40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on vuoto loppunut, lääkärissä käyty ja tero-resepti saatu. Lääkäri ultrasi ja kaikki vaikutti hyvältä. Kypsyvä follikkelikin näkyi ja lääkäri arvioi sen täsmäävän app:n arviota eli ei muuta kuin tikuttelemaan ovulaatiota, joka on arviolta ensi viikolla. Oma olo on väsynyt. Hormoonit kai sahaa miten sattuu. Tänään on migreeni ollut enempi vähempi seurana. Kahdet kooma-unetkin ottanut ja nyt oikeastaan iltaa kohden tuntuu, että ajatus kulkee edes vähän. Josko huomenna on parempi päivä.

@Tekevällesattuu onko sulla paljonkin noita ovuloimattomia kiertoja? Mulla on hieman epäsäännöllinen kierto niin yksityiseltä sain letrot tehostamaan ovulaatiota ja aikaistamaan sitä. Tosin ovuloin kyllä ilmankin mutta niiden kanssa ovulaatio on tosiaan ollut tehokkaampi ja huomaan selkeästi sekä testeissä että muutenkin milloin on ovis.

ON: Täällä menossa rv 6+2 ja ainoa merkittävä oire on väsymys/unettomuus. Tosin mull on Lugesteron käytössä niin en oikein tiedä onko tuo nyt oikea oire vai lääkkeen aikaansaama. Vielä pitäis kaks viikkoa kärvistellä ultraan. Jotenkin oma luotto raskauteen ja sen jatkumiseen on aika olematon. Oon ollut pitkään poissa työelämästä ja tällä viikolla oli lääkärikäynti tuon asian tiimoilta. Lääkäri ehdotti työkokeilua ja ristiriitaiset tunteet kun jos raskaus jatkuu niin siinä vaiheessa kun kokeilu mahdollisesti alkaisi niin on jo syksy pidemmällä ja raskaus ehkä näkyykin. En sanonut lääkärille raskaudesta yhtään mitään, kun ajattelin et tää menee kuitenkin taas kesken.

@Freyja86 En siis tiedä varmaksi onko tämä kierto ovuloimaton vai ei, yleensä mulla on ollut melkein kellontarkka kierto mutta nyt viimeisimmän keskenmenon (ja veikkaan että myös ikälisän) myötä kierto on mennyt tosi oudoksi joka sai mut epäilemään että ovuloinko enää ollenkaan… 😵‍💫

Nuo sun fiilikset raskauden epävarmuudesta on mulle todella tuttuja. Ekan keskenmenon jälkeen en luottanut seuraavaan raskaudeen laisinkaan ennen kuin se oli ylittänyt sen 17 viikkoa, ja kerkesin olla onnellinen muutaman viikon ennen kun taas matto vetäistiin pois jalkojen alta. Viimeisimpään raskauteen en luottanut missään vaiheessa ja keskenhän sekin meni - onneksi jo verrattain alkuvaiheessa. Oli aika rankkaa palata töihin noiden myöhemmin keskeytyneiden raskauksien jälkeen, kun näki sen myötätunnon ja säälin määrän työkavereiden kasvoilta, joten siinä mielessä ymmärrän hyvin tuon pohdiskelusi työkokeiluun menosta. Mut ota päivä kerrallaan jos voit, niin kauan kunnes toisin todistetaan niin kaikki on hyvin! ❤️

Eilen oli mulla eka kivuton päivä, jos ei sitä lauantain outoa välipäivää oteta huomioon. Vuotokin on vähenemään päin. Loppuisi nyt vaan nopeaa ja laskisi hcg-tasot.
Haluan vaan jatkaa yritystä mahdollisimman äkkiä. 🌈

Mulla ei toki montaa kiertoa ole tässä tikutettavana ollutkaan, mutta en ole onnistunut saamaan ovista näkymään testeissä. Pitäisi varmaan testata seuraavaksi kahdesti päivässä. Mulla on ollut hyvin säännöllinen 24pv kierto aiemmin. Välissä söin pitkään pillereitä ja vajaa 3v oli kierukka, joka poistettiin helmikuussa.
Kierto tuntuu palautuneen tuohon 24pv, mutta ovis on ollut hieman hämärä. Suurimmat merkit (lima) alkaneet siinä kp 9-10 paikkeilla, mutta hämää vähän näiden aiempien raskauksien alkamiset. Ensimmäisessä mahdolliset päivät jolloin touhuttiin kp 12 ja 13. Toisessa taas kp 7 ja 14.

@StarStrike Hyvä, että sait tero-reseptin uusittua. 👍🏻 Ehkä se kierto nyt hakee vähän paikkaansa vielä. Mutta odottaminen on varmasti turhauttavaa. ❤️

@Haavematkalla Kaikillahan ei ovistestit näytä ovista. Kahdesti päivässä testaaminen kannattaa kyllä kokeilla, jos sulla on tosi nopea huippu. Voihan sulla olla ollut ovis esim. kp12 ja luteaali kans 12pv. Voihan siittiöt joskus elää voisikin päivää. Mulla ainakin alkaa limat aina ennen ovista jo. Se on ilmeisesti luonnon keino säilöä siittiöitä odottelemaan h-hetkeä. 🤩

@Freyja86 Voi mä niin sun puolesta toivon, että varhaisultrassa tulisi hyviä uutisia. 🙏❤️

Täällä myös epäselvä tilanne... Testit on tummuneet hitaanlaisesti, mutta oireet voimistuneet.. Kävin tänään verikokeessa ja hcg-arvo oli vain 29. 😥 Mietin taaksepäin ja totesin, että ovis on mulla voinut olla myöhemminkin kuin ensin ajattelin, koska lopetin LH-testauksen pieneen näennäiseen viivan vaalenemiseen ja lämpöjä en oo nyt jaksanut mittailla. Mutta silti, kun eka haamun esiäiti tuli 8pv sitten, niin tuollainen arvo meinaisi sitä, että arvo olisi tuplaantunut 3 vuorokauden välein maksimissaan, eli hidasta olisi. Mutta jää nähtäväksi.. Pyydän maanantaina uutta verikoetta.

Täällä oon töiden alkukiireiden vuoksi käynyt vain reagoimassa ja myötäelämässä.

Tsemppiä @Puolikuu 🧡 jospa kuitenkin kaikki olisi hyvin 🙏🏻

Ja toivottavasti @Freyja86 varhaisultrassa kaikki on hyvin 👍🏻

Ja jaksamista kaikille uuteen kiertoon joutuneille/päässeille 🧡

Täällä ei vielä menkkoja eikä positiivista testitulostakaan.. edelliset menkat alkoivat 29.6. 🤷🏻‍♀️ ja lh huippu oli testien mukaan 14.7.
Torstaina ja tänään on tullut valkovuotoa, joka on ollut aavistuksen oranssiin/punaiseen vivahtavaa pikkuhousun suojassa... Liekö menkat tulossa vai mitä lie taas🤷🏻‍♀️ eiliseen asti rinnat tuntui painavilta ja merkiltä.. eilen illasta asti alavatsa tuntuu turvonneelta/painetta...
Pääsis nyt edes uuteen kiertoon 🤦🏻‍♀️

Huomenta!

Olen täältä ihan tietoisesti olut pois, kun mitään ei tapahdu meikäläisessä. Kp jotain 80 varmaan. Katsoin, että toukokuussa ollut viimeksi menkat. Eilen havahduin, että nännit ovat kipeytyneer ja muutaman päivän ollut tosi märkää alakerrassa, mahtaako nyt olla kuitenkin ovis tuloillaan, pitlästä aikaa. Nähtäväksi jää mitä tapahtuu 😁

@Puolikuu tsemppiä epäselvään tilanteeseen, toivottavasti kaikki hyvin kuitenkin 🤗

@Kesäheinä85 toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon, sitä itsekin odottelen 🤭

Muiden kuulumisia en sitten osaa kommentoida, tipahtanut ihan kärryiltä 🙈

img_1542-jpeg.158665
Tää SmileReader näytti et olis ollu muka kp7 ovis, mut en tiiä? En saanu muutoin tummaa viivaa testiin. Kp9 vasta talleteltiin, että tiedä sit… ja kp12 ja nyt on kp16, vois kyl tänäänkin testailla ja puuhailla jos jaksaa. Nukuin tosi huonosti, koska Bonuslapsen äiti taas vainoaa mua. Haen töitä eri kaupungista ja muutetaan jos ei muu auta. Kuopiossa olis yks tosi mielenkiintoinen työpaikka avoinna… :)

Liitteet

• IMG_1542.jpeg
    IMG_1542.jpeg
    109.7 KB · Katsottu: 4
Takaisin