40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Pikkutytöt Onnea kaksosonnesta! Toivon sydämeni perukoilta, että kaikki menee hyvin!

Minä siirryn taustailemaan määrittämättömäksi ajaksi. Saimme sen ikävämmän uutisen tänään, eli miehelläni on syöpä. Tarkempaa määrittelyä ei vielä ole tyypistä, mutta seuraavaksi odotammekin Syöpäkeskuksen suunnalta yhteydenottoa. Toivon mukaan pääsemme sitten syöpähoitojen jälkeen jatkamaan hoitoja, jotka ei koskaan ehtineet alkamaan. Puhuttiin jo, että ei sitten enää kevyitä hoitoja, vaan jos mahdollista niin IVFään siirrytään heti kun mahdollista.
Voimia. :red-heart:

@Pikkutytöt Ihan täydellisen ihana uutinen 🥰 Minähän oon kans tällä palstalla toivonut meille niitä kaksosia 🤗

@LimiLoon Voimia ja jaksamista teille ❤️

Meillä tosiaan se tuplastimulaatio käynnissä ja nyt näkyi eniten folleja mitä on ollut 9+5, niitä pitää kasvatella vielä ja ultrataan keskiviikkona uusiksi. Toivotaan, että sieltä tulisi nyt blastoja ja terve löytyisi lopulta 🙏

@LimiLoon Olen tosi pahoillani. ❤️ Tosi paljon voimia tulevaan. Muista pitää huolta itsestäsi. Jos löytyy geneettinen taipumus syöpään, teillä on oikeus alkiodiagnostiikkaan. Tai näin ainakin meille sanottiin aikanaan. (Mieheni "syöpägeeni" periytyy 50/50 todennäköisyydellä.)

@Vapaalaskija hienoa 🤩 Toivotaan hyviä uutisia myös tämän päivän ultraan ja että hoitokierron lopputuloksena olisi raskaus. 💗

@Täti-ihminen tsemppiä piinailuun. 💗

Täällä tänään jo dpo12, ennätyksiä rikotaan. 😳 Lämmöt laski lauantaina tasolle, joka enteilee vuodon alkamista. Ovat pysytelleet siitä saakka alhaalla, mutta vuotoa ei vain näy. Voimakkaat kuukautiskivut olleet läsnä jo monta päivää ja tunne, että vuoto alkaa rytinällä.
Viime yö oli surkea. Illalla nukahdin jo 20.30, mutta heräsin vessaan 22.30. Unen sain uudelleen vasta joskus kolmen jälkeen ja kello soi 5.30. Tuon muutaman tunnin pätkän nukuin todella levottomasti ja olin kuin kevyessä horroksessa vain. 😴
Koska luteaali on jo ennätyspitkällä, tein ainoan kaapissa olleen testin aamulla. Rfsu varhainen ja ihan puhdas nega. Ei edes viivanpaikkaa.
Alkaisi nyt vuoto, niin pääsisi uuteen kiertoon.

Ja muoks. Uusi kierto starttasi juuri. 🩸

Muokattu viimeksi:
@Upana kiitos 🤗 ja tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon.

Odotukset on jotenkin korkealla, koska hedelmöitys on nyt hishoriallisesti tapahtunut kaksi kertaa peräkkäin. En ole ikinä ovuloinut näin peräkkäin. Olen tästäkin jo kiitollinen 😊 Tosin, eipä tämä ovulointi nyt ihan satavarma ole, että tapahtuu, mutta aika näyttää kuinka käy.

@Sandra84 Voi, kun pitää odotella. Toivottavasti odottelu on sen kaiken arvoista! 💖

@Vapaalaskija Oi, onpa hienoa että on tullut tulosta! 🤗 Nyt toivotaan montaa hedelmöitystä ja riittävästi blastoja! Jos olet toivonut kaksosia, niin suostuvatko siirtämään kaksi alkiota, jos tulisi vähintään kaksi?

@Upana Pahoittelut uudesta kierrosta. ❤️ Mutta hyvä, että oli luteaali pidentynyt. 👍

@Täti-ihminen Pidän peukkuja sinne! 👍👍💖

Täällä mennään dpo4. Huomenna mahdollisesti hedelmöittynyt alkio saapuisi kohtuun. 🥹 Kun niistä kaksosista ootte puhuneet, niin mä tekoälyn kanssa juttelin tuosta omasta sukutaustasta. Äidin puolella on erimunaisia kaksosia ja isän puolella identtisiä. Ilmeisesti, kun sekä isäni on id. kaksonen, että serkullani on id. kaksoset, niin sekin viittaa johonkin perinnöllisen taipumukseen munasolun jakautumisherkkyden suhteen. 😳 Eli molemmilla puolilla on "sukurasitetta". Tänään lounastauolla tuli äiti kaksosvaunujen kanssa vastaan, mietin että mikäs merkki tämä nyt.. 🤭Mä tunsin tässä kierrossa molemmilla puolilla juilintaa ennen ovista. 🤔 Huh sentään, kyllä menisi pasmat sekaisin kaksosuutisesta. 😅

Mullakin on tämän pcon takia myös monikkoriski. Tämä mun kaksosraskaus sai silloin aikoinaan alkunsa hoidoilla, oli saattanut jäädä pari ylimääräistä rakkulaa vielä punktion jälkeen kasvamaan vaikka siirrettiin yksi alkio 🤭 Olishan se jännä saada toisetkin, tosin en tiedä miten sitä jaksaisi 😁

@Upana Kiitos. Punktio varmistui maanantaille. Vähän hitaahkon puoleisesti olivat follikkelit kasvaneet, toivotaan kuitenkin hyvää lopputulosta 🙏

@Puolikuu Pitäisi löytyä alkiodiagnostiikan avulla kaksi euploidia alkiota ja en tiedä kuinka monta kierrosta se vaatisi tai tuleeko siltikään vaikka tekisi kuinka monta 🙏 Nyt on kolmas kierros menossa, en tiedä kuinka rahkeet riittää useammille kierroksille, kun tämän jälkeen Kela ei automaattisesti enää tue hoitoja 🤔

Onko muita piinailijoita? Täällä nyt menossa dpo3 ja odottelen, että lämmöt nousisi, mutta vasemmalla oli aamulla juilintaa, että jospa se keltarauhanen siellä aloittaisi toimintaansa, siellä puolella ne oviskivutkin oli.

Takaisin