Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onhan siitä vielä aika lyhyt aika verrattuna eiliseen. Mä katsoisin tilannetta parin päivän päästä että onko tummentunut. Mut onhan on tosi piinallista odottaa.Ei ole viiva ainakaan vahvistunut, melkein jopa haaleampi. Kai sitä pitää ostaa pari testiä lisää.
En oikein osaa iloita, kun takana kaksi keskeytynyttä keskenmenoa (2023) ja yksi (2024) tai kaksi kemiallista (viime kesän alkion siirron jälkeen tuli haalea viiva puolalaisella raskaustestillä, mutta en luottanut siihen, ainoa hoidoista tullut viiva).
Mulla muuten oli niin et sain dpo 12 iltapäivällä plussan, ja sit kun testasin dpo 13 aamulla, niin se oli saman vahvuinen tai jopa vähän hailurampi. Olin silloin huolissani, kun ajattelin et ilman muuta aamulla olisi vahvempi, mut ilmeisesti siinä oli niin lyhyt aika välissä ettei suurta eroa näkynyt noissa tikkutesteissä. Dpo 15 aamulla oli sit jo selkeämpi vahvistuminen.Ei ole viiva ainakaan vahvistunut, melkein jopa haaleampi. Kai sitä pitää ostaa pari testiä lisää.
En oikein osaa iloita, kun takana kaksi keskeytynyttä keskenmenoa (2023) ja yksi (2024) tai kaksi kemiallista (viime kesän alkion siirron jälkeen tuli haalea viiva puolalaisella raskaustestillä, mutta en luottanut siihen, ainoa hoidoista tullut viiva).
Ihan parasta! Ihanaa!!!@Adelia Uu, kerro sit ku teet testin!Mulla kans oli outo kierto, kun tuntu et ovis olis ollu aikaisemmin
Mä nyt tein tollasen joka näyttää ”6 päivää ennen menkkoja”, et onks se sit herkkä CB, mut ainakin se kertoo näin. Teen huomen aamulla vielä sellaisen missä näkyy viiva.
Olen kuullut tästä ilmiöstä muualtakin. Nainen tulee raskaaksi, kun se ainoan kerran käy vieraissa... Yleinen legenda, jota tapahtuu tosielämässä, ei pelkästään Kauniissa ja rohkeissa. Areenassa on nyt minisarja Kahden kanssa, liittyy vahvasti tähän aiheeseen. Katsoin ekan osan, mutta järkiminä ulvoo: " Ei voi mennä noin!", joten toistaiseksi jätin ekaan osaan. Mainitsin miehelleni sekä tuosta sarjasta että täällä olleesta tutkimuksesta. Hän katsoi minua jännästi ja kysyi, että kannustanko naisia siis kokeilemaan jonkun toisen miehen kanssa. No en.Tää oli mielenkiintoinen juttu, joka tuli vastaan instassa. En ole lähteitä kylläkään tarkastellut. Mut jaan sen nyt teille.