaan *ittuilee.

Hannuli, mulla välillä kanssa tunne, että kroppa hyvin vahvasti *ittuilee mulle!

Kolmas letropäivä tänään. Pää ei särje!!

:greet025Heissan kaikille ja tervetuloa uudet!!:gen014

Me tupsahdettiin yöllä kotiin lumipyryn keskelle. Lennot meni hyvin taaperoisen kanssa, säät suosi aurinkoa joka päivä. Kaikki meni varsin kivasti, säilyttiin terveinä ja poika sai leikkiä lastenalueella, altailla me ei juuri oltu, kun taaperon tyyli säntäillä ja juosta päättömästi on välillä aika vaativaa vahdittavaa.

Pojan nukkuessa rattaissa isi ja äiti saivat käydä maistelemassa baarin antimia ja tulihan niitä lomadrinksuja vähän maisteltua:happy:coffee2

Pää pyörällä vieläkin, matkalaukut leväällään, no siis kp12 /29...kohta ovista testailemaan:p

Hyvät tsempit tänne ja plussapuhurit:smiley-bounce016

Tervetuloa tähti takaisin :)

Kettutyttö :) Kiitos. Miten sulla on mennyt?

Yritän alkaa lukea tätä viestiketjua, kun kotiinpaluusta selkenee. Töihin palattava, ylihuomenna.

.

Last edited by a moderator:
Kettutyttö :) Kiitos. Miten sulla on mennyt?

Yritän alkaa lukea viestiketjua, kun kotiinpaluusta selkenee. Töihin palattava, ylihuomenna.

.

Alkoi ne menkat ja nyt siis toinen letrokierto meneillään. Kp 4

Ovistestit tuli postissa. Clearblue digi. Miettisin että testaan kp 11 lähtien one stepilla ja varmaan kp 13 - 17voisi ottaa digin. Viime kierrossa ovis oli luultavimmin kp17. Noista one stepeista en vain oikeaa kunnon selkeää plussaa saanut.

Alkoi ne menkat ja nyt siis toinen letrokierto meneillään. Kp 4

Ovistestit tuli postissa. Clearblue digi. Miettisin että testaan kp 11 lähtien one stepilla ja varmaan kp 13 - 17voisi ottaa digin. Viime kierrossa ovis oli luultavimmin kp17. Noista one stepeista en vain oikeaa kunnon selkeää plussaa saanut.

Kettutyttö :) Pahoittelut, mutta nyt tsempit seuraavaan kiertoon! :cheers Jospa sulla lisäksi "lisävitamiinit" auttaisi... Mitä kaikkea nyt otat?:rolleyes:

.

Muska, voi paska..

Tähti, mulla ne vehnäalkioöljykapselit ja foolihappo. Greippimehut korjasin taasen tuossa kp 1
Muutoin otan D-vitamiinin kun talvi.

Tähdellä tais olla kiva reissu :)
Täällä ei tavallisen reissutyöläisen arkea kummempaa. Eilen ajoin 6,5 tuntia yhden pysähdyksen taktiikalla, tänään takaisin. Kp 7 menossa ja kp 20 olis se jännittävä klinikkakäynti tulossa.
Henkinen valmistautuminen on käynnissä. Jotenkin sitä haluais jo tietää, vaikka mahdotontahan se on, että tuleeko vielä raskautta ja tuleeko toinen lapsi. Ihminen ei vissiin epävarmuutta siedä :)

Pääkipuhan tosiaan enteilee mulla menkkoja, tulee yleensä joku päivä ennen. Veikkaan huomenna lämpöjen laskua ja pe menkkoja.

Huvikseen tein r.testin joka oli täysin valkea.
Nyt pitäis miettiä letrojen aloitusta.... Olikohan ne kp4-9 tai 5-9.

Screenshot_20180213-080103.jpg Tämmöistä käppyrää. Samaa kaavaa kuin Ed kierto

Dpo 15, kp 29/28. Ei mitään. Ei viivaa, ei tuhrua, ei vuotoa. En ymmärrä, mitä *ittua tässä kropassa tapahtuu/ei tapahdu! Ultrattu 2 viikkoa sitten, että olis ovulaatio tapahtunut, voiko se näyttää väärin? Mulla on vuoden ollut kellontarkka kierto 28 päivää, aina alkanut pari päivää aiemmin vaaleanpunaisella tuhrulla. Nytkö se kiertojen sakkaaminen alkoi, juuri kun olis lertoresepti kourassa?

Hannuli, mulla välillä myöhästyy jos oikein kunnolla odotan ja stressaan ettei ala. Jos sullakin..

Muska, mulla letrot oli ekassa kierrossa kp3-7 ja nyt tokassa kp2-6

Takaisin