----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onkohan plussa kuitenkin vasta tänään?

Liitteet

• IMG_20180202_075933__01.jpg
    IMG_20180202_075933__01.jpg
    617.1 KB · Katsottu: 186
Virallisesti kai tänään muska. Mutta kun ei joka tunti testaa, niin ovis voi olla nyt seuraavan siis tämän ip:n jälkeen minusta milloin vaan. Sehän ois voinut eilisen viivan jälkeen muuttua tuoksi esim jo parin tunnin päästä.
Eli jos eilen sait ja jaksoit kellistää, niin siellä odottelee hyvä armeija simppoja ;)

Muska, teillä siis läpystä seksin kautta vaihto :D

Juu ihan kuule romanttinen parivuode silkkilakanoilla ja pitkät kynttilät paloi. Suudeltiin puoli tuntia kunnes kaaduttiin parivuoteelle toisiimme kietoutuneina ja edestä ja takaa plus viidessä muussa asennossa. Ei niin että tallikämpän sohvalla suikkari ja satula viidessä minuutissa :hilarious:

Gunvor, sympatiaa!
Mulle ei tullu ekalla kierroksella oikeastaan mitään pahempaa. Närästystä ja harkkasuppareita puolen välin tienoilla. Muutoin voin fyysisesti hyvin ja kävin reippaasti liikkumassa kunnes limatulppa irtosi 40+1...
joo, en ymmärrä miten voisin edes keskustella lääkärin kanssa epävarmuuksistani, koska luultavasti olisi vain kiitollinen voidessaan sanoa, että unohdetaan koko juttu jos sinua itseäsikin mietityttää.

Kettutyttö tuo oli vitsi, siis tallin kämpällä mentiin :hilarious: Kova kiire ja vauvanteko vain mielessä.

Täällä taustalla olen aktiivisesti lukenut viestejä. Ei juurikaan oireita, mikä tuntuu vähän erikoiseltakin. Kahden viikon päästä on alkuraskauden ultra, joten sitten näkee tilannetta tarkemmin.
Tsemppiä Gunvor kremppoihin.

Katjusha: Harva raskaus tulee täysin optimaaliseen tilanteeseen. Melkein aina on jotain ja ainakin riskejä on aina kaikissa tilanteissa. Näitä itsekin olen läpikäynyt, mutta kuitenkin toive toiseen lapseen on niin vahva sydämessä, että muut pohdinnat jäi niiden tunteiden alle. Jostain syystä olen aina ajatellut nimenomaan kahta lasta eli jos tämän raskauden kanssa päästään maaliin niin lapsilukumme on täynnä.
Toki nämä ovat jokaisen pohdittavia asioita. :Heartred

Rentouttavaa ja mukavaa viikonloppua kaikille. Täällä pidetään peukkuja pystyssä jokaiselle. :thumright

Katjusha, mulla samaa vikaa ja mietityttää kyllä. Jo ennen raskautta ja varsinkin nyt kun oireilu pahenee vaikka vasta neljäsosa raskaudesta vasta kulunut. Lisäksi mietityttää oma jaksaminen, kun on on niin väsynyt vaan koko ajan ettei pysty mitään ylimääräistä tekemään. Näitä asioita toki mietti jo etukäteen mutta silloin oli vaan jotenkin tunne että pakko se on koittaa ja ottaa riski ettei myöhemmin kaduta. Tsemppiä päätöksen tekoon! <3

Muska, ovikseen voi plussasta mennä toista vuorokautta niin aamu voi hyvin riittää. Ja jos onkin jo aiemmin, niin eiliset siellä on hyvissä asemissa. Eli ajoitukset on hyvät! Peukut!
Tähdelle rentouttavaa reissua!
Mollukan kuulumisia olisi kiva kuulla. :)

Kiitti Gunvor :) Kiitos...kai rentoudutaan siellä lomahulinassa :)

Sinne hyvää odotusta! :)

Huomenta! Onpas täällä hiljaista ollu vkl. Mitä ootte puuhanneet? Täällä dpo3 ja tylsä odottelu menossa.

Meillä oli tyttö kipeenä, ei päästy vauvauintiin eikä perhekirkkoon. Sylissä ja naama märkänä räästä ja kyynelistä. Jäi kotiin isin kanssa. Lähdin työreissuun to asti. Nyt jo kova ikävä.
Yllättävästi menkat ei oo alkanut. Nyt noin 10 dpo, ennätys synnytyksen jälkeen. R-testi selkeä nega.
Katjusha kp 26?

Katjusha, Voi kurjaa, että pieni kipeänä :(

Mulla oli tylsä viikonloppu. Mieskin oli ylitöissä.
Mulla on Dpo 10 menossa, mutta odotan uutta kiertoa alkavaksi. Tiedän että ei tärpännyt. Jotenkin vaan vaistoaa. Etäistä taustajomoilua, just semmosta kuin ennen menkkoja tulee muutama päivä.

Tylsä vaihe menossa, noin viikko ovikseen. Tuntuu että se voisi yhtä hyvin olla miljoonan vuoden päässä. Olen alkanut miettiä onko minun vauvahaaveissa mitään järkeä, haluanko oikeasti tätä asiaa niin paljon että se on kaiken arvoista.

Hirvi, mullakin käynyt monta kertaa mielessä onko järkeä tässä iässä esikoista yrittää. Siinä vaiheessa mielessä pyörii kaikenlaista, mutta aina päädyn ja mies on kokoajan sitä mieltä että kyllä kannattaa. Yritän muistutella omaan mieleeni, että aiemmin mulla ei ollut mahdollisuutta ja nyt kun on niin anna mennä. Olen kuitenkin surrut koko elämäni sitä, ettei minusta voi tulla äitiä. Nyt mulla on edes mahdollisuus yrittää, joten nyt en saa hannata.

Mutta en voi tietenkään sinun asioistasi tietää. Tää oli mun pohdintaa. Toivon, että saat ajatukset selviksi :)

Toivon niin, että pienokaiset löytää perheensä!
Meille matka oli pitkä, eikä siinä totisesti ajoittain ollut järkeä. Nyt en kyllä vaihtais pois :)!

Tuota mieskin mulle sanoo, että
”varmasti et kadu tai vaihda pois kun meillä pieni on. Sitä oot halunnut ja siinä ei enää ajattele mitään sen jälkeen. Ajatukset on ennen lasta erit. ”

Niinhän se on... Muistan että minulla oli raastavan kova vauvakuume kymmenisen vuotta sitten, mutta silloin olin sinkku. Nyt pitäisi "nauttia" tästä yrittämisen mahdollisuudesta.

Takaisin