42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Katjusha: Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun täällä puhutaan aina vain naisten arvoista, että millaiset arvot sun miehellä on? :D Mun miehellä on vajaa 50 miljoonaa siittiötä per millilitra ja hyvin liikkuvia noin 75 %. Mies oli ensin polleaa poikaa tulostensa suhteen, mutta sitten selvisi, että vielä vähän aikaa sitten suomalaisten miesten luvut liikkuvat reilusti yli sadan miljoonan :) Mutta toki hyvät nuokin ja lääkärin sanoin "kyllä tällä spermalla pitäisi raskaaksi tulla".

Dolcetti ei mitään hajua, mutta tiedän myös tuosta yli sadan miljoonan tyypillisestä suomalaistuloksesta. 70-lukulaisilla lukemat on usein hyvät mutta myöhempinä vuosikymmeninä syntyneillä valitettavasti koko ajan alenevat ...

Netissä myytävissä miesten hedelmällisyystesteissä on muistaakseni 15 miljoonaa plussan rajana, että alle tämän ei oikein luomuna ehkä onnistu.

Netissä myytävissä miesten hedelmällisyystesteissä on muistaakseni 15 miljoonaa plussan rajana, että alle tämän ei oikein luomuna ehkä onnistu.

Hei !
Jostain kuulin, että pitäisi olla vähintään 20miljoonaa.. Siis alarajalla silloin, että viä hyvät mahkut.. :rolleyes:

Katjusha: Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun täällä puhutaan aina vain naisten arvoista, että millaiset arvot sun miehellä on? :D Mun miehellä on vajaa 50 miljoonaa siittiötä per millilitra ja hyvin liikkuvia noin 75 %. Mies oli ensin polleaa poikaa tulostensa suhteen, mutta sitten selvisi, että vielä vähän aikaa sitten suomalaisten miesten luvut liikkuvat reilusti yli sadan miljoonan :) Mutta toki hyvät nuokin ja lääkärin sanoin "kyllä tällä spermalla pitäisi raskaaksi tulla".

Hei Docetti,
Meillä nyt oli 175milj., ja pesun jälkeen inseminaatioon tuli 17milj. hyvää yksilöä. Lääkäri totesi sen ihan hyväksi määräksi, joten saa nähdä miten käy... 70% eteenpäin liikkuvia.

Tänään dpo3.

Vielä sitä plussaa ei luomuna vaan ole silti näkynyt...:booty

Last edited by a moderator:
175 miljoonaa! Ohhoh.... Puhutaanko nyt varmasti samasta arvosta eli 175 miljoona / millilitra? Vai kenties koko näyte/ejakulaatio? Jos oli oikeasti 175 miljoonaa per millilitra, nin sulla on kyllä supermies! :D Vauva.fi artikkelissa muuten luki: "Raskauden mahdollisuus on sitä parempi, mitä enemmän siittiöitä on, aina 40 miljoonaan per millilitra asti. Tätä suuremmilla tiheyksillä hedelmöittymisen todennäköisyys ei enää kasva."

175 miljoonaa! Ohhoh.... Puhutaanko nyt varmasti samasta arvosta eli 175 miljoona / millilitra? Vai kenties koko näyte/ejakulaatio? Jos oli oikeasti 175 miljoonaa per millilitra, nin sulla on kyllä supermies! :D Vauva.fi artikkelissa muuten luki: "Raskauden mahdollisuus on sitä parempi, mitä enemmän siittiöitä on, aina 40 miljoonaan per millilitra asti. Tätä suuremmilla tiheyksillä hedelmöittymisen todennäköisyys ei enää kasva."

Hei Dolcetti! Tarkistin papereista..178Miljoonaa..
Tuo oli mitä muistelin :dance018

Kumpa vaan onnistuisi, aika alkaa olla lopussa ja yritystä ihan riitävänpitkään...

Plussatuulia teille! :gen014!!

Hei vielä, ihan normaali mies...tosin ei tupakoi, eikä juo ja paino ihanneluvuissa, urheilee.. Meillä ongelmaa ilmeisesti jossain "vasta-aine" asioissa, iän lisäksi.. :sad001 Siksi itse haluttiin kokeilla nyt inseminaatiota

Niistä Katjuska tänne myös kirjoittanut.

Lueskelin ajan kanssa tätä ketjua tuolta alusta asti ja teille yhä odottaville haluaisin lähettää paljon lämpimiä ajatuksia ja sympatiaa. Melkoisen vuoristoradan olette kaikki käyneet läpi. Toivon tosiaan teille kaikille, varsinkin sitä ensimmäistä toivoville, hirmuisesti onnea.

L82D, kirjoitit yhdessä viestissä: "Mulla kun havaittiin muutamia anovulatorisia kiertoja..." Miten nuo kierrot havaittiin? Mietin vaan itseäni ja sitä, mistä sen tietää mikä kierto on oikeasti hedelmällinen ja mikä ei. Varmaan ihan tyhmä kysymys, mutta aika ulapalla olen yhä näistä asioista :)

Mun miehellä oli 75 miljoona siittiötä muistaakseni. Hän on 35-vuotias vasta. Hyvin liikkuvia.

Dolcetti: joo ollaan luovutettu.harmittaa kun tulin 1.yrityksestä raskaaksi viime syksynä,silloin olin viittä vaille 41V. Päätyi kesketyneeseen keskenmenoon joka todettiin alkuraskauden ultrassa rv 13.lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kierto lyheni,sain ensin terot ne ei auttaneet,sitten luget,ne pidensi loppupätkän mutta ovulaatio aikaistui.sain vielä clomitkin mutta siltikään ei tärpännyt. Kyllähän ei sinänsä olisi halunnut luovuttaa mutta tuntui henkisesti niin rankalta.kaksi lasta saivat alkunsa aikoinaan todella helposti ja niin tämä enkelikin.en usko että kiertohäiriön vuoksi olisin enää raskaaksi tullut ja lääkärikin oli sitä mieltä että meidän olisi pitänyt hakeutua klinikalle.

Täällä monella jännät paikat! ! Onkos Tähti-73 mitään oireita?

[QUOTE, ! ="Dolcetti, post: 1390?. ? 195, , member: 95088"]Huomenta kai. kille!

Alon ult, ran mukaa. n gyne a. , rvio.! i ovulaationi ajankohdaksi perjantai. n, lauantain tai sunnuntain (KP 12,13 ja. 14), mutta CB:n ovulaatiot. ikun mukaan maksimaalisen hedelmällisyyden päivä oli jo keskiviikko (KP 10). Talletuksia, talletteluja? (hih, opin koko ajan uutta sanastoa) ollaan tehty KP 6, KP 8 (illalla), KP 11 aamulla ja seuraava kertaa tähdätään huomisaamuksi. Jossain sanotaan, että seksiä pitäisi harrastaa ovulaation aikana päivittäin, mutta lääkärini sanoi, että pari kertaa viikossa kyllä riittää ja joka toinen päivä on tosi hyvin. Mites te muut? Itse en halua kyllä pakkosuorittaa tämän asian suhteen vaan seksin pitää olla jatkossakin pääasiassa nautinnollista!

Kilpirauhaskokeen tuloksia en ole vieläkään saanut, joten soitin klinikalle. Tulokset tulevat kuulemma tänään iltapäivällä :nailbiting:

L82Day: Blaah sunkin laskeneelle AMH-arvolle. On se silti korkeampi kuin minun! :) Mitä sinulle arvosta kerrottiin ja miten se tulkittiin? Mistä tuo hcg-tulos sitten kertoo?[/QUOTE]
Moikka joko sait kilpparitulokset
Me ollaan kyllä panostettu talleruksiin ennen ovulaatiota ovulaation aikana ja pari pv sen jälkeen joka päivä
Tosin lääkärit sanoo että parin pvn välein riittää mut me halutaan maksimoida
Ennen ovista pidetään huoli että se ei olisi 3-5 pv vanhempaa tavaraa
Täytyy takoa kun rautaon kuumaa:-)
Go girl
Kuten taisin aiemmin kertoa alle 1 Amh arvo kertoo munasolureservin määrästä eli ne on vähentymään päin ja alle 0 pilkku 1 (nyt ei toimi mitkään välimerkit kunnolla) on menopaussi ja ei mahdollista tulla omilla muniksilla raskaaksi
Lahjamunasoluilla kyllä voi raskautus Laadustahan se ei kerro mitään
amh plus alkukierron ultraus alkufollikkeleiden määrästä kertoo parhaiten munasolumäärästä

HCG arvo kertoo istukkahormonin määrän veressä
Sen nousemisnopeus on yksilöllistä ja metku/pesu/net sivustoilta näet kuinka isot voi vaihteluvälit olla mutta pääsääntöusesti sen pitäisi alkuviikkoina tuplata 2-3 pvn välein

Lueskelin ajan kanssa tätä ketjua tuolta alusta asti ja teille yhä odottaville haluaisin lähettää paljon lämpimiä ajatuksia ja sympatiaa. Melkoisen vuoristoradan o. lette kaikki käyneet läpi. Toivon tosiaan teille kaikille, varsinkin sitä ensimmäistä toivoville, hirmuisesti onnea.

L82D, kirjoitit yhdessä viestissä: "Mulla kun havaittiin muutamia anovulatorisia kiertoja..." Miten nuo kierrot havaittiin? Mietin vaan itseäni ja sitä, mistä sen tietää mikä kierto on oikeasti hedelmällinen ja mikä ei. Varmaan ihan tyhmä kysymys, mutta aika ulapalla olen yhä näistä asioista :)
Ne on todettu hoitojen välikierroissa ja tutkimuksissa julkisella ultratessa
Eli kierron lopussa kun on ultrattu niin jos on novulaatio tapahtunut munasolusta tulee keltarauhanen joka näkyy munasarjoja ultratessa
Kolme kertaa on 3 vuoden aikana löytynyt ultrasta ettei näin ole tapahtunut
Muuten en sitä tietäisikään sillä en ole edes tikuttanut ovulaatioita kolmea vuotta

Hellou tytöt,
Täällä alkoi viimeinkin tapahtumaan; apteekin ovistestiin tuli äskettäin plussa ja varmistelin vielä digillä. Totta se on. Kahtena edellisenä päivänä testatessani dual hormone digillä, näytti nollaa. Luulen, että innostuin tikuttamaan tämän kierron niin myöhään, että estrogeenin nousulle ei saatu todisteita. Paikat on olleet kosteat sen jälkeen kun vuoto loppui, joten eiköhän se kieli hyvästä estrogeenistä. Luotan kehon tuntemuksiin, sanoin miehelle kolme päivää sitten että nyt on paikat sopivalla tavalla turvoksissa. Enkä ollut väärässä.
Kp 12 tai 14 / 26-30 -1 dpo yk mones.

Katjusha - loistavaa!! Joten eikun hyödyntämään tilannetta ahkerasti :-) Eurojackpottikin tuli suomeen joten kaikki on mahdollista!

Mulla on nyt 2 vkoa tyhjennyksen aloittamisesta ja pientä tihkua pyyhittäessä -ensi vkolla hcg testi. Testasin ovista piriuttani eilen ja negaahan se vielä näytti. Käännyn ehkä sille kannalle että odotan yhdet kkset ja annan kropan palautua, mutta sit seuraavasta kierrosta kimppuun!!

L82day hyvä pläni. Kyllä se hyvä merkki on, että kotitesti näytti sulle negaa. Mulle ei edes tehty kontrolliverikoetta.
Joo, mulla tuli siis kaksi vuotoa väliin ennenkuin sain ekan oviksen km:n jälkeen. Mutta luonto järjestää nämä asiat :)
Tsempit sinne - uutta putkeen!

Dolcetti: joo ollaan luovutettu.harmittaa kun tulin 1.yrityksestä raskaaksi viime syksynä,silloin olin viittä vaille 41V. Päätyi kesketyneeseen keskenmenoon joka todettiin alkuraskauden ultrassa rv 13.lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kierto lyheni,sain ensin terot ne ei auttaneet,sitten luget,ne pidensi loppupätkän mutta ovulaatio aikaistui.sain vielä clomitkin mutta siltikään ei tärpännyt. Kyllähän ei sinänsä olisi halunnut luovuttaa mutta tuntui henkisesti niin rankalta.kaksi lasta saivat alkunsa aikoinaan todella helposti ja niin tämä enkelikin.en usko että kiertohäiriön vuoksi olisin enää raskaaksi tullut ja lääkärikin oli sitä mieltä että meidän olisi pitänyt hakeutua klinikalle.

Täällä monella jännät paikat! ! Onkos Tähti-73 mitään oireita?
Hei! Ei mitään oireita, ei sitten mitään.. :confused013Inssi meni ihan kivasti, vaikka jotkut sanovat sitä "kivuliaaksi" ..Nyt vaan odotellaan:excited001

Tähti-73 toivottavasti sulla tärppää...
Voimia ja jaksamisia teille kaikille yrittäjille.

Takaisin