Mielenkiintoista tuo
@Kesäheinä85 lääkäriltä saama kuvaus sokerin kertymisestä helpommin rasvaksi kehoon. En ole kovin perillä PCOS:stä mutta tuon ylipainoalttiuden olen kyllä kuullut.
@Adelia miten noi korkeat verensokerit vaikuttaa raskauteen tai riskeihin sikiölle? Mitä nyt tosi äkkiseltään googlasin niin tuli että vauva saattais kasvaa liian suureksi jos sokerit koholla.
@Sandra84 onpa kyllä turhauttavaa jos yrittää tehdä terveellisiä valintoja ja silti paino vaan nousee. Mutta onkohan se sit just toi PCOS joka sen tekee ja siinä on pieni ihminen pulassa kun ei sille mitään voi..
Mulla lopulta Clearbluen lilassa ovistestissä vilkkui hymynaama tänään aamulla kp12, jee! Olin jo ehtinyt miettiä että mikä kaikki nyt onkaan vialla, kun kolmessa viime kierrossa ovisplussa ollut jo kp10 ja nyt ilmeisesti se tulee kp13. Tikkutesti aavistuksen tummempi, eilen ja toissapäivänä Premomin arvo 0,26/low ja tänään 0,58/low mutta samaan suuntaan viittaa kuin tuo vilkkuva hymy. Ja eilen bongattu sellaset oppikirjamaiset limat, tänään ei vielä. Puhuttiin sillon aiemmin miehen kanssa että kerron kun alkaa testissä näkyä hymy että ois hyvä viettää yhteisaikaa tänään, huomenna tai ehkä vielä ylihuomenna niin katotaan innostuuko, toivotaan. Oli aika väsynyt toisen mantereen viikon työreissusta josta palasi lauantaina mut luulen et nyt alkais olla jo tolkuissaan ja aikaeroväsymys ohi niin luulisin että vois onnistuakin:)