40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menkkoja ei kuulu,eilen valkovuotoa,nippailuja,negaa näytti taas aamulla. Selkää juilii. Joko nämä on vaan myöhässä,kun taas toiveet korkealla,mutta kun sitä niin toivoo..Välillä mietin miksi edes raskauduin yllättäen,kun sitten tuli eka keskenmeno😢 niin ei olisi näitä toive ajatuksia ollenkaan ja surua vaikka siitä on kuukausia..Ja onhan mulla nuo tytöt ja nuorimmainen aloittaa vitosluokan. Mutta se kaipuu on,että jos vielä kerran olisi raskaana ja saisi tytöille pikkusisaruksen. Tähän vielä lisättävä,että mehän hölmöt tytöille kerrottiin ja kun tuli keskenmeno oli niin raskasta selittää,kun halusi vain piiloutua maailmalta. Sanoin miehelle,että jos universumi suo meille vielä raskauden ei kerrota kellekään läheiselle,kunnes hitto synnytykseen menossa! Nyt vain olen,että alkais ne hiton menkat...
@Simpleornot83 Mulle kävi täysin samalla lailla että keskenmenon jälkeen nää ajatukset vahvistui niin isolle tasolle että paluuta vauvahaaveista ei enää ollut takaisin. Toivon paljon plussatuulia sinne❤️

Täällä menossa tällä hetkellä rv.7+2
Tätä plussaa edelsi edellisen kuukauden kemiallinen jonka jälkeen olin varma että en edes ovuloinut mutta ilmeisesti sitten olin. Me ei olla vielä kerrottu kellekkään, ainoastaan kaksi kaveriani tietää mutta meinaan kyllä pitää salassa muilta niin kauan kun ollaan varmasti varmoilla vesillä.

Ja niin paljon onnea @Puolikuu ❤️

Takaisin