Laitat hänen postinsa menemään automaattisäännöllä suoraan esimiehellesi ja sitten roskakoriin, jotta eivät näy sinulle ollenkaan. Sitten ei tarvitse stressata.
Suski75 :) Hän jo lähettää niitä ihan suoraan meidän esimiehelle eli tj;lle, sekä muille mun työkavereille...kerran jopa omistajalle ulkomaille, jossa nöyryytti samalla esimiestä.
Viestit on tylyjä, käskeviä, vähätteleviä ja haukkuvia, ilkeitä, sekä sanotaan, että pitää toimia nopeasti hänen määräyksensä mukaan
Sanoo, eträ vihainen palaute on tullut muka hänen asiakkaaltaan. Että sillai...
Pöh, niin täyttä puppua, keksittyä.
Ennen varoituksen saamista, kävi mun työhuoneessa päivittäin huutamassa ja haukkumassa sen puolivuotta, joten päätinpä jäädä osittaiselle hoitovapaalle (lyhennetty työpäivä), että saisi vähän helpotusta tilanteeseen....
Liian kauan kestin, ois pitänyt roimia jo aikaisemmin.
Saa nähdä auttaako mikään....ei viittis lopareitakaan ottaa pienen 2v- lapsen Äitinä...
Muut nyt lähteneet työkaverit ovat miehiä, eikä ole perhettä. Taistelu on niin rajua/voimakasta tuolla töissä. Ja sitä oli jo ennen, kun menin tuonne töihin.
Tappelua oli myös ennen mun Äitiyslomaa. Kuulin, että mun Äitiysloman aikana oli ollut todella rajuja tappeluita ja sairastumisia sen vuoksi.
Palattuani takaisin tappelut on jatkuneet ja nyt viimeajat tää näköjään vaan pahentuu
Järkkyä
Kohtapa ei ole enää ketään, joten tuo hullu tyyppi saa tapella ihan yksinään omassa työhuoneessa ja huutaa seinille.