Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ole tainnut merkitä ellei sitä tule paljoa..eli pöksyihin asti.. joskus vuosia sitten saatoin merkitä, mutta en kyllä enää pitkään aikaan... Minähän olen siis pcosn vuoksi ja oman mielenrauhan vuoksi seurannut menkkojani siitä lähtien kun ne alkoivat tai ainakin siitä kun olin 15-16 vuotias kun alkoivat olemaan epäsäännölliset... Ja vaikka säännöllistyivät välillä ja välillä oli pillerit, niin silti kirjasin ylös, seinäkalenteriin ensin ja varmaankin nyt 10 vuotta äppiin..Noista raskaustesteistä on välillä vaikea sanoa kun voi olla viivanpaikkoja tai sitten ihan oikeita plussia. Inhottavaa kun sellainen osuu kohdalle, toivo kerkee herätä. Osa testeistähän antaa vieläpä aika helposti viivanpaikkaa ja aika törkeitä (selkeitä) viivoja.
Ootteko te merkinnyt appeihin tiputteluksi sellasta, et pyyhkiessä tulee ihan tummaa vanhaa verta muun liman seassa? Tai jos sitä päätyy pöksyihin asti? Mul ei oo nyt ennen oikein ollut tällästä, tässä ja viime kierrossa oli. Ei sillä varmaan oikeasti väliä ole mihinkään muuhun kun itselle muistiin, mut kuhan nyt kyselen.![]()
– Tanguy ja minä olemme hyvin innoissamme. Olen hyvin kiitollinen. Tiedän, että tämä on etuoikeus ja ihme, Portman kuvailee.
Portman kertoo lehdelle nähneensä läheltä kuinka vaikeaa raskautuminen voi olla, sillä hänen vanhempansa työskentelee hedelmällisyyslääkärinä. Aiemmin People-lehti on kertonut, että Portmanin isä Avner Hershlag on hedelmällisyyslääkäri.
– Kasvoin kuullen, kuinka vaikeaa raskaaksi tuleminen on. Elämässäni on monia rakkaita ihmisiä, joilla on ollut niin vaikeaa sen kanssa, että haluan olla kunnioittava myös heitä kohtaan. Se on kaunis ja iloinen asia, mutta ei myöskään helppo, Portman toteaa Harper's Bazaarille.
Nyt kyllä en muista kaikkea. Ryeqo tabletit oli viimeksi, mutta sitä ennen en muista…? Jonnekin tänne olen varmaan kirjoittanut@Kanelikierre Toiset on sanoneet, että kuitenkin itse paistettuna vähemmän paha.. Multa sellainen vinkki, että laita neula ensin iholle pistämättä. Se nipistä vähän niin kuin hyttysen pisto. Sit kun rauhassa painat läpi, ei oikeastaan tunne enää muutu siitä. Itsellä ainakin mielikuva oli pahempi kuin itse teko.Mulla on nyt välikierto, ilmeisesti ei siirretä heti seuraavaan kiertoon. Pitkä odottelu, kun pitemmän puoleinen kierto.
@StellaMom Voi ei, on kyllä todella harmillista ja surullista, että nyt kävi noin.@Sandra84 Sullahan kuivatettiin endoa? Mitä siinä oli lääkkeinä?
Tsemppiä piinailijoille testailuun ja odotteluun.![]()
Niin.. toivottavasti ei tosiaan luo kenellekään semmoista kuvaa tuommoiset uutiset, että hedelmällisyys on kuin runsauden sarvi ja perheen perustamista voi lykätä vaikka kuinka pitkälle hamaan tulevaan. Saattaa olla kurja todellisuus edessä, jos on luottanut vain median luomaan mielikuvaan ja se oma juna onkin jo mennyt tai ainakin perävalot jo näkyvissä.^ Mä bongasin kanssa sen uutisen
...ja mietin itse, että olikohan nyt hoitojen tulosta vai luomu; tästä oli ehkä tulkittavissa että luomu. Eihän se kuulu kellekään, mutta itseä jotenkin häiritsee se, kun toisinaan tuntuu siltä, että tällainen antaa vähän väärää kuvaa siitä hedelmällisyyden määrästä, jos julkkiksen lapsi on hoitojen tulosta ja annetaan ymmärtää jotenkin jotain muuta. Toisaalta itsekään en halua tutuille juuri tästä teemasta tai mahdollisista hoidoista puhua, joten ymmärrän hyvin etteivät muutkaan, oli julkkis tai ei.
Hankalaa, en tiedä mitä ajatella, mutta ehkä pitää ottaa se positiivisin tulkinta ja se on varmaan just toi että toivoa on.
"Hold your horses.." vai miten se menee. Kuten aina.. tarkistan, tarkistan ja yritän olla tarkka, etenkin vauvaan liittyvissä asioissa. Nytkin.. eli ei teroja ennen kuin imetys loppuu. Niitä ei pidä käyttää imetyksen aikana. Tutkin sitä nyt tässä yöllä, kun puntaroin terojen aloittamista ensi kiertoon. Imetystä en ole lopettamassa vielä täysin, joten mennään olemassa olevin keinoin sitten eli oviksen bongaus ja vitamiinit. Tavallaan vähän harmittaa, mutta.. noh.. tavallaan ei. Oma valinta, priorisointi, etten imetystä vielä lopeta. Vaikuttaa ettei vauva ole siihen valmis.Eipä tarvinut pitkään jännitellä tai tuhlata testejä.Täti pyyhälsi jo tänään...taas. Melko lyhyeksi jäi siis kierto.
Noh.. uutta matoa koukkuun. Liekö on terojen haaskausta tämmöisillä kierroilla niitä ottaa vielä mukaan. Mies oli sitä mieltä, että otetaan. Tänään hän oli taas myymässä vauvatavaroita, niin tuli kysyttyä, että mitä hän nyt on oikeasti mieltä, että yritetäänkö vielä sisarusta lapsille vai ei. Lopputulema oli siis, että todellakin yritetään. Otetaan terot mukaan ja tulee jos tulee. Eli ihan samalla sivulla ollaan edelleen.
..eikä vauvatavaroita myydä vielä..
Sen kummenpiin hoitoihin ei olla lähdössä ja se on minustakin ok. Jos meille ei vauvaa enää suoda, niin sitten se on jossain tarkoitettu niin. Mulla olikin vielä reseptillä teroja!! Eli mikä onnenpäivä oli huomata se. Ei tarvitse heti olla kinuamassa missään uutta reseptiä.
Ps. Tänään oli uutinen iltasanomissa; Natalie Portman 44v. odottaa kolmatta lastaan. Toivoa on siis.![]()