Tervetuloa kanssa
@Litleo !
Mä oon tullu raskaaks vähä ennen ku täytin 37 ja vähän ennen ku täytin 39 ja nyt on ihan just vuorossa 41v-synttärit. Vielä hetken ehtis tulla raskaaksi samalla tyylillä iän suhteen ku aiemmat

mutta gyne mua pelotteli tossa syyskuun lopulla, että en sit tiiä. Vuos sit kävin gynellä jolta en erityisesti kysynyt hedelmällisyydestä vaan oli sellanen kipuselvittely (selvis sittemmin ettei liittynyt lisääntymiselimiin vaan vatsalihaksiin tms.) mutta sillon gyne huomas että ovis oli just tulossa ja ei sanonu et olis mitään ongelmaa. Ja joskus 36v kans kävin muissa asioissa eikä sillonkaan sanonu et tarvis huolestua. Mua on koko elämäni ultrailtu vähintään 2v välein kovien menkkakipujen takia mutta koskaan ei oo löytyny mitään. Että en sit tiiä kohtasinko syyskuussa vaan erittäin kyynisen gynen (oli ylipäätään todella epämiellyttävä suhtautuminen potilaaseen tällä lekurilla) vai mikä homma. Olin aluksi aivan maani myynyt mutta sittemmin oon miettiny et oon kuitenki jo kaks kertaa tullu suht ”helposti” raskaaksi keskimääräistä vanhempana että voiskohan tässä kuitenkin vielä onnistua
Onko sulla
@Litleo aiempia onnistuneita raskauksia? Voihan se hyvin olla että teitä vielä nytkin onnistaa kun tjottaillessa jos ei ole vakituisesti monta krt viikossa aktiivinen niin siinähän voi mennä kiertoja ohi ilman ees mahdollisuutta raskauteen. Eli isosti tsemppiä sinne, jos vielä jatkatte yrittämistä

toisaalta onhan se joskus hyvä joillekin asioille elämässä asettaa joku raja tai päätepiste, vaikka sellaisen päätöksen tekeminen voi vaikeaa