----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yrittäminen ja pettyminen on kyllä raskasta. Voin ajatella että vielä raskaampaa esikoista yrittävälle vaikka petyn se minäkin ku menkat vaan alkaa.

Tähti vissiin siellä reisdussa kun ei ole kuulunut mitään. Siksi varmaan täällä näin hiljaista.

Joo, ei tullu tänne joulun ihmettä (vielä), menkat alkoi. Kierto 27 päivää, että jotain hyvääkin :)

Muokattu viimeksi:
Tjaa... Mites se nyt taas on jo nurkan takana... Pitäisikö palata "töihin"...

IMG_20180207_212846.png

Ehkä mäkin voisin tänne tuolta "teinien" joukosta hipsiä... ;) Viikon päästä 41v. ja pikku iltatähti ollut jo vuoden haaveissa. Aika puskista, kun olin jo asennoitunut niin, että elämä on tässä ja ihanasti seestynyt. Nykyisen miehen kanssa jo 7 vuotta takana, molempien lapset toisella kymmenellä... ihanasti omaa aikaa. Ja mitä tekee emäntä: rupeaa kuumeilemaan! Tää on enemmän mun projekti, myönnän, mutta kyllä se mies (mitä nyt keski-ikäinen-ikäinen mies jaksaa) on peittoa suostunut heiluttelemaan.

Yk 13 ja dpo 11, nega testattu. Ensi kierrossa aloitan letrot tueksi, sen jytkympään apuun en ryhdy.

Tervetuloa uusille, ja pikaista plussaa!! Täällä menossa kp 3 ja tein tuon mun viimeisen FSH-kotitestin. Minusta se näyttää kohonnutta FSH-arvoa. Aavistuksen laimeampi ehkä kuin viime kierrossa. Tavallaan ok, sillä en näytä enää ovuloivan, ellei tämä on koholla. Mutta kyllähän tämä vaihdevuosia vahvasti enteilee.
ImageUploadedByVau Foorumi1518171035.099694.jpg

Täällä kotona koitan pärjätä ensimmäisen korvatulehduksen kourissa kärsivän lapsen kanssa. Tulihan tääkin nyt koettua. Ehkä sit ens viikolla taas töihin. Alkuviikosta olin työreissussa ja mies hoiti tyttöä ma-ke kotona (nuhakuume), eilen oli jo parempi, kunnes yöllä rävähti tuo korvakipu.
Katjusha kp 3/27?

HEippa Marikoo. Oltiin samassa porukassa 2010. Minä täällä toivottavasti neljättä odottelen.

Kuulutko Joululahot ryhmään? :) Jotenkin tutulta kuulostaa nimimerkkisi.. :)

Meilläkin piti toukokuussa tulla viides, mutta meni lokakuussa kesken :(

Joo, eihän tässä tosiaan vitkastelu auta. Varasin meille klinikalle lääkäriajan ma 26.2., ja tutustutaan meidän uuteen lääkäriin, ja katsotaan, vieläkö meidät kelpuutetaan alkionsiirtoon. Jännittää, mutta nyt se piti vaan tehdä. Ei tämä helpommaksi käy kuukausien ja vuosienkin vieriessä. Toivotaan, ettei oo turha reissu.
Pitäisköhän tehdä semmoinen verenpaineen mittauskuuri, että voisi sitten terveyttään esitellä sille lääkärille. Iän myötä raskausmyrkytysriski kasvaa, ja donor-alkionsiirrot on onnen omiaan nostamaan valmiiksi jo komplikaatioriskiä. Mulla on maratonilta voitettu verenpainemittari :)

Tervetuloa Hannuli :)

On: huomenna alkaa taas letrot. Katsotaan miten tässä kierrossa käy :)

Viimeyönä laitettiin siimahännät liikkeelle :) Ovulaatio on nyt juuri ainakin sen perusteella mitä pyyhkiessä paperiin tulee :) Ja ovulaatiokivut myös :) Nyt toivotaan tulosta!

Sovittiin, ettei 2019 vauvaa enää yritetä, eli ellei plussa tule huhtikuun loppuun mennessä, saa jäädä kokonaan tulematta.

Marikoo auts ompas tiukka aikataulu. Me kun yritettiin nykyistä 1v niin alettiin yritys kesäkuussa ja sovittiin et vuoden loppuun. No yks lisäkuukausi piti ottaa :grin ja nyt vielä yritetään sille kaveria :hilarious:

Millon Tähti palaat maisemiin? Täällä on hiljaista ilman sua.

Täällä dpo 9-10.

Takaisin