40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Pinkkigreippi Taas pidän peukkuja sulle.. Lämmöt kuulostaa erityisesti lupaavalta, ainakin vahva luteaalivaihe. 🙏 Oli kyllä ihana se Vesalan uutinen. ♥️

@Sandra84 Olisin varmaan tullut samaan päätökseen. Olet kyllä vahva nainen. Olkoot Paula Vesala tämän päivän valon ja toivon tuoja, hänelläkin pitkä hoitotaival takana ja lopulta tuotti tulosta. 💖

IMG_5953.jpeg

Heippa! Näettekö te tässä mitään plussaan viittaavaa?

@Sandra84 omanapailuon sallittua isojen hetkien aikana ❤️

@Yrittäjä83 minulla ei ole näkyneet edes haamua vasta kun kp11-12 mutta toki tässäkin on paljon eroja. Yritän itse aina ajatella, että niin kauan on toivoa kunnes ne menkat alkaa. Tsemppiä!

@Indigo minä en näe kuin korkeintaan toisessa reunassa viivan paikkaa 🧐 mikä dpo? Pitänee ilmeisesti malttaa testata myöhemmin uudestaan 🤔 toivottavasti plussa tulee!

Ihanan paljon taas keskustelua, tosi kiva :Four Leaf Clover: Ja mun mielestä tällaisella foorumilla nimenomaan saa ja on toivottavaa kertoa omasta tilanteesta! Siitähän sitä keskustelua ja kokemuksia syntyy. Ei jokaiseen asiaan todellakaan tarvii kommentoida joka kerta. :smiling-eyes:

Mä myötäelän täällä etänä kaikkien tilanteissa, erityisesti @Sandra84 varmastikin hyvä kokeilla vielä viimeisen kerran ja sitten voisi olla varmempi olo kokeilla lahjasoluja, @Yrittäjä83 ja @Indigo tsemppiä negoihin toivotaan vielä plussaa myöhemmin

Päättelin kans nyt että oli se 2.9. aamu varmaan mulla ovisplussa. Sitä en siis tiedä olisko 1.9. ollut myös plussa ja jos oli niin sit saatto munasolu mennä jo menojaan liian aikasin, mutta jos 2.9. oli oikeasti DPO-1 niin sit tässä kierrossa on todellinen hyvä mahdollisuus raskauteen. Nyt pääsen ekaa kertaa kunnolla piinailemaan jos ajattelee että tänään DPO1. Ja vielä kun tää kierto on ollut aivan älyttömän pitkä (nyt kp40) ja jos tästä tulee normaali luteaali niin kierrosta tulee noin 53-päiväinen. Tosin toivon niin paljon etten koskaan saisi tietää kuinka pitkä kierrosta olisi tullut :Baby Angel:

Sain jonkun viivanpaikan tapaisen herkällä testillä. Ajattelin kyl loppukiertoa varten hakee kaupasta testejä, en oikeen näiden One Step:ejen ystävä ole..

Liitteet

• IMG_20250904_112310_edit_495103664326132.jpg
    IMG_20250904_112310_edit_495103664326132.jpg
    69.4 KB · Katsottu: 92
@Elea Mä en valitettavasti näe edes viivanpaikkaa tossa. Toisaalta itsekin sain joku aika sit viivanpaikan, joka näkyi "selvästi" mutta valokuvasta sitä ei näkynyt ollenkaan. Mikä DPO sulla nyt, voisko vielä muuttua plussaksi?

@Elea Mä en valitettavasti näe edes viivanpaikkaa tossa. Toisaalta itsekin sain joku aika sit viivanpaikan, joka näkyi "selvästi" mutta valokuvasta sitä ei näkynyt ollenkaan. Mikä DPO sulla nyt, voisko vielä muuttua plussaksi?
Joo, luonnossa siinä on taas vaihteeksi jotain mut kuvata on vaikee. Nyt on vasta dpo6 tai 7 (mahdollisesti), joten en luota kyl millään tasolla tohon. 🤣 kp26. Pitää siis eri merkkisiä testejä hakee. Nää oli kokeilussa - ei hyvä.

Täällä ei tummene eikä vaalene ovistestit... Mies meinaa että se oli jo... 🤷🏻‍♀️ Eipä tuota nyt mistään voi oikein varmaksi kotikonsteilla tietää... Tämäkin on ihan syvältä... 😑
Noh tallettelut on tehty.. ei nyt joka toinen päivä... Mutta aiempaa pitemmällä ajalla ja pari kertaa enemmän... Tiiä jaksaisiko tänään vielä kaiken varalta... 🤷🏻‍♀️
Ja eipä se tympeää ole vaikkei oviksen takia tarvitsisikaan... 🤭

Tällaista omanapailua tähän väliin...

@Elea - Huoli pois jos noin aikaiset päivät. :Green Heart: On erittäin todennäköistä, että se mahdollinen alkio ei ole vielä edes kiinnittynyt kohtuun eli raskaustesti ei sen takia mitenkään voi näyttää positiivista DPO6-7. Alkio matkustaa 5 päivää hedelmöittymisen jälkeen munanjohtimessa kohti kohtua ja sitten sillä kestää vielä pari päivää kiinnittyä. Eli laskennallisesti se voisi aikaisintaan kiinnittyä DPO7 ja vasta silloin alkaa edes HCG-hormonia erittyä (eli sitä mitä raskaustesti mittaa), eli käytännössä varmaan DPO8 on ensimmäinen teoreettinen mahdollisuus edes nähdä jotain testissä. Kokeile 2-3 päivän päästä uudelleen ja kerro miten kävi, me pidetään sormet ja varpaat ristissä!

Tässä vielä juttu aiheesta: https://www.vau.fi/raskaus/alkuraskaus/elaman-synty/

Muokattu viimeksi:
Vielä yksi testi käyty tänään ostamassa ja aamulla teen ellei menkat ala yöllä. Oireet aika vahvat et vois alkaa.

Lääkäri soitti tänään papasta. Mulla todettiin vuosi sitten solumuutos ja nyt sit uudessa papassa jälleen joten sain lähetteen kolposkopiaan. Jotenkin toivos välillä hyviä uutisia..
Mut koiran leikkaus meni hyvin ja toipilas piristyy ❤️

Kovasti kaikille tsemppiä ja peukkuja eri vaiheisiin! 💖

@Yrittäjä83 Voi hitsiläinen, että tuollainenkin vielä. ♥️ Lohdutukseksi, mulle on tehty loop-hoito (eli poistettu pala kohdunkaulasta sähkösilmukalla) kolposkopian jälkeen vuosia sitten, eikä kuitenkaan mitään ole haitannut.. Raskaudessa seurattiin kohdunkaulan lyhenemistä kontrolleissa. Että jos jotain on, niin onneksi ne saadaan hoidettua ja hyvä että ajoissa tutkitaan! ♥️

@Elea - Huoli pois jos noin aikaiset päivät. :Green Heart: On erittäin todennäköistä, että se mahdollinen alkio ei ole vielä edes kiinnittynyt kohtuun eli raskaustesti ei sen takia mitenkään voi näyttää positiivista DPO6-7. Alkio matkustaa 5 päivää hedelmöittymisen jälkeen munanjohtimessa kohti kohtua ja sitten sillä kestää vielä pari päivää kiinnittyä. Eli laskennallisesti se voisi aikaisintaan kiinnittyä DPO7 ja vasta silloin alkaa edes HCG-hormonia erittyä (eli sitä mitä raskaustesti mittaa), eli käytännössä varmaan DPO8 on ensimmäinen teoreettinen mahdollisuus edes nähdä jotain testissä. Kokeile 2-3 päivän päästä uudelleen ja kerro miten kävi, me pidetään sormet ja varpaat ristissä!

Tässä vielä juttu aiheesta: https://www.vau.fi/raskaus/alkuraskaus/elaman-synty/
Kiitos linkistä. Keskenmenneessä raskaudessa plussa tuli dpo11, kp 17. Et kierrot on aina mitä on 😅🤣 että tää voi olla mitä vaan taas. Ovulaatiotesti tosiaan oli hyvinkin selkeästi positiivinen tossa männä viikolla ja yritys on melkeen osunut kohdilleen. Kiitos vuorotyö ja miehellä aamuvuoroja vaan. 😅

Menkat ei alkaneet yöllä, aamulla vatsa sekaisin ja menkkafiilis. Aamun testi:

View attachment 147795

Viivanpaikka vai haamu 😵‍💫 kuvassa näkyy huonommin ku normisti.
Joku haamu siinä kyllä näkyy! Voi kun pysyisi menkat poissa ja viiva vahvistuisi! 🙏

Mä testasin tänään sen negan, dpo12. Illalla työpaikan juhlat. Testaan vielä illan suussa ja sitten varmaan uskallan olla miettimättä asiaa sen enempää.

Että menee hermot! Nyt aamulla (tietty vessakäynnin jälkeen vasta) katoin noita ovistestejä uudestaan ja siis toi eilinen näyttää taas positiiviselta 🤯😳 Eli nyt en tietenkään voi enää tänään saada selville miltä tänään näyttäisi koska mulla toimii vaan aamunäyte. Mielestäni eilen laitoin ton testin pois kun siinä näytti olevan ihan vaan vaaleampi viiva. Miten voi olla noin että 2.9. ois posi, 3.9. ei enää ja 4.9. taas posi? Sanokaa joku jotain mitä mietitte tästä? Onks tää nyt joku merkki et esivaihdevuodet on tullu jäädäkseen 😟Ja kun viime viikonloppunakin oli aika tumma viiva vaikkei ollut positiivinen. Ja nyt on kp41 eli 11 päivää pidempi kierto jo nyt kuin koskaan aiemmin. Eihän tässä nyt voi luottaa enää mihinkään kun kroppa näköjään vaan sekoilee menemään 😫😭

Liitteet

• IMG_5375.jpeg
    IMG_5375.jpeg
    570.5 KB · Katsottu: 60
Takaisin