42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa, tuli pakottava tarve taas testata ja kaikki on hyvin :)
View attachment 32671
Katjusha rv 5+1

Katjusha:)
Kyllä hyvältä näyttää, kaikki menee varmasti hyvin:Heartred Luottavaisin mielin:Heartred

Mullakin oli alussa pitkään epävarma olo, matkan varrella on vähän helpottanut, mutta huoli on silti olemassa. Se on luonnollista:love2

Koita nauttia raskaudesta, olet sen ansainnut!!:love7

Last edited by a moderator:
Oih, mikä ihana foto! Onnittelut Katjushalle! Ja aivan maailman ihanimman 10-v häälahjan saatte! Olen niin onnellinen teiän puolesta! Toivottavasti jaksat käydä täällä kertoilemassa aina kuulumisia. Kiinnostaa ultra ym uutiset.

Meitsillä sitten alkoi eilen kkset. Tähti-73 innoittamana halutaan vielä yrittää sitä inssiä, joten kiitos kannustuksesta. OI ja inssi kiinnostaa.. Tää kierto tosin menee hukkaan , mutta jos vaikka kävis tämän aikana lääkärillä ja sit... tosin huomasin laskiessani että ovis taitaa seur. 2kk osua vkl:lle. Mutta tahtotilaa siis olis.

Heippa, tuli pakottava tarve taas testata ja kaikki on hyvin :)
View attachment 32671
Katjusha rv 5+1

Voi ei VAUTSI KATJUSHA IHANAA JA ONNEA KAUHEESTI TEILLE :love7

Tulin ihan muuten vaan katsomaan mitäs tänne kuuluu ja oli ihan pakko kirjautua kun näin mitä ihanaa Katjushalle on tapahtunut :Heartpink nyt toivon kovasti tarrasukkia mukaan että pikkuinen jaksaa pysyä matkassa mukana jotta saatte ihanan käärön syliinne jonka todella olette ansainneet... Mutta hirmuisesti onnen haleja täältä vielä sinne :smiley-angelic003:Heartpink

Hei Leidit,
Rauhallista pääsiäistä on vietetty. Oltiin serkulla kylässä ja huomasi kyllä oman sisäänpäinkääntyneen olotilansa...! Onneksi mieheni on sosiaalinen, että piti perheemme puolesta "hyvää" juttua yllä ;) No vaikka ollaan ihan superalussa, niin pakkohan tästä tilasta oli kertoa, koska muutoinhan ruokalista sisältää juuri niitä ruoka-aineita joita ei saa syödä. Se meni ihan hyvin ja kaikki olivat hienotunteisia vaikka olin mehulasi kourassa muiden nautiskellessa hienoja viinejä. Eno haluaa välttämättä tulla kesällä vaimoineen meille remonttiavuksi. Tarvitaan lisää lämmintä säilytystilaa, joten miehenikään ei kiemurrellut irti avun tarjouksesta :)!
Olot on normaalit, pieni epämääräinen huono olo ajoittain vaivaa. Jollain lailla ei ymmärrä, miten siellä voi vauva kasvaa, kun ei mitään tunnu - mutta kai se voi vähäoireistakin olla. Vielä viikko ja päivä ultraan. Voi hyvän tähden!
Katjusha rv. 6+4

Tsemmpia Katjusha ultraan ! Meiän poika on nyt 8 viikon ja 2 päivän ikäinen. L82day, käynnistykseni päättyi raskausviikolla 42 sektioon, koska kohdunsuu ei auennut oksitosiinitipasta ja kalvojen puhkaisusta huolimatta 2 cm enempää. Vauvan sydän ei kestänyt enempää oksitosiinia. joten oli pakko leikata 16 tunnin synnytysalissa olon jälkeen. Pojalla on ensi viikonloppuna ristiäiset ja hänestä tulee Toivo edesmenneen isäni mukaan.

Hei Leidit,
Rauhallista pääsiäistä on vietetty. Oltiin serkulla kylässä ja huomasi kyllä oman sisäänpäinkääntyneen olotilansa...! Onneksi mieheni on sosiaalinen, että piti perheemme puolesta "hyvää" juttua yllä ;) No vaikka ollaan ihan superalussa, niin pakkohan tästä tilasta oli kertoa, koska muutoinhan ruokalista sisältää juuri niitä ruoka-aineita joita ei saa syödä. Se meni ihan hyvin ja kaikki olivat hienotunteisia vaikka olin mehulasi kourassa muiden nautiskellessa hienoja viinejä. Eno haluaa välttämättä tulla kesällä vaimoineen meille remonttiavuksi. Tarvitaan lisää lämmintä säilytystilaa, joten miehenikään ei kiemurrellut irti avun tarjouksesta :)!
Olot on normaalit, pieni epämääräinen huono olo ajoittain vaivaa. Jollain lailla ei ymmärrä, miten siellä voi vauva kasvaa, kun ei mitään tunnu - mutta kai se voi vähäoireistakin olla. Vielä viikko ja päivä ultraan. Voi hyvän tähden!
Katjusha rv. 6+4

Moi Katjusha:)
Hienoa, että teillä on hyvin alkanut sujua odotus!:) Säilitystilaa tosiaan tarvitaan enemmän, mekin hankittiin sitä varten lisävaatekaappi ja muut vaatekaapit aiotaan järjestellä uudelleen.

Raskaus voi tosiaan olla täysinkin oireeton ( ei kai mitenkään harvinaista), alussa hämmästelin samaa, mutta ilman oireita sitä ollaan vieläkin, kun alkaa jo raskausviikko 33..:)

Siellä ultrassa mullekin vasta tuli "todelliseksi", että mahassa todella on joku.. Pianhan pääsetkin jo näkemään pienen, hyvät tsempit sinne ultraan!:Heartred:grin

En kestänyt enää epätoivoista oloa ja unettomia öitä - varattiin tälle päivälle ultra ja siellä näkyi hyviä juttuja :) pikkuihmisellä on syke ja "kädet"
ImageUploadedByVau Foorumi1459338465.988737.jpg

Katjusha rv 6+6, Pikku-Iippo mitta tänään 6+4

Heippa, pistänpä vielä meidän viimeisimmät kuulumiset tänne. Eilinen kontrolliultra oli taas jännittävä. Alkuviikosta kramppaili pari päivää, että vähän hirvitti mitä tästä tuleekaan. No pieni oli kasvanut jälkeen tarmokkaasti. Pituutta hänellä oli 26 mm ja oli siis 2 päivää kasvussa edellä. Seuraava ultra sitten neuvolan kautta rv. 12. Mulla on eka käynti siellä ensi viikon keskiviikkona.

ImageUploadedByVau Foorumi1460791676.477933.jpg

Katjusha rv. 9+2

Heippa, pistänpä vielä meidän viimeisimmät kuulumiset tänne. Eilinen kontrolliultra oli taas jännittävä. Alkuviikosta kramppaili pari päivää, että vähän hirvitti mitä tästä tuleekaan. No pieni oli kasvanut jälkeen tarmokkaasti. Pituutta hänellä oli 26 mm ja oli siis 2 päivää kasvussa edellä. Seuraava ultra sitten neuvolan kautta rv. 12. Mulla on eka käynti siellä ensi viikon keskiviikkona.

View attachment 34472
Katjusha rv. 9+2

Katjusha:)
Kiva, kun päivität tänne. Hyvin on teidän pieni kasvanut ja varmasti kaikki sujuu hyvin:Heartred
Tsemppiä seuraavaan ultraan:love7

Täällä lisää ultrakuulumisia 12+5 ja siellä se pötköttää. Oli taipuvainen vain nukkumaan, mutta kyllä se sieltä sitten pikkuisen heräsi huitomaan. Isänsä nenä on hällä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1462884928.845786.jpg

Katjusha rv. 12+5

Täällä lisää ultrakuulumisia 12+5 ja siellä se pötköttää. Oli taipuvainen vain nukkumaan, mutta kyllä se sieltä sitten pikkuisen heräsi huitomaan. Isänsä nenä on hällä :)
View attachment 36050
Katjusha rv. 12+5

Oi kun ihku Katjusha:Heartred:Heartbigred

Hienoa, että alkuraskaus on ohitse, voitte keskittyä nauttimaan raskaudesta ja alkaa rakentaan pesää:grin

Täällä odotellaan synnytystä, jännää koska alkaa tapahtua:)
Rv. 38+0

Tähti, kyllähän hän on kuin oppikirjasta :)
Mulla on vauvan neulehaalari kohta kainalossa menossa :) Myssyn ja sukat/tumput voi valmistaa, kunhan saadaan joku haju sukupuolesta (vaikka tyttöhän hän selvästi on)
Sulla on todella jännät paikat edessä ja pian :D apua, miten nopeasti aika vierii! Toivotaan mallikasta ja turvallista maailmaan tuloa!!!!
Mulla alkaa virallisesti 2. kolmannes ilmeisesti 12.5. Pikkuhiljaa alkaa ehkä voida rentoutua. On tää ollut tosi jännittävää, mutta onneksi olen jaksanut käydä siellä akupunktiossa, että en ole ihan koko ajan hermona (pienen parasta ajatellen).

Tähti, kyllähän hän on kuin oppikirjasta :)
Mulla on vauvan neulehaalari kohta kainalossa menossa :) Myssyn ja sukat/tumput voi valmistaa, kunhan saadaan joku haju sukupuolesta (vaikka tyttöhän hän selvästi on)
Sulla on todella jännät paikat edessä ja pian :D apua, miten nopeasti aika vierii! Toivotaan mallikasta ja turvallista maailmaan tuloa!!!!
Mulla alkaa virallisesti 2. kolmannes ilmeisesti 12.5. Pikkuhiljaa alkaa ehkä voida rentoutua. On tää ollut tosi jännittävää, mutta onneksi olen jaksanut käydä siellä akupunktiossa, että en ole ihan koko ajan hermona (pienen parasta ajatellen).

Oho Katjusha:)
Oot varsinainen tehomamma:p
Mä oon aika huono tekeen itte, mutta vaatteita on tullut sitten ostettua senkin edestä ja kohta pääseekin niitä pukemaan:)

Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun saakka:Heartred

Hei flikat,

Mitäs teille kuuluu?
Tähti-73 - joko on lapsi syntynyt?
Katjusha - mitenkäs raskaus etenee?
Olen yhä onnellinen teidän puolesta ja hehkuttanut miehellekin teidän tarinoita!

Pahoitteluni, ettei minua ole näkynyt. Sai. Uuden kännykän ja hukkasin salasanat, jotka oli vanhaan kännyyn talletettuna - eli nothing personal! Olen kuitenkin käynyt iloitsemassa täällä raskauksien etenemisiä! Ihania fotoja! Ja jestas miten nopeasti aika menee!

Itselläni takana epäonnista luomuilua ja odotan ivf hoitoon pääsyä - ikävästi kesätauko tulee vastaan.

Tähti-73 lääkäri kovasti väitti ettei inssistä ole meidän kohdalla apua, joten jäi se kokeilematta.

Mun kkkierron ajoituksen ja työmatkan takia ela mahdollinen ivf olisi elokuussa. Harmittaa kun kallisarvoista aikaa kuluu hukkaan..

Katjusha - voisiko kanssasi vielä yv keskustella lisää lahjamunadolumaailmasta? Kun 42 ikärajapyykki ylittyi alkoi myös se vaihtoehto kiinnostaa...

Kaikkea hyvää tämän listan ihanille ja vahvoille naisille! May the force be with us!

L82day, kiva kuulla susta :)!
Meillä poksahti 15+0 ja hyvin on mennyt. Pieni on kasvanut aikataulun mukaan ja raskausvaivat ovat olleet kohtuulliset :)
Ehdottomasti voidaan jutella lahjamunasoluista. Kannatan niitä, sillä mahdollisuudet onnistua ovat tasan niin hyvät kuin luovuttajalla olisi, vauvan kantajan ikä ei paina :)
Tähti taisi synnyttää viime viikolla, mutta raportoinee itse :)
Katjusha

Hei flikat,

Mitäs teille kuuluu?
Tähti-73 - joko on lapsi syntynyt?
Katjusha - mitenkäs raskaus etenee?
Olen yhä onnellinen teidän puolesta ja hehkuttanut miehellekin teidän tarinoita!

Pahoitteluni, ettei minua ole näkynyt. Sai. Uuden kännykän ja hukkasin salasanat, jotka oli vanhaan kännyyn talletettuna - eli nothing personal! Olen kuitenkin käynyt iloitsemassa täällä raskauksien etenemisiä! Ihania fotoja! Ja jestas miten nopeasti aika menee!

Itselläni takana epäonnista luomuilua ja odotan ivf hoitoon pääsyä - ikävästi kesätauko tulee vastaan.

Tähti-73 lääkäri kovasti väitti ettei inssistä ole meidän kohdalla apua, joten jäi se kokeilematta.

Mun kkkierron ajoituksen ja työmatkan takia ela mahdollinen ivf olisi elokuussa. Harmittaa kun kallisarvoista aikaa kuluu hukkaan..

Katjusha - voisiko kanssasi vielä yv keskustella lisää lahjamunadolumaailmasta? Kun 42 ikärajapyykki ylittyi alkoi myös se vaihtoehto kiinnostaa...

Kaikkea hyvää tämän listan ihanille ja vahvoille naisille! May the force be with us!

L82day :) Mukava kuulla susta! En ehtinyt viä vastata, juu poika syntyi 13.5.2016... :) Nyt on 3 viikkoinen virkeä vesseli :Heartred

Elämä on kiireistä vauvan kanssa, mutta niin ihanaa:love7

Suosittelen sulle myös sitä inssiä, ei ne lääkärit aina kaikkea tiedä ja hienoa, että oot IVF-jonossa... toivotaan parasta! :Heartred:love7

Plussaonnea ja lämmintä kesää!!:happy::wav

Moikka Katjusha ja Tähti-73!

Ens alkuun onnittelut terveen poikavauvan syntymästä!! Happy4u! Mites meni synnytys? Varmasti kiirettä pukkaa javierailijoita riittää! Ihanaa, että joku onnistuu näillä kilometreillä! Eikös tämä ollut sinun esikoinen? Kiitos kannustuksesta, pitäisköhän sitä inssiä vielä kokeilla...ei se paljoa maksakaan. Ihania tutustumishetkiä pikkuiseen! Ihana kesä tiedossa! ❤️❤️

Katjushalla rv:t poksuu On se upeaa! Ihanaa saada kuulumisia Kiva kuulla lahjamuniksilla onnistumisesta, kovasti pyörii eri vaihtoehdot päässä, tyyliin it's now or never. Ja lohdullista kuulla, ettei vanheneva ruho ole siinä esteenä. Laitan sulle yv kunhan pääsen lomille lomps ensin. Työtahti ollut hurjaa...

On: mulla menossa dpo 4, joten ens viikon loppupuolella pääsee testaamaan. Nyt ainakin tuli hyödynnettyä, kun mun matka peruuntuikin. Toisaalta harmittaa, että hoitoa jouduttiin siirtämään sen takia...mutta toisaalta saadaan kesä vielä yrittää luomuna...toivoisin sillä tuloksia ja että asiat vaan lokaahtais lomalla kohilleen:-) mutta toivo korkealla täällä siis. Vielä ei ole muuta kuin nännit kipeenä...muistattekos miltä teillä alkoi tuntumaan vai tuntuiko raskaus alussa miltään? Ovis ainakin tuli kirkkaasti tikutettua Joten thumbs up
Palaillaan taas!

Take care!

Takaisin