40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
SelkeĂ€sti vahvistunut Moosee 😍

TÀti-ihminen tÀÀllÀ lÀhes samat dpo:t (tÀnÀÀn ehkÀ 7), ihan varma en ole kun en ole ovista tikutellut,ja todellakin tekis mieli painella kaupoille ostamaan testejÀ. Mieli keksii oireita vaikka tiedÀn ettÀ samaa etovaa oloa mulla on aina oviksen ja menkkojen vÀlissÀ.

Jos malttia perjantaille odottaa, tuskin itseni tuntienđŸ«Ł

SelkeĂ€sti vahvistunut Moosee 😍

TÀti-ihminen tÀÀllÀ lÀhes samat dpo:t (tÀnÀÀn ehkÀ 7), ihan varma en ole kun en ole ovista tikutellut,ja todellakin tekis mieli painella kaupoille ostamaan testejÀ. Mieli keksii oireita vaikka tiedÀn ettÀ samaa etovaa oloa mulla on aina oviksen ja menkkojen vÀlissÀ.

Jos malttia perjantaille odottaa, tuskin itseni tuntienđŸ«Ł
No niin, onpa hyvĂ€ kun saa vertaistukea 😅

Ylitin kyllĂ€ itseni tĂ€nÀÀn kauppareissulla, seisoin testihyllyn edessĂ€ ja kĂ€vin kovaa kamppailua itseni kanssa, en napannut kĂ€rryyn mukaan 😅

Toinen kompastuskivi tuli apteekin ovella, olin jo astumassa sisÀÀn, kun Ă€kkiĂ€ kurvasin pois đŸ€­ TĂ€mĂ€ on ihan kauheeta, mutta kerrankin jĂ€rki voitti. Mies eilen illalla kysyi, joko on raskaustesti tehty, tietÀÀ jo tĂ€mĂ€n addiktion, kerrankin sain sanoa, ettĂ€ en ole tehnyt, pitĂ€isikö đŸ˜…đŸ€­

Moi!
Oon vÀhÀn aikaa seurannut tÀtÀ ketjua ja pÀÀtin nyt liittyÀ mukaan. Oon 40v ja kolmas lapsi toiveissa, edelliset 5v ja 3v. MeidÀn on ihan hyvÀ nÀinkin, mutta jotenkin silti toivon vielÀ yhtÀ lasta ja ajattelen, et olis kiva, kun lapsilla olisi enemmÀn kuin yksi sisarus.

Ollaan tjottailtu lokakuusta, tosin mÀ oon kyllÀ yrittÀnyt ajoittaa oikein jo siitÀ lÀhtien. TylsÀÀ, ettei ole vielÀ tÀrpÀnnyt. Nyt hain ovistestejÀkin, ettei jÀÀ siitÀ kiinni. Mietin tÀrppÀÀkö enÀÀ ollenkaan, kun mun kierto on lyhentynyt aiemmasta noin 28 pÀivÀstÀ noin 25 pÀivÀÀn. Tosin appi nÀytti, ettÀ aiemminkin on ollut myös lyhyitÀ kiertoja. Onko teidÀn muiden kierrot lyhentyneet aiemmasta? EntÀ tiedÀttekö, ettÀ joku olis tullut raskaaksi lyhentyneellÀ kierrolla?

Moi!
Oon vÀhÀn aikaa seurannut tÀtÀ ketjua ja pÀÀtin nyt liittyÀ mukaan. Oon 40v ja kolmas lapsi toiveissa, edelliset 5v ja 3v. MeidÀn on ihan hyvÀ nÀinkin, mutta jotenkin silti toivon vielÀ yhtÀ lasta ja ajattelen, et olis kiva, kun lapsilla olisi enemmÀn kuin yksi sisarus.

Ollaan tjottailtu lokakuusta, tosin mÀ oon kyllÀ yrittÀnyt ajoittaa oikein jo siitÀ lÀhtien. TylsÀÀ, ettei ole vielÀ tÀrpÀnnyt. Nyt hain ovistestejÀkin, ettei jÀÀ siitÀ kiinni. Mietin tÀrppÀÀkö enÀÀ ollenkaan, kun mun kierto on lyhentynyt aiemmasta noin 28 pÀivÀstÀ noin 25 pÀivÀÀn. Tosin appi nÀytti, ettÀ aiemminkin on ollut myös lyhyitÀ kiertoja. Onko teidÀn muiden kierrot lyhentyneet aiemmasta? EntÀ tiedÀttekö, ettÀ joku olis tullut raskaaksi lyhentyneellÀ kierrolla?
Tervetuloa!

Oma kiertoni on lyhentynyt n. 28 pÀivÀstÀ 24-26 pÀivÀÀn (viime kierto jopa vaan 19 pÀivÀÀ, ehkÀ ovuloimaton). Ei vielÀ yhtÀÀn plussaa ja yk 16 menossa.

Moi!

Minulla alkoi just lyhentymÀÀn ennen tÀrppiÀ, normaalirytmi on ollut 28-30pv, ja viimeisin kierto oli vain 21 pÀivÀÀ. Ja seuraavaa ei sitten tullut. Ainoa mitÀ mietin nyt et pitÀiskö ottaa laskettu 28pv mukaan vai 21 pv mukaan? On ollut aikaiset oirehdinnat ja vahvat viivat viikkoihin nÀhden muuten. Mutta varmistus tulee sitten nt-ultrassa varmaankin.

Eli joo, ihan on vielÀ mahdollista tulla raskaaksi.

Takaisin