42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä nyt olen päätöksen tehnyt ja varannut gyneajan ensi viikolle kierukan laittoon. Kyllä mäkin jatkaisin yritystä sinnikkäästi mikäli noita kahta ei olisi siunaantunut. No onhan tässä vielä tämä kortti katsomatta eli mitä tästä kierrosta tuli. Muniksia vihloo, mutta niin lugekierrossa aina. Nyt taitaa olla dpo 11. Melko varma nega. Mutta niin se vaan on ja vuosi ja vähän ylikin on tullut täyteen ja elämää täytyy jatkaa eteenpäin. Toivottavasti erityisesti Tähti-73 ja Katjusha teidät palkitaan oman pienen nyytin (tai kahden) muodossa!

Rosann, no höh.. Päätös on siis tehty.
Kiitos, toivottavasti uurastuksemme palkitaan :)

Äiti viiden, höpön höpön - meneekö ohi koko homma. Mulle tulee joka päivä suunnilleen samanlainen ovistestitulos, jossa testiviiva suunnilleen puolet kontrolliviivan vahvuudesta. Ihan niinku viime viikonloppuna olisi ollut vähän vahvempaa, mutta en ole voinut julistaa plussaa - kun ero muihin on mitätön ;). No, ollaan oltu aktiivisia nyt viikon ajan, että oli miten oli - mahiksia on annettu! Testailenpa tässä vielä pari päivää..
Mulla on huomenna lääkäri ja ultra ja sittenpä sen näkee onko siellä munasarjassa mitään!
Hei Katjuska,
Toivottavasti sulla silti ovis tapahtui...mulla aina vahva viiva, mutta tässä kierrossa tyhjä blanko ollut, silti tuntuu, että ovis oli, koska lämmöt vähän koholla...mitään muita oireita ei ollenkaan. Eilen oli vähän menkkatuntemuksia, ei enää ja tänään kp30/29... Negaan varautunut tässä kierrossa.

Todella toivon, että teillä onnistaisi :flower

Täällä nyt olen päätöksen tehnyt ja varannut gyneajan ensi viikolle kierukan laittoon. Kyllä mäkin jatkaisin yritystä sinnikkäästi mikäli noita kahta ei olisi siunaantunut. No onhan tässä vielä tämä kortti katsomatta eli mitä tästä kierrosta tuli. Muniksia vihloo, mutta niin lugekierrossa aina. Nyt taitaa olla dpo 11. Melko varma nega. Mutta niin se vaan on ja vuosi ja vähän ylikin on tullut täyteen ja elämää täytyy jatkaa eteenpäin. Toivottavasti erityisesti Tähti-73 ja Katjusha teidät palkitaan oman pienen nyytin (tai kahden) muodossa!
Hei Rosann,
Kiitos :) Kirjoitinkin jo Katjuskalle, ettei mulla mitään oireita vieläkään, nyt kp 30/29...Outo ovis, ei näkynyt tässä kierrossa, kuten aina yleensä...tissitkään ei arat, kuten aina loppukierrosta. Lämmöt vähän koholla. Menkkoja ootellessa...

Hei tulin moikkaamaan teitä kun bongasin tällaisen ketjun. Itse 42 v lasta alettiin yrittää tasan vuosi sitten kun elämä asettunut, mukava mies ja aika tuntui oikealta lapsen ajoituksella. Muutama kuukausi sekstailtiin ilman suojaa ja nappasi sitten joululomalla. Selvä tunne oli kyllä kun kuukautisten piti alkaa. Rinnat kipeet, vatsa turvoksissa. Ei ole voinut helpompaa raskautta pyytää kun ei ole ollut mitään ongelmia tai vaivoja matkalla. Nyt 34 viikolla mennään joten loppusuora häämöttää. Joten kaikki mahdollista tässä elämässä. Tsemppiä kaikille, innokasta yrittämistä ja turhat pissan tikuttamiset roskiin. Keho kyllä kertoo tapahtumasta. Vähentää turhaa stressiä ja mahdollisuudet lisääntyvät.

Ehtoota! lyhyt omanapainen tervehdys..
Täällä yhä paksuna ja joka yö herään klo 2.00 alavatsakipuihin. Toivottavasti siellä vaan kohtu kasvaa☺

Hei Lady82,:gen014
Hyvinkö sinulla raskaus edennyt?
Mitä oireita sulla oli tässä positiivisessa kierrossa? ajattelin vain, kun mulla on nyt sellainen kierto, ettei mitään oireita.. negaa oletan, mutta positiivista sitä aina toivoo..

Hei tulin moikkaamaan teitä kun bongasin tällaisen ketjun. Itse 42 v lasta alettiin yrittää tasan vuosi sitten kun elämä asettunut, mukava mies ja aika tuntui oikealta lapsen ajoituksella. Muutama kuukausi sekstailtiin ilman suojaa ja nappasi sitten joululomalla. Selvä tunne oli kyllä kun kuukautisten piti alkaa. Rinnat kipeet, vatsa turvoksissa. Ei ole voinut helpompaa raskautta pyytää kun ei ole ollut mitään ongelmia tai vaivoja matkalla. Nyt 34 viikolla mennään joten loppusuora häämöttää. Joten kaikki mahdollista tässä elämässä. Tsemppiä kaikille, innokasta yrittämistä ja turhat pissan tikuttamiset roskiin. Keho kyllä kertoo tapahtumasta. Vähentää turhaa stressiä ja mahdollisuudet lisääntyvät.
Hei,
Hienoa, että noinkin helposti voi onnistaa. Onnea raskaudesta! :hello2
Ehkä meilläkin on vielä toivoa täällä.
Elätkö joten erityisen terveellisesti, kun noin helposti plussasit? Kerro vinkkejä

Hei,
Hienoa, että noinkin helposti voi onnistaa. Onnea raskaudesta! :hello2
Ehkä meilläkin on vielä toivoa täällä.
Elätkö joten erityisen terveellisesti, kun noin helposti plussasit? Kerro vinkkejä
Kiitos Tähti 73!
Olen aina ollut hoikka, syön kasvis kala ruokaa mutt en mikään himo viherpipertäjä varsinaisesti. Urheilen paljon, en jaksa stressailla asioista, rakastan elämää.
Naapurin nainen sanoi että hänen onkohan tätinsä on raskaana ja on 46vuotta. Ekaa hänkin odottaa.
Tsemppiä kaikille!

Huhhuh, miten hedelmällisiä ihmisiä! Oma äitini ei enää toisessa avioliitossaan kolmevitosena enää saanut lasta, ja itse olen ollut hedelmätön ainakin kymmenen vuotta, kun ei ole mitään kuulunut :)

Kiitos Tähti 73!
Olen aina ollut hoikka, syön kasvis kala ruokaa mutt en mikään himo viherpipertäjä varsinaisesti. Urheilen paljon, en jaksa stressailla asioista, rakastan elämää.
Naapurin nainen sanoi että hänen onkohan tätinsä on raskaana ja on 46vuotta. Ekaa hänkin odottaa.
Tsemppiä kaikille!

Hei Paupapau,
Nyt tulee kysymyksiä lisää, mikäli suot vastailla meille yrittäjille :rulez
- Söitkö jotain tiettyjä valmisteita/vitamiineja terveellisen elämäntyylin lisäksi? Itselläni kaikki tropit käytössä. Entä käytitkö alkoholia ennen tai jälkeen ovulaation, vaiko ihan täysiraittius?

Näitä asioita usein pyöritellään, miten pitäisi elää..

Kiitti valaisemisesta :notworthy

Hei vaan naiset!

Ja onnea ihanasta raskausajan lopusta Paupapau :Heartpink

Tosta raskaaksitulemisen yrittämisestä sen verran kun lukee näitä juttuja ja miettii aina kaikkea niin
mieheni ennen minun tapaamistani oli aikaisemmin ollut aviossa 10.v ja he olivat yrittäneet yhteistä lasta
tuloksetta ja hänen entinen vaimo oli tullut seuraavassa suhteessa raskaaksi joka kuitenkin oli mennyt kesken ja
mieheni oli miettinyt että hänessä jotain kun eivät olleet saaneet lasta mutta sitten kun me tapasimme ja rupesimme
hommailemaan yhteistä lasta niin onnisti melkolailla heti ja sen jälkeen vielä saimme kolme ihanaa lasta, elikkä
meillä on 4 yhteistä ja minulla edellisestä suteesta 1 joten viisi ihanuutta yhteensä, eli kummallisa ovat nämä
ihmisen tiet kulkea vai kuinka sen sanoisi...

Täällä ei vuoto ole vieläkään alkanut ja testi edelleen puhdas nega joten kierto vaan taitaa täällä pitkittyä ja
sen mukana myös on yrittäminen loppunut eli ehkäsyt täälläkin haetaan kehiin.

Onnea kuitenkin kovasti teille yrityksiin Tähti-73 ja Kathjusha toivon edelleen että te saisitte ne omat kääröt :love7

Rosann vielä loppukiri sielläkin... mahkuja vielä on kun vasta dpo12 meneillään :happy:

Äiti viiden, meillähän on koitettu minun ja kahden eri munasolun luovuttajan sukusoluilla, eivätkä tulokset ole olleet kannustavia. Nyt ollaan taas munasolujonossa. Lääkäri ehdotti seuraavaksi jopa luovutettuja alkioita, jos olisi juurikin niin, että myöskään mieheni sukusolut eivät geneettisesti ole priimaa. Kaikki testitulokset on näyttäneet hänelle pelkkää hyvää. Mutta eihän näistä tiedä. Tuskin lähtisimme noin pitkälle. Luulen, että meillä minun immuunipuolustusjörjestelmä vieroksuu alkioita, oli ne kenen tahansa. Mutta ei se auta kun uskoo että se vielä napsahtaa ja pysyy 9 kk. ..

Tsemppiä päivään!

Minäkään en oikein usko tuohon "rentoudu niin kas kummaa tulet raskaaksi" Mulla raskautumisen esteenä on ollut todennäköisesti kiertohäiriö. Tulin nuorena, jolloin kierto oli säännöllinen ja menkat runsaat, helposti raskaaksi. Kkm:n jälkeen kierto lyhentyi 23 päivään ja vaikka se saatiin korjattua lugejen avulla, niin kroppani oli niin "viisas" että päätti aikaistaa ovulaatiotakin niin ettei varmana onnistu sen puolesta. Eli kyllä se luonto mulle nyt yrittää kertoa että on liian myöhä lastentekoon. Mutta uskon että jos kaikkia droppeja vetäisin voisin kyllä onnistua, mutta päädyin pohtimaan asiaa sen kannalta että kaksi lasta minulle riittävät. Toivon todella että te Katjusha ja Tähti-73 onnistutte! En usko että te stressaamalla mahdollisuuksianne pilaatte. Eiköhän melkein kaikki lasta yrittävät stressaa jollain tasolla asiaa.

Heippa kaikille!
Ihanaa Paupapau kun tulit luomaan toivoa ihanalla tarinallasi! Mä uskon täysin tuohon stressiasiaan... tutkimuksetkin sen osoittaa, että jos on liian paljon esim.Työstressiä, naisen elimistö kokee ettei ole suotuisat olosuhteet hedelmöittymiselle ja jättää vaikka ovulaation välistä. Itselläni oli todella stressaava talvi ja niinhän se kesken meni. Nuo terveet elämäntavat ja hoikkuus auttavat myös varmasti. Mitä urheilua harrastat ja syötkö jotain lisäravinteita?

Mulla on ultra edessä, joten ans kattoo mikä on tilanne...
Tähti-73: oireina ollut rintojen arkuus, tihentynyt virtsaamistarve, väsymys, alavatsakivut ja turvotus.

Hei vaan naiset!

Ja onnea ihanasta raskausajan lopusta Paupapau :Heartpink

Tosta raskaaksitulemisen yrittämisestä sen verran kun lukee näitä juttuja ja miettii aina kaikkea niin
mieheni ennen minun tapaamistani oli aikaisemmin ollut aviossa 10.v ja he olivat yrittäneet yhteistä lasta
tuloksetta ja hänen entinen vaimo oli tullut seuraavassa suhteessa raskaaksi joka kuitenkin oli mennyt kesken ja
mieheni oli miettinyt että hänessä jotain kun eivät olleet saaneet lasta mutta sitten kun me tapasimme ja rupesimme
hommailemaan yhteistä lasta niin onnisti melkolailla heti ja sen jälkeen vielä saimme kolme ihanaa lasta, elikkä
meillä on 4 yhteistä ja minulla edellisestä suteesta 1 joten viisi ihanuutta yhteensä, eli kummallisa ovat nämä
ihmisen tiet kulkea vai kuinka sen sanoisi...

Täällä ei vuoto ole vieläkään alkanut ja testi edelleen puhdas nega joten kierto vaan taitaa täällä pitkittyä ja
sen mukana myös on yrittäminen loppunut eli ehkäsyt täälläkin haetaan kehiin.

Onnea kuitenkin kovasti teille yrityksiin Tähti-73 ja Kathjusha toivon edelleen että te saisitte ne omat kääröt :love7

Rosann vielä loppukiri sielläkin... mahkuja vielä on kun vasta dpo12 meneillään :happy:

Hei äiti viiden! Vieläkö vuoto tulematta ja millä kiertopäivillä menet? Onko oireita?

Itselläni kp32/28 ja nega aamulla, ei oireen oiretta, rinnat aivan vähän aristaa eilisestä lähtien... Niin ja olen elänyt tässä kierrossa miten sattuu, matkalla tuli juotua viiniä, muutenkin epäterveellisesti näin kesäloman kunniaksi.. Saa nähdä.

Last edited by a moderator:
Hei Tähti-73!

Vielä on täälläkin vuoto alkamatta eikä minkäänlaisa oireita täälläkään, nyt menossa kp39/28 ja
nega myös tänää täälläkin testattu... joten jos olisin raskaana niin pitäs kyllä jo näkyä testissä ku testissä.

Tähti-73 siellä saattaa vielä jotain tapahtuakin... toivottavasti ainakin :Heartpink

Heippa, täälläkin nega testattu- ihan odotettava tulos. Onpas äiti viiden kummasti venynyt kierto, ehkä ovuloimaton kierto? Toivotaan Tähti-73 että vielä voisi plussa tuosta kierrosta tulla!

Heippa, täälläkin nega testattu- ihan odotettava tulos. Onpas äiti viiden kummasti venynyt kierto, ehkä ovuloimaton kierto? Toivotaan Tähti-73 että vielä voisi plussa tuosta kierrosta tulla!
Hei! Ompa jännää.. millä kiertopäivillä negan testasit?
Testasin taas tänään ja no puhdas nega. Mahaa hirman repinyt ilmeisesti menkat lähestyy.

Tässä kierrossa olen päättänyt, että elän miten lystän, sipsejä tulee syötyä ja aion ottaa tänään tyttöjen illan aivan relax, tuskin kieltäydyn juomistakaan :smiley-angelic008

Hei Tähti-73!

Vielä on täälläkin vuoto alkamatta eikä minkäänlaisa oireita täälläkään, nyt menossa kp39/28 ja
nega myös tänää täälläkin testattu... joten jos olisin raskaana niin pitäs kyllä jo näkyä testissä ku testissä.

Tähti-73 siellä saattaa vielä jotain tapahtuakin... toivottavasti ainakin :Heartpink
Hei Tähti-73!

Hei, ompa sulla nyt erikoisen pitkä kierto...
Mutta voihan siellä silti jotain olla tapahtumassa,...
toivotaan parasta :Heartbigred

Jos tästä kierrosta tulee plussa, niin voi ainakin todeta, ettei ole elämäntapojen ansiota, kun on tullut syötyä ja juotua mitä ja miten sattuu..aivan kaikki kurinalaisuus kesätauolla, hehh
:excited001

Voi vitsi missä ne plussat viipyy :)?!!
Täällä alustava ovis-vilkutus testattu aamulla, so happy :D nyt kovasti odottelen LH-huippua.
Eilen olin vielä vakuuttunut että karheat päivät päällä, mutta tänään on jo limoja, eli tuntemukset ja estrogeeni-hälytys menee käsi kädessä. En ole aiemmin ollut näin kovilla rohdoksilla, joten tulen yllättymään jos ovis tulee ennen kp 15. En ole ovulaatiotestauksen asiantuntija, koska olemme viime vuodet operoineet labran kanssa ja limojen perusteella kotona. Digitestausta harrastin viimeksi joulukuussa ja silloin ovisplussaa kp 17 / 30.

Tsempit tytöt. Kyl me pärjätään.

Kp 11 / 26-30 yk since forever

Takaisin