@StarStrike Hyvä, että sait tero-reseptin uusittua.

Ehkä se kierto nyt hakee vähän paikkaansa vielä. Mutta odottaminen on varmasti turhauttavaa.
@Haavematkalla Kaikillahan ei ovistestit näytä ovista. Kahdesti päivässä testaaminen kannattaa kyllä kokeilla, jos sulla on tosi nopea huippu. Voihan sulla olla ollut ovis esim. kp12 ja luteaali kans 12pv. Voihan siittiöt joskus elää voisikin päivää. Mulla ainakin alkaa limat aina ennen ovista jo. Se on ilmeisesti luonnon keino säilöä siittiöitä odottelemaan h-hetkeä.
@Freyja86 Voi mä niin sun puolesta toivon, että varhaisultrassa tulisi hyviä uutisia.

Täällä myös epäselvä tilanne... Testit on tummuneet hitaanlaisesti, mutta oireet voimistuneet.. Kävin tänään verikokeessa ja hcg-arvo oli vain 29.

Mietin taaksepäin ja totesin, että ovis on mulla voinut olla myöhemminkin kuin ensin ajattelin, koska lopetin LH-testauksen pieneen näennäiseen viivan vaalenemiseen ja lämpöjä en oo nyt jaksanut mittailla. Mutta silti, kun eka haamun esiäiti tuli 8pv sitten, niin tuollainen arvo meinaisi sitä, että arvo olisi tuplaantunut 3 vuorokauden välein maksimissaan, eli hidasta olisi. Mutta jää nähtäväksi.. Pyydän maanantaina uutta verikoetta.