40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mambonumber5 tervetuloa mukaan! Tässä iässä kannattaa ottaa jo vähän lisäravinteitakin mukaan. Ei niistä ainakaan haittaa ole :). Ubikinoli isompina annoksina on ainakin sellainen, jolla voi vaikuttaa vähän munasoluihin, jotka on tässä iässä usein se heikko lenkki.

On: ouran lämmöt nousi eilisestä, ja aamun testi oli ehkä vähän vahvempi kuin eilisen ip. Taidan seuraavan kerran testata vasta ma, et jää se 48h väliin. Edelleenkään ei oikein ole mitään oireita, rinnat ehkä tuntuu painavammilta jotenkin, mut eivät ole varsinaisesti kipeät. Ai niin, Oura hälytti et leposyke normaalia korkeampi. Katsotaan tuleeko huomenna jo minor signs. Huomenna olis siis ollut menkkojen alkupäivä.

Koitan miettiä, et todennäköisyys kemialliselle tai km on tosi tosi iso, mut jotenkin mieli jo vähän kuvittelee et mitä voisi olla jos ei menisikään kesken. (Toivottavasti on ok puhua näitä juttuja täällä, kun vielä ei mikään raskausketju tunnu omalta)

@Moosee Hienoa, että on positiivisia merkkejä ilmoilla! On mun mielestä ainakin täysin ok tässä ketjussa olla ja asioita puida. Onhan se jännittävää aikaa tuo loppukierto, sitten kun menkkojen alkamispäivä tulee ja menee, niin alkaa uskoa plussaan enemmän. Mukava saada tähän ketjuun lisää plussia. 😍

Täällä leposyke laski normaaliin näin toisena kunnon vuotopäivänä 🤔
Joten eiköhän @Moosee sykkeen nousu indigoi jotain myös 🙏🏻

Täällä luvuissa tulee mietittyä liikaa.. mieheltä kun kyselin että onko hän miten tosissaan mukana ja vieläkö hoidot on ehdoton ei...

Lopulta kertoi että oli kirjannut tässä kierrossa paperille ylös päivän jolloin hänelle tuli olo että nyt on tärpännyt... Hän näytti paperin ja siinä oli se päivämäärä jolloin oletin itsekin mahdollisen hedelmöittymisen tapahtuneen 😱 ja siitä päivästä lähtien leposyke oli koholla tähän päivään asti... 💔

Mietinkin tässä että pitänee jatkaa yrittämistä ja akupunktio hoitajan ohjeiden mukaan kohdun verenkierron parantamista... Ja sit mietin progetukea oviksen jälkeen... Pitänee selvitellä.. ja ehkäpä käyn ostamassa sitä ubikinoliakin taas... 🤔

Pahoittelut heti alkuun. Mulla on jotenkin ihan mahdoton usein kommentoida kaikkea aikomaani, sillä lueskelen useampaa eri ketjua, ja menen ihan sekaisin. En siis usein heti luettuani kerkeä kommentoida, joten siinä vaiheessa kun palaan asiaan, olen vielä enemmän sekaisin. 🙈

Pikaisesti noista lisäravinteista, niin minähän tilasin kunnon läjän niitä tähän kiertoon, ja aloitin kaikki kerralla heti (tai niin pian kuin tulivat). Tuon johdosta aikoo olla vaikea analysoida mistä on hyötyä, ja mistä ei. Gelee royalesta tuli mulle (käsittääkseni) jotain outoa, mutta tilasin sitä varmuudeksi toisen valmisteen, joten katsotaan mitä käy. Ubikinonia olen syönyt alkukiertoon. Ubikinoli vasta saapui, johon taidan vaihtaa huomenna. Mulla menee myös joku monivitamiini ja nac, sekä välillä joku omega-3. Ja ai niin, posti toi myös donafertyn. En tykkää yhtään, että se on annospusseissa. Niin kuin miksi se on? Se pitäisi myös liuottaa veteen, mutta se ei kyllä hyvin minusta liukene. Kippaan siis pussin sisällön suuhun ja juon vettä päälle. 🤭
N. viikon+ kuluttua pitäisi olla ovis. Yritän muistaa ilmoitella mitä vaikutuksia huomaan, jos mitään. Eihän noista siis välttämättä heti mitään iloa ole, mutta koitan mennä näillä muutaman kuukauden, josko edes silloin.
Ikävä sanoa, mutta mikäli näistä ei huomaa paljoakaan konkreettista apua, niin aktiivinen yritys täytynee sitten koittaa siirtää sivummalle. Ikää vain on jo sen verran, ettei paljon radikaalimpiin hoitoihin viitsi enää lähteä. 🙃

Onnea vielä kaikille plussista ja niiden yritykseen! 🥰

Olen tässä kyllä aika pessimistinen omista kokemuksista taas. Kaksi solua ja tänään apissa oli yksi niistä hedelmöitynyt. Tämä kuulostaa niin samalta kuin eka kierros josta ei tullut pakastettavaa. Toivoisi nyt jotenkin edes se yksi mutta sekin voi olla liikaa toivottu.
Varmasti vetää mielen matalaksi. 🫂 Tosi ikävää, että vain yksi hedelmöittynyt. Nyt pitää vain toivoa, että se jaksaa, kiinnittyisi ja pysyisi matkassa loppuun asti. Toivoa on vielä🤞🏻 Onko lääkäri kommentoinut jotenkin tuota tilannetta?

Kiitos ❤️ Oon jotenkin jättänyt tästä puhumisen ystäville ja perheelle koska olen ehkä pelännyt reaktiota, koska viides lapsi. Mitä jos en tulekaan enää raskaaksi jne. Sain jo neljännestä kommentteja että se harmitti vauvakuplassa. Miehen kanssa meillä on ollut aivan mahtavat keskustelut asiasta ja hän ei ollut uskaltanut edes toivoa lasta koska mulla jo 4. Jotenkin uskalsin itse sen todeta hänelle että halua on mutta pelkoakin. Nyt hän on innoissaan mukana ja odottaa kovasti jos vielä saataisi yksi rakkauspakkaus lisää ❤️
Kovasti tsemppiä ja onnea yrityksellenne! 💖

Voin sanoa että tässä iässä se ei ole välttämättä oo ihan helppoa enää, mutta mahdollisuudet onnistumiselle ovat kuitenkin vielä suht hyvät ☺️ Kannattaa varautua siihen, kun omat sukusolut enää priimaa ole niin raskautuminen voi kestää, tai että jos se plussa nyt tulisikin kohtuu nopeasti, mutta keskenkin voi sitten herkästi mennä. En halua lannistaa enkä pelotella, ikä tuo tullessaan haasteita vaan ei oikein muuta voi kun yrittää 🌈🤞

Ostin ekaa kertaa elämässäni ovulaatiotestejä 👀 Flo sovelluksen mukaan tiistaina 14.4 alkaisi ovulaatio, kierukka poistettu juuri ja 4vuotta oli kuukautiset pois. Viimesyksystä lähtien alkoi vähäisesti niin että olen pystynyt kirjaamaan ylös tuonne. Kai mä yritän kokeilla noita jos vaikka saisi bongattua oviksen 😱 Apua miten vauvakuume saa pään sekasin 😅

Takaisin