40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut @Iltatähtikö 😍 Toivon että kaikki menee ongelmitta loppuun saakka. ❤️

Täällä menossa dpo 6, leposykkeet alhaalla ja hrv 56 eli mulle skaalan yläpäässä. Melontavaelluksella ollaan ja noiden tilaa pystyy täälläkin tarkkailemaan kellosta, testien vuoro on sitten joskus ens viikolla. Viime raskaudessa hrv tipahti raskauden myötä tosi alas, joten saa siitäkin jotain osviittaa ainakin jos muut ympäröivät olosuhteet on säilyneet samoina. Nukuttiin just teltassa kellon ympäri ja kohta aamukahvin keittoon ☺️

Tää on kyllä jo tosi vahva viiva, onnea 💖 Kemialliset jää usein tota vaaleammiksi ihan vahvimmillaankin!
Ajattelin just samaa mitä seuraillut kemiallisen kokeneiden testikuvia ja viivoja, että paljon haaleampia on olleet.

ON: saapa nähdä mitä tuleman pitää. Ovis oli vasta ja nyt onkin veristä vuotoa. Oli kyllä muutenkin erikoisen kivulias ovulaation aika. Mahaa juili, selkään sattui ja pakara oli aivan kosketusarka. Melko erikoisia oireita itselle.

Heipparallaa! Täällä ilmoittautuu uusi 🙋‍♀️
Mulla on viisikuinen typykkä ja kaveria hälle alettiin jo koettamaan. Takana imetyksen lopetus, kuukautiset ja juuri tikutettu ovisplussa. Dpo 0 tänään.
Niin innolla taas mukana jännäilemässä. 🤗
Joo, ja ikää mittariin tuli juuri 43. ☺️

Tervetuloa mukaan @Toive toisesta ☺️Toivotaan pikaista tärppiä sinne!

@Tekevällesattuu me ollaan aika samassa piinapäivässä. Mulla on menossa dpo5 ja yritän pitää itseni kiireisenä etten liikaa tarkkailisi mahdollisia kiinnittymisoireita 🤣

Otin just ennen ovista käyttöön Ouran ja yritän tarkkailla et miten se tulkitsee kuukautiskiertoa. Ainakin lämmöissä oli joku pieni nousu just ovulaatiopäivän jälkeisenä yönä. Muistaakseni luin jostakin että kiinnittyminenkin aiheuttaisi jonkun lämmön vaihtelun. Sitä odotellessa 🤭
Lisäksi aloitin juhannuksen jälkeen liikkumaan enemmän. Nyt oon lähes joka päivä kävellyt puolisen tuntia ja tuntuu et on paljon energisempi olo. Lisäksi oon tehnyt muutaman kerran viikkoon kotona kahvakuulatreenin. Oon ollut aiempien synnytysten jälkeen ja haastavan elämäntilanteen takia ihan rapakunnossa. Toivottavasti tuosta liikunnasta olis apua.

Takaisin