Uupumus aiheuttaa muistikatkoja.. ja koska ihminen on kokonaisuus, niin työt ja muu elämä voi yhteensä uuvuttaa vaikka kumpikaan ei yksinään sitä tekisi...
Ja kait tää vuosien yrittäminen saakin masentaa vähän ja välillä enemmänkin

eri asia sitten aiheuttaako se masennusta... Voi toki toisille senkin tehdä

Itse koen olevani väsynyt tähän touhuun, mutta en vielä masentunut, kun olen asian käsitellyt ekan kerran jo 17 vuotta sitten PCOS diagnoosin yhteydessä

Työuupumus aikoinaan oli kamala... Nykyään onneksi huomaa paremmin milloin kroppa ja mieli rasittuu liikaa... Ja pystyy keventämään..
Joten
@Sandra84 kannattaa kuunnella kroppaa ja tarvittaessa jatkaa sairauslomaa?
Tai sit flunssassa mulla ainakin aivot jähmettyy välillä ja ihan perus sanatkin saattaa olla hukassa hetken tai kaksi... Tai kovassa kiireessä.. jos on vain yksittäinen tilanne, niin ei kannata liikaa huolestua!
Täällä pieniä menkkatuntemuksia edelleen, liman seassa tuli aamupäivällä vähän verta.. päivällä ei pyyhintä vuotoa kummempaa... Saapa huomata onko huomennakaan aamulla sen kummempaa...jos ei, niin uusi testi kehiin ja mahdollisesti illalla letrozolit aloitus

jos huomenna alkaa ns. kunnon vuoto, niin siirrän letrozolien aloitusta vähän vielä...

Pitää hakea apteekista tuttuja ovistestejäkin ja samalla vielä herkän raskaustestin, ettei vahingossakaan aloita letrozoleja jos on raskauden mahdollisuus...
Toki nyt on kait jo dpo15... Et nii.. jos ei huomenna näy mitään niin pitäisi huoletta voida kuurin aloittaa...
Gynekin nyt viime käynnillä epäili, että mun edelliset tällaiset todella vähän kipuiset ja lievät vuodot olisi kuitenkin olleet menkat.. kun ajallisesti sopi.. eikä ultrassa muutakaan näkynyt.. et jos nyt vain kropan toiminta muuttuu "normaalimmaksi" iän ja Metforemin korkeamman annoksen ansiosta.