40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kesäheinä85 mä olisin halunnut nyt jo heti tyhjennyksen lääkkeet tai ylipäätään hoidon mutta vielä ei aleta mitään tekemään vaan odotetaan luonnollista tyhjenemistä. Onneksi mulla on perjantaina HCG kontrolli julkisella niin näkee silloin sen arvon. Mietin kyllä jos menisin jo huomenna niin ehtis vielä ennen viikonloppua varmuudella saamaan tuloksen.

Gyne totesi että mä raskaudun helposti kun kuuli mun taustan mutta siinä on myös kääntöpuolensa kun huonommatkin yksilöt yrittää kiinnittyä ja saan niitä positiivisia tuloksia niin helpolla. No nyt on onneksi ne lugesteronin olemassa jos syy onkin heikossa keltarauhasessa eikä raskaudet siksi jatkuu. Testit kun ei kummallakaan kerralla ole vahvistunut sen jälkeen kun olen lopettanut terolutit.

Mä vaan haluaisin että tää olis nopeasti ohi eikä tarvis kärsiä. Mulla kun on niitä raskausoireita koko ajan vaikka testit hiipuu.

Huhhuh. Uutta se tämäkin että oon alkanut keksiä mahdollisia ongelmia? Oon kyllä varannut ajan lääkäriin jotta pääsen gynekologille, mutta sitä ennen ehdin googlailla kaikkea esim kohdunlaskeumasta ja vaihdevuosista! Ei kai sentään? Jotainhan tässä mätää on, mutta että ressaamalla raskaaksi? Tuskin. ;) Nyt on täällä kp23 (arvio dpo8) enkä aio testata. Ainakaan vielä! :p

Mä en tiedä alkoiko nyt vähitellen vuotaa vai ei. Jotain ihan snadin punertavaa tuli pyyhkiessä mutta en tiedä mistä. Varmuuden vuoksi nyt laitoin yöksi siteen vaikkakaan en ole ihan varma lähteekö kunnolla vuotamaan. Jos vuoto kestää yhtä pitkään kuin viimeksi niin aika pian sen päättymisen jälkeen täytyy alkaa harjoittelut miehen kans.

@Pogo miten siellä tilanne etenee? Toivottavasti vuoto alkoi!

Kp23 ja lämmöt laskivat aamusta, 36,5. Samoin tissi- ja nännikipuilut on tiessään, joten menkkojahan tässä taas odotellaan🙄 Jälleen kerran mun kroppa keksi uusia oireita, erilaisia tuntemuksia edellisiin kiertoihin verrattuna. Myös alavatsan jomottelut tuntuu eri kierrossa eri lailla, mistään ei siis voi päätellä mitään. Edes lämmöt ei ole validi tarkkailutapa, joskus ne droppaa monta päivää ennen menkkoja, joskus pysyy ylhäällä kp1 asti🙄

Mikähän mun kierron pituus tällä kertaa on, kun näin aikaisin hävis oireet, viime kierto oli vain 26 päivää.

Ja taas odotellaan.
Muille hirveesti peukutuksia loppukiertoon👍

@Pinkkigreippi toivo menetetään vasta vuodon alkaessa 😉
@Pogo joko lähti käyntiin tyhjennys?

Täällä "oireet" jatkuu edelleen... Uutena tuli eilen illalla alavatsaa tuntemuksia.. vähän vihlonnan ja jomotuksen välimaastosta... 🤷🏻‍♀️ Noh näinhän sitä hullua pidetään piinasta kuten @Pinkkigreippi kirjoitit.. uutta oiretta niin heti toiveet herää.. tiedä sitten pitäisikö tässä itsekin alkaa jatkossa mittaamaan lämpöjä... 👀

Mulla on nyt 3 iltaa Menopurin pistelyä takana, huomenna aamulla on ultra niin näkee vähän miten on vaikuttanut. Tänään on alkanut jo jännittää kauheasti! Kuvittelen myös että on jotain tuntemuksia munasarjoissa välillä, toivotaan että ei ole pelkkää kuvitelmaa ja oikeasti olisi paljon rakkuloita 🤞🏼😊

@Pinkkigreippi toivo menetetään vasta vuodon alkaessa 😉
@Pogo joko lähti käyntiin tyhjennys?

Täällä "oireet" jatkuu edelleen... Uutena tuli eilen illalla alavatsaa tuntemuksia.. vähän vihlonnan ja jomotuksen välimaastosta... 🤷🏻‍♀️ Noh näinhän sitä hullua pidetään piinasta kuten @Pinkkigreippi kirjoitit.. uutta oiretta niin heti toiveet herää.. tiedä sitten pitäisikö tässä itsekin alkaa jatkossa mittaamaan lämpöjä... 👀
Miulla kans eilen illalla juili hetken jännästi vatsassa. Tänään dpo 6 ja ei taas mitään oireilua

@Ellisvm84 tsemppiä! Kerro sit miten ultrassa meni!

Mä oon ollu tosi väsyny. En tiedä johtuuko Gonapeptylistä vai akupunktiosta (ti). Kävin ainakin pyörälenkillä tänään kun on vielä lomaa.
Huomenna meen kavereiden kans vähä mökkeileen ja talkoileen… Lauantaina sit alan pistään illalla pergoveristä.

Tajusin just, että jollain varhaisella testillä hän vois viikonloppuna testata... 👀🙈 Mutta, onneksi olen reissussa koko vkl ja siinä seurassa en kyllä testaile yhtään mitään 🤣 enkä ole kyllä pitkään aikaan testitikkuja uittanut ellei menkat ole selvästi myöhässä...
Ja täälläkin tulee nyt taukoa kun kirjoittelen tänne kotikoneella, enkä ota tätä reissuun mukaan... Lueskelen ehkä huomenna aamulla vielä, mutta sitten vasta seuraavan kerran sunnuntaina illalla... 🤔

Tsemppiä @Pogo kipuihin ja suruun 🧡

@Sandra84 ja @Ellisvm84 tsemppiä pistoksiin ja muuhun hoitoon liittyvään 👍🏻

Ja piinailijoille myös tsempit! Ajattelitteko testillä milloin? @Yrittäjä83 ? Ja luovutitko jo oikeasti @Pinkkigreippi tän kierron suhteen, vai testaatko su/ma jos vaihdukkaan kp1 ? 🤔

itselläni nyt kyllä ainakin on sellainen olo, että malttaako odottaa enää viikkoa testaamisen kanssa... Toki mielihyvän ehtii tässä muuttua vielä monena päivänä ja monta kertaa päivässä 🤭🤣

Muokattu viimeksi:
@Ellisvm84 ei sais lukea näitä heti kun on herännyt ja silmät vielä ristissä. Luin, että sä olet pistellyt 3 LITRAA Menopuria ja vähän ihmettelin mutta kun luin uusiksi niin asia selvisi.

Viime yönä oli isoin mahdollinen yöside käytössä ja se oli vuotanut läpi. Tää vuoto on tosi voimakasta ja mietinkin mitenkähän mun rautavarastoille käy kun ne on saatu kuntoon aina vaan infuusioilla.

Jouduin eilen soittamaan Naikkarin päivystykseen kivuista mutta eivät huolineet mua sinne. Vain jos nousee kuume tai vuoden siteen verran puoleen tuntiin niin voin mennä. Mulla on aiemminkin ollut kohtutulehdus mutta silloinkaan mulla ei kuume noussut. Ei mulla muutenkaan kovin helpolla kuume nouse niin miksi ei muka vois olla ilman kuumetta tulehdusta.

Lukaisin sivu tolkulla tekstiä pitkästä aikaa. Paljon oli juttua tullut, kun pidin pientä taukoa tästä palstasta kaiken muun keskellä.

Pogolle tsemppihalit. Oon pahoillani. 😢

Muille, jotka piinailee: paljon tsemppiä ja plussatuulia.

ON: kp35 ja testi negatiivinen. Viivanpaikkoja on useamman kerran tullut, niin vaihdoin merkkiä. Vieläkin se kkm kolkuttelee takaraivossa ja tuntuu, et tuskin meillä tärppää. Nyt kun vaan ne menkat alkais.. mikäs tässä odotellessa, kesälomalla 😌

Toivottavasti @Pogo sulla kivut pian helpottaq ja kaikki tulee nyt ulos itsestään 😞 Ja täytyyhän niiden sut tarkastukseen ottaa tuolla taustalla, jos tilanne nyt vain jatkuu. Voimia! ❤️

Kävin ekassa ultrassa, ja tilanne oli onneksi hyvä. Toisella puolella 6 follikkelia, toisella noin 10. Tosi eri kokoisia tietenkin, isoin oli jo 12mm, niin tänään pitää aloittaa jarrun pistelyt. Kunpa ne pienemmätkin sieltä ehtisi mukaan 🥺

Kyselin jo valmiiksi siitäkin, että kuinka järkevää olisi tehdä heti perään toinen keräys. Yksi lapsi tässä siis vain on tavoitteena, mutta ikä huomioiden yhdestä keräyksestä tulee hyvällä tuurilla se yksi hyvälaatuinen alkio, niin vaikea nyt laskea yhden keräyksen varaan. Mutta katsotaan tätä sitten tilanteen mukaan, ensi viikolla vielä toinen ultra ja keräys oletettavasti perjantaina.

Nyt vkonloppu väliin ja Flow-festareille, repussa Menopur ja Ganirelix, kuten viime vuonnakin! 🤭

Muokattu viimeksi:
Olisihan se pitänyt arvata että kauppareissulla mukaan tarttui yksi herkkä testi😅 Lämmöt on taas pompannut 36,8-37,0 paikkeille ja tissikipuilu on palannut. Mutta testi oli tietysti nega😟 kp24 ja dpo10 oletettavasti (tämä siis mutuilua koska en tikuttanut). Tänään oli myös suht voimakkaita menkkajuilintoja hetken aikaa.

Voi höh sanon minä.

Hei,

Minä olen 51-vuotias kuuden upean lapsen äiti ❤️💙
Hormonikierukan poistatin huhtikuussa 2026 ja kolmet menkat ehtivät tulla, kunnes eilen tein ensimmäisen positiivisen raskaustestin 🙏🙏❤️. Eli kahden kierron ajan miehen kanssa yrittämällä yritettiin seitsemättä ihmettä.
Tänään aamulla halusin varmistuksen ja testiin tuli puhdas nega 😬. Nyt päivällä tein uuden testin ja heti ilmaantui todella haalea viiva.
Oireet ovat kuin muistakin eli 24/7 etovaa oloa.
Mutta maanantaina soitan terkkariin asian varmistamiseksi ( verikokeet ).
Oon niin onnellinen…toivottavasti tämä olisi totta 🙏

Ps. Älkää katsoko kirkon kirjoittamia numeroita….minäkin olen entinen kilpaurheilija ja fyysinen kuntoni on aika hyvä vielä. Resursseja on hoitaa vauvaa ym. Mutta oikeasti mietin välillä, että miten minuun suhtaudutaan vaikkei pitäisi. Ihmiset ovat niin ilkeitä ja katkeria toisilleen. Mutta joo….tämä on minun elämäni ja nautin tästä ❤️

Kaikille haaveilijoille paljon tsemppiä ja tulkaa kertomaan kuulumisia 🥰

Takaisin