40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla letrozolit ei ole oikeastaan vaikuttaneet luteaaliin, kierto on lyhentynyt alle 30/29 päivästä 26-27 päivään 🤔

Mutta kannattaa @Sandra84 kysyä niitä!

@Freyja86 toivottavasti haalea viiva lähtee vahvistumaan 🙏🏻 ja samoin @StarStrike 👍🏻 teillä on kunnolla nyt odottamista, tsemppiä 🧡

Täällä rinnat ovat muistuttanut olemassa olostaan taas koko päivän.. tää jatkuva jomotus lieveni jo vähän tässä aiempina päivinä että olin jo aika varma että menkat tulee... Kun jos tätä on ollut niin on hiipunut vähä ennen menkkoja tai sit oon saanut ne hurjat kaksi plussaa testiin... Nyt vaan jäitä hattuun ja jatkan piinailuja jos nyt on vasta dpo11 niin en kyllä vielä huomenna testaa.. ehkä ma tai vasta ti aamuna, jos menkkoja ei näy 🤔 saa pidettyä toivon yllä mahdollisimman pitkään... 🤷🏻‍♀️

Muokattu viimeksi:
Tämä raskaus ei meillä jatkunut. Vuoto ei ole kunnolla alkanut. Toivottavasti ei ihan nyt alkaisikaan, vaan vaikka keskiviikkona kun lähdetään takaisin kotiin. Surullista ajatella, että kotoa lähtiessä olin raskaana ja sinne palatessa en taas ole. Tai ehkä en enää edes ollut kotoa lähtiessä, hormoonia vain oli sen verta, että testeihin tuli viivat. Älkää pliis pahoitelko, tuntuu niin kurjalta tämä, että viestejä lukiessa nousee aina uudelleen ja uudelleen sitten pala kurkkuun ja kyyneleet silmiin. 🫶 Leuka rintaan ja yritän viettää kivan loppuloman perheen kanssa, löytää jonkun välin itsekseen, että voin soittaa lapsettomuusklinikalle ja perua sen verikoe. Kotiin tullessa jatketaan sitten tyhjältä paperilta. En ainakaan itse keksi syytä miksi ei jatkettaisi heti vain yritystä. Liekö kroppa on valmis onnistumaan edes heti perään uudestaan, mutta en voi vain oleskella ja olla yrittämättä. Toivon, että vielä tärppää ja tarrautua on terve ja alkaa kehittyä syliin saapuvaksi vauvaksi. Teroluteja tarvisin lisää. Toivottavasti ne saa suht helposti järjestymään.

Takaisin