@Kesäheinä85 Sä oot kyllä todella hienosti jaksanut, kun miettii kauanko ootte jo yrittäneet.

Kunpa lopulta yritys palkittaisiin.
Kuntosalilla käymisestä oli yllä puhetta niin mäkin aloitin eilen tekemään lyhyttä aamujumppaa (20 kyykkyä, 20 naistenpunnerrusta jotka tosin menee vaan puoleen väliin, 20 vaaka-tasapainoliikettä) ja ainaki tänään meni vielä helposti. Katotaan kauan saan jatkettua.
Minkä merkkisiä ovulaatiotestejä muuten käytätte? Mun testaamat:
Raskauskeijun Onestepit:
+ tosi halpoja varsinkin kun tilasi 60 kerralla (yht. 21,20€ eli 35 senttiä per testi plus postit)
+ sopi hyvin siihen vaiheeseen ku ekaa kertaa aloitin testailemaan ovista ja meni sen takia aika paljon "ylimääräisiä" testejä
- koko tikun tausta värjäytyy usein, jolloin vaikeampi nähdä onko kuinka positiivinen tulos
- pitää ennakoiden tilata netistä
- pitää kerätä virtsa johonkin kuppiin
Apteekin ovulaatiotestit
+ suht selkeä tulos
+ saatavilla lähiapteekista
+ ei tarvii kuppia
- vähän kalliimpia ehkä 14-15€ per pakkaus jossa 7 testiä
Clearbluen digi
+ selkeä tulos hymyilee-positiivinen/ei hymyile-negatiivinen
+ ei tarvii kuppia
- kalliita, joskin netistä (26€+postit pari euroa) halvempia kuin kaupasta (ainakin prismassa 35€), apteekissa kaikista kalleimpia jopa vähän yli 50€, pakkauksessa 10 testiä ja testilaite
- jos ei tule positiivista tulosta vaikea arvioida oliko ovis kuitenkin lähellä (nämä ovat myös vähemmän herkkiä kuin muut ovistestit) esim jos aloitti testaamaan liian myöhään kuten mulla varmaan kävi viime kierrossa niin en tiedä oliko ovis jo ennen kuin aloin testaamaan vai jäikö kokonaan välistä
* ainakin Mehiläisen lapsettomuushoitaja suositteli näitä
Pregcheck
+ suht halpoja 7€ per pakkaus jossa 7 testiä
+ saatavilla ainakin s-marketeista ja prismoista
- tarvii kupin
? testaan näillä nyt ekaa kertaa eli en osaa vielä arvioida
Veikkaan, että kun nää nykyiset Pregcheckit loppuu mitä mulla nyt on niin jatkan noilla apteekin testeillä, helppo käytettävyys ja ainaki mulla näytti hyvin ovulaation. Ja sit varmaan teen niinku joku jossain täällä foorumilla suositteli et käyttää viivatestejä ja sit ku ne alkaa näyttää yhtä vahvoja viivoja ni varmistaa Clearbluella.