40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä @Sandra84 painon pudotukseen, se ei todellakaan ole aina helppoa vaikka olisi mitä apuja mukana!

Minä kävin tänään hieronnassa, olipa mukava huomata, että pitkästä aikaa pystyi kunnolla hieromaan! Hierojakin ihmetteli että nyt on kropassa paljon aiempaa vähemmän nestettä.. totesi että liekö ollut noin hyvä hieroa alaselkääkään koko sinä aikana minkä olen hänen luonaan kulkenut... Yli 7 vuotta.. 🙈 jospa tämä tästä vielä 💪🏻

Kunhan saan nestetasapainon hallintaan, niin jospa lähtisi kaikki muukin hiljoksiin nousevien energiatasojen myötä etenemään 🙏🏻

Samalla toki minullakin painonpudotus tavoitteena... Onhan se nyt 6kg vähempi mitä vuosi sitten... Jos ei menkkaturvotusta lasketa... 🙈

Hidasta on saada pois, mutta älyttömän nopeaan saisin painoa lisää 😝

Päivällä, kun istuttiin pojan kanssa tk:ssa odottamassa vuoroa, niin kirjoitin jo että "täällä ei ole vieläkään alkanut kunnon vuoto. Sitä samaa "ärsyttävää tuhruvuotoa" ollut monta päivää jo" . Se viesti jäi odottamaan lähetystä...mutta kotiin päästyä olikin tuhru muuttunut kirkkaan punaiseksi eli josko viimein merkkaisi uuden kierron alkaneeksi.. 😄 Melko odottelua oli. Ehti jo tulla turhautuneisuus pintaan, että ala nyt jo kunnolla vuotaa!! 😈🩸 Nyt ehtii ehkä ne pahimmat vuotopäivät tulla ennen viikonloppua. Silloin olen koko päivän metsässä, niin ei kyllä ole kiva edes niukemman vuodon kanssa.

Nyt mietintämyssy päähän millä kaikella voisi edesauttaa, jotta onnistumisen mahdollisuus olisi mahdollisimman hyvä.
Premom-sovellus ainakin on ihan pihalla missä kierto nyt menee ja oletettu ovis. Ovis olisi tuon olettamuksen mukaan jo muutaman päivän päästä. Josko se korjaa dataa vähän viiveellä. 🤷‍♀️

Mä seuraavat kaksi kiertoa syön ainakin royal gelee, ubikinonia, rautaa, mama vitskuja ja katson onko niistä mitään iloa 😅 ferri pitäis saada kyllä nousemaan. Tuskin vaan tolla nousee niin paljon.
Mulla on nuo samat nyt, paitsi rauta. Mietin aamulla, että tilaisinko taas Sideralia, mutta ehkä odotan tulevat labrat. Tällä tai ensi viikolla käyn niissä ja niihin ruukaa ainakin normi hemppa kuulua. Jos hyvä tuuri käy niin ferritiini olis myös mukana, mutta sitä en usko. Turhaa kai tuota rautaa ei pitäisi syödä, niin siksi odottelen varmaan nuo verikokeet.

Mulla on nuo samat nyt, paitsi rauta. Mietin aamulla, että tilaisinko taas Sideralia, mutta ehkä odotan tulevat labrat. Tällä tai ensi viikolla käyn niissä ja niihin ruukaa ainakin normi hemppa kuulua. Jos hyvä tuuri käy niin ferritiini olis myös mukana, mutta sitä en usko. Turhaa kai tuota rautaa ei pitäisi syödä, niin siksi odottelen varmaan nuo verikokeet.
Joo, ei sitä turhaan kannata popsia. Mulla ferri 7 ni vähän joutuu napsimaan. Hb ollut yleensä jotain alle 120.

Mamavitamiineissa on valmiiksi rautaa mukana, ainakin tuossa mun versiossa.. 🤔
Mulla on toki lisäksi vielä lisää rautaa joka toinen päivä.. koska ferrit on nyt 28, oli jo välillä 32 kun oli paljon alhaisempi joitakin vuosia sitten... Hemoglobiini on nyt ok jotain 126.. mutta rautavarasto kasvaa hitaasti..

Ennen viimeisintä raskautta mulla oli ferri muistaakseni jotain 13.. silloin oli ilmiselvää, että tarvin raudan rinnalle. Nyt sitten synnytyksen jälkeen se ferri oli jotain yli sadan, mutta täällä oli aiemmin siihen vinkkiä, että se arvo ei välttämättä näytäkkään oikein heti synnytyksen jälkeen. (Kaivan vähän myöhemmin nuo tarkemmat arvot) Mama-vitassa on tosiaan rautaa myös, niin sillä en tuota ole nyt kamalasti hosunut, mutta olis kiva kun sais sen kontrolloitua jossain kohtaa uudelleen. Ehkä otan sen reumakäynnillä puheeksi. 🤷‍♀️

Täälläkin testissä ubikinoli (luin jostain että se imeytyy paremmin kuin ubikinoni), raskausmonivitamiinit, pregnaidgeeli (ovista odotellessa!) ja rauta. Oon syönyt lisärautaa jo vuosia, eikä se vaikuta mulla ferritiiniin mitenkään, hg kuitenkin pysyy hyvänä sen avulla tai siitä huolimatta. Pitäisi mennä varmaan uusimaan rautainfuusio näiden viimeisimpien keskenmenojen jälkeen, mutta sinne pääsemiseksi tie on aika pitkä ja kivinen (sekä kallis) niin jotenkin se on nyt viivästynyt! Kuitenkin vointi on hyvä ja energinen, joten ehkä sille ei akuuttia tarvetta olekaan. Eräs lääkäri sanoi ettei näin ’pieneen naisihmiseen’ rautaa edes voi varastoitua kovin paljon, etenkin kun on runsaat kuukautiset ja urheilee paljon. Tässä siis vielä testaillaan josko näiden huonojen munasolujen joukossa jossain piileskelisi yksi hyväkin, optimistisia ihmisiä kun ollaan… mutta hyväksyn senkin jos ei. Onpahan sitten kaikki kokeiltu!

Mä aloitin viimeisimmän keskenmenon eli maaliskuun 2026 jälkeen Omega 3 ja ubikinolin. Lisäksi oon käyttänyt Minisunin Mama vitskuja. Toivotaan et noista olis apua ☺️

Täällä just ovulaatio käsillä. Tai en tiiä oliko se eilen vaiko tänään. Testit näytti positiivista la ja su. Sunnuntain testi oli Premomin mukaan himpun verran vahvempi kuin lauantain. Tänään oli jo lähes nega. Eilen illalla vaan huomasin selkeää ovisjomottelua mitä mulla on nuorempana ollut selkeämmin. Liekö sit Letroilla vaikutusta siihen et hiipuneet ovisoireet ovat palanneet taas selkeämpinä. Onneks ehdittiin talletella lauantaina, mies kun on töissä toisella paikkakunnalla niin työvuorot osui tietty just tärppipäiville. Nyt sit alkaa piinailu ☺️

Takaisin