Terve tytöt. Tulin tänne kurkkaamaan mitä kuluu. Onnea odottaville ja tsemppiä yrittäville.
Itsellä ei paljoa ole jäljellä. Toukan vuokrasopimus loppuu kuun lopussa. Odotus ollut niin helppoa. Ei vaivan vaivaa. En kyllä olisi uskonut 42v sen olevan helppoa. Kuvittelin että iän myötä kaikki olisi ollut hankalampaa, vaikeampaa, raskaampaa. Olen jaksanut kävelylenkit hyvin (n. 8km) useaan kertaa viikossa ilman ongelmia. Vatsa melko pieni ja kukaan ei usko että on jo täysiaikainen. Pidän tunikoita ja a linjaisia puseroita niin vieläkin tapaa ihmisiä jotka eivät tiedä että olen raskaana kun siitä mainitsen. Olen tietysti melko pitkä joten toukalla on on ehkä melko hyvin tilaa ilman laajennusta ulospäin. Uusia vaatteita en ole ostanut yhtään paitsi kaksi paria mamma leggareita. Joku aiemmin kysyi elämäntavoistani muutoin kun että syön kasvis, kala ruokavaliota olematta silti mikään viherpipertäjä. Syönyt vain multivitamiinia ja B vitamiinia kun en lihaa syö. Hoikka ollut aina, urheilullinen, rento, stressaamaton, duracell pupu kun kerta virtaa riittää. En ole koskaan polttanut, alkoholia ottanut kohtuudella. Ainoa ongelma jos sitä nyt ongelmaksi haluaisi kuvata on se että nukkuminen on muuttunut hankalammaksi. Herään aina kun kylkeä pitää kääntää ja mukavan asennon löytäminen hieman haastavaa. Olen normisti vatsallaan nukkuja. Magneesiumia aloin syödä kun pohkeita alkoi kramppaamaan.
Sekavasti nyt asiat tuli mutta pointtini on että uskokaa itseenne, tapahtuu mikä on tapahtuakseen!